Jawelquote:Op woensdag 20 november 2019 20:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja same maar heb je nooit spijt als je zoveel deelt hier
Je kan toch even naar zolder lopenquote:Op woensdag 20 november 2019 21:01 schreef Chia het volgende:
Gebruik dat alleen om Mozy te bereiken terwijl hij aan het gamen is. Dag is namelijk het enige wat hij doet in zijn vrije tijd.
Is zodat hij dan niet aan jou hoeft te denkenquote:Op woensdag 20 november 2019 21:01 schreef Chia het volgende:
Gebruik dat alleen om Mozy te bereiken terwijl hij aan het gamen is. Dag is namelijk het enige wat hij doet in zijn vrije tijd.
Ja omdat er toen een foto bij was lol het moet wel een beetje gescheiden blijven.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat was wel de reden dat je je account liet verwijderen
Huhquote:Op woensdag 20 november 2019 21:04 schreef 00wildchild het volgende:
En ga niet in de groepschats zeggen dat ik graag een man in zijn reet wil nemen want dat zijn mensen die ik vaak ziedie hoeven echt niet te weten wat ik doe als ik date.
SOW DIKKE TR VRIEND !!!!!!quote:Op woensdag 20 november 2019 20:45 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ga je toch lekker naar onz sc
Huilebalk
Ik veeg m'n reet af met die tr's van jou.quote:
Oja????quote:Op woensdag 20 november 2019 21:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik veeg m'n reet af met die tr's van jou.
Je had ook gewoon schijt kunnen blijven hebbenquote:Op woensdag 20 november 2019 21:04 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja omdat er toen een foto bij was lol het moet wel een beetje gescheiden blijven.
Nee sorry zelfs ik heb nog een bepaalde grens. En ik was ook wel even klaar met Fok tbh.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je had ook gewoon schijt kunnen blijven hebben
Ja want ik ben de enige mod op fokquote:Op woensdag 20 november 2019 21:09 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Een ban aanvragen ipv eerst waarschuwen
Wie dan? Je bent de enige op klbquote:Op woensdag 20 november 2019 21:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja want ik ben de enige mod op fok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |