Marokkanen bedoel je?quote:Op donderdag 21 november 2019 17:46 schreef 00wildchild het volgende:
Dat soort mensen zijn echt verachtelijk.
#blackedquote:Op donderdag 21 november 2019 17:48 schreef 00wildchild het volgende:
Kan met een bbc afspreken zal ik.
Ik zal rustig aan doen.quote:Op donderdag 21 november 2019 17:48 schreef 00wildchild het volgende:
Kan met een bbc afspreken zal ik.
Is wel bucketlist maar vind eng zo’n monstercock.
Ik heb je back vriend kijk maarquote:Op donderdag 21 november 2019 17:43 schreef Catkiller het volgende:
Ik heb ruzie met een Marokkaan GC / Marokkanen op FOK! #88 - Nog een kans.
Voel me weer jong
Bedankt, je bent een topwijfquote:Op donderdag 21 november 2019 17:50 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik heb je back vriend kijk maar
Nou het is allemaal watquote:Op donderdag 21 november 2019 17:51 schreef Catkiller het volgende:
Weet hij ook hoe het voelt om door meerdere mensen tegelijk aangepakt te worden
Zoek net zoveel drama in mijn leven als dat jij hebt, laat mequote:
#viesdikquote:Op donderdag 21 november 2019 17:56 schreef Catkiller het volgende:
Hmmm boterkoekreepjes @:Le_Professeur
Tranqiloquote:Op donderdag 21 november 2019 17:54 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zoek net zoveel drama in mijn leven als dat jij hebt, laat me
Ga gewoon zogenaam op straat leven en mail rtl dan komt Beau je een sleutel geven voor een huisquote:Op donderdag 21 november 2019 17:57 schreef 00wildchild het volgende:
Behalve geen eigen huis is mijn leven eindelijk redelijk dramavrij. Zulks een opluchting.
Lekker elke dag vrolijk zijn en goeie vibes voelen
Kan ze met een hond, pony en bok in een huis gaan wonen.quote:Op donderdag 21 november 2019 18:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga gewoon zogenaam op straat leven en mail rtl dan komt Beau je een sleutel geven voor een huis
Beetje poep vegen wat de hond niet op wil etenquote:Op donderdag 21 november 2019 18:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan ze met een hond, pony en bok in een huis gaan wonen.
Waar geef ik me op voor de nationale teeleveequote:Op donderdag 21 november 2019 18:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ga gewoon zogenaam op straat leven en mail rtl dan komt Beau je een sleutel geven voor een huis
Zie jou over een paar jaar ook wel op straat levenquote:Op donderdag 21 november 2019 18:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan ze met een hond, pony en bok in een huis gaan wonen.
Leuk ik ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |