Nee sorry zelfs ik heb nog een bepaalde grens. En ik was ook wel even klaar met Fok tbh.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je had ook gewoon schijt kunnen blijven hebben
Ja want ik ben de enige mod op fokquote:Op woensdag 20 november 2019 21:09 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Een ban aanvragen ipv eerst waarschuwen
Wie dan? Je bent de enige op klbquote:Op woensdag 20 november 2019 21:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja want ik ben de enige mod op fok
quote:Op woensdag 20 november 2019 21:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Of iemand een 'keeper van ADO'tje geven.
Wij waarderen je eerlijkheidquote:Op woensdag 20 november 2019 21:10 schreef Chia het volgende:
Fok! haalt het einde van 2020 toch niet. Of mag ik dat weer niet zeggen.
Neequote:Op woensdag 20 november 2019 21:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja want ik ben de enige mod op fok
IT'S THE MOSTquote:Op woensdag 20 november 2019 21:11 schreef 00wildchild het volgende:
Moet zeggen dat Rozevla wel stiekem een van mijn favo’s is met zijn creatieve uitspattingen.
Je hoerenmoederquote:Op woensdag 20 november 2019 21:10 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee
Wel de enige met een afwijking denk ik
WONDERFUL USERquote:
Ik hoop hetquote:Op woensdag 20 november 2019 21:12 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oke
Voor altijd ???
Hahaaaaatjes !!!!
SOW KOEKOEK!!!!
Notes zijn om op te eten. Liefst gezouten met een lekker krokant korstjequote:Op woensdag 20 november 2019 21:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik heb notes gekregen voor deze opmerking
Jij bent ook weer alleen?quote:Op woensdag 20 november 2019 21:13 schreef Kiid het volgende:
Kan nu wel alvast oefenen voor 31 dec. Dan tel ik ook in mijn eentje af
Ik ooit meerdere notes over grapjes over sylvana Simonsquote:Op woensdag 20 november 2019 21:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Niet van mij iigquote:Op woensdag 20 november 2019 21:13 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Als je een lijn trekt dan snuiven ze hem opquote:Op woensdag 20 november 2019 21:15 schreef Quotidien het volgende:
trek eens een lijn als modjes, hier wordt iedereen moe van
Nee zijn vriendin slaapt gewoon om 22.00 uur.quote:
Eigenlijk kan je stellen dat fifa jou op aarde houdtquote:Op woensdag 20 november 2019 21:16 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik leef al 28 jaar in een geestelijk isolement
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaaaatjes..... weer een note erbij
Dying whore's cancer heater!!!!!!
Feitelijk gezien wel ja. Fifa, DBS en de gedachte dat ik mijn haren ga vervenquote:Op woensdag 20 november 2019 21:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Eigenlijk kan je stellen dat fifa jou op aarde houdt
quote:Op woensdag 20 november 2019 21:17 schreef Rozevla het volgende:
Wat is het verschil tussen een pizza en een jood?Een jood ook niet, die is immers dan al vergastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaaaatjes..... weer een note erbij
Dit is een scquote:Op woensdag 20 november 2019 21:15 schreef Quotidien het volgende:
trek eens een lijn als modjes, hier wordt iedereen moe van
DBS is toch van die failliete bank ???quote:Op woensdag 20 november 2019 21:18 schreef Kiid het volgende:
[..]
Feitelijk gezien wel ja. Fifa, DBS en de gedachte dat ik mijn haren ga verven
quote:Op woensdag 20 november 2019 21:17 schreef Rozevla het volgende:
Wat is het verschil tussen een pizza en een jood?Een pizza zie ik graag hier komen en een jood zie ik graag heen gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hahaaaatjes..... weer een note erbij![]()
Ze gingen er ook gewoon rauw in hoorquote:Op woensdag 20 november 2019 21:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Een jood ook niet, die is immers dan al vergast
Sindsdien bewaar ik de WAjong in mijn sokquote:Op woensdag 20 november 2019 21:18 schreef Rozevla het volgende:
[..]
DBS is toch van die failliete bank ???
Ken jij een Joodquote:Op woensdag 20 november 2019 21:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een pizza zie ik graag hier komen en een jood zie ik graag heen gaan
Lachenquote:Op woensdag 20 november 2019 21:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sindsdien bewaar ik de WAjong in mijn sok
De gasoven zekerquote:Op woensdag 20 november 2019 21:19 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ze gingen er ook gewoon rauw in hoor
Vanaf een bepaald inkomen krijg je met ze te maken.quote:
Haha ouwe lulquote:
Wat boeit dat nou weer. Ik heb echt zin al in mijn verjaardag want het gaat echt een LITTTYYLITTE FISSA worden.quote:
Met hun grijpgrage joden vingertjesquote:Op woensdag 20 november 2019 21:22 schreef TTSS het volgende:
[..]
Vanaf een bepaald inkomen krijg je met ze te maken.
Ben ik ook uitgenodigd?quote:Op woensdag 20 november 2019 21:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou weer. Ik heb echt zin al in mijn verjaardag want het gaat echt een LITTTYYLITTE FISSA worden.
Zolang ik er maar om moet lachen is het toch al goed? Zin in lachen en niet in zeiken.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Roze vla heeft best zijn momenten, maar dit is gewoon kut
Oke guusquote:
Nou is pas over een jaar dat zien we dan welquote:
Ok boomerquote:Op woensdag 20 november 2019 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Roze vla heeft best zijn momenten, maar dit is gewoon kut
Heb je wijn opquote:Op woensdag 20 november 2019 21:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Zolang ik er maar om moet lachen is het toch al goed? Zin in lachen en niet in zeiken.
Stoer hoor meneer de moderatorquote:Op woensdag 20 november 2019 21:25 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga slapen en daar heb ik godverdomme veel zin in
De groeten, krijg de tering en tot morgen
Vooral jijquote:Op woensdag 20 november 2019 21:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Stoer hoor meneer de moderator
Mag ik komenquote:Op woensdag 20 november 2019 21:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou is pas over een jaar dat zien we dan wel
Moet wel eerst piccie hebben als je eruitziet als een autist dan niet.
Ben knappe en vlotte vent met goede style. @Stimorol kan bevestigenquote:Op woensdag 20 november 2019 21:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nou is pas over een jaar dat zien we dan wel
Moet wel eerst piccie hebben als je eruitziet als een autist dan niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |