Waar heb je hem gevonden?quote:Op zaterdag 23 november 2019 19:41 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vooral gewoon genieten hoor
Halfuurtje ongeveerquote:Op zaterdag 23 november 2019 19:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Oo niceeeeeeeeeeeeeee
Lekker dichtbij elkaar?
Frustrerendquote:Op zaterdag 23 november 2019 21:07 schreef TheGentleman het volgende:
Weetje wat wel echt chill is? Computer problemen die zich uit het niets voordoen. Niks veranderd, niks nieuws geinstalleerd, maar ineens werkt shut down en restart niet meer. 🤷🏼♂️ 3 uur zitten troubleshooten en nauwelijks verder gekomen. Echt tof wel.
Wat bedoel je met 'shutdown en restart werkt niet meer'.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:07 schreef TheGentleman het volgende:
Weetje wat wel echt chill is? Computer problemen die zich uit het niets voordoen. Niks veranderd, niks nieuws geinstalleerd, maar ineens werkt shut down en restart niet meer. 🤷🏼♂️ 3 uur zitten troubleshooten en nauwelijks verder gekomen. Echt tof wel.
Weet-ie dat je FOK!t?quote:Op zaterdag 23 november 2019 19:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, mijn vriend zit niet op Fok
quote:Op zaterdag 23 november 2019 19:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
We kennen elkaar nog maar vijf maanden dus voorlopig nog wel ja
Ja, niks helpt.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat bedoel je met 'shutdown en restart werkt niet meer'.
Heb je de computer hardhandig uitgezet en weer aangezet en gecheckt of 'het' nu wel werkt?
Wat zegt google?quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:19 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Ja, niks helpt.
Ik bedoel dat hij wel naar t shut down scherm gaat, maar er dan verder niks gebeurt, en ik hem uit moet doen door de knop ingedrukt te houden.
Een hele boel. Waarvan ik al vanalles geprobeerd heb. Achja. Morgen weer een dag. I guess. Ik heb wel eens zin om mn laptop gewoon keihard tegen de muur stuk te slaan tbhquote:
Zulke dingen lossen zich altijd wel weer op en anders niet.quote:Op zaterdag 23 november 2019 21:56 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Een hele boel. Waarvan ik al vanalles geprobeerd heb. Achja. Morgen weer een dag. I guess. Ik heb wel eens zin om mn laptop gewoon keihard tegen de muur stuk te slaan tbhin 1x van al t gezeik af. Maar gelukkig heb ik zelfbeheersing
Ik ga niet snel iemand kunnen vinden die beter tech problemen kan troubleshooten dan ik zelf, vrees ik. Daarom ben ik zo geirriteerd. Ik kan eigk altijd alles oplossen. Maar dit is echt een probleem uit het niets. Niks veranderd, niks geinstalleerd.. niks.quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zulke dingen lossen zich altijd wel weer op en anders niet.
En anders kan je altijd nog een pro inschakelen.
Succes!quote:Op zaterdag 23 november 2019 22:06 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Ik ga niet snel iemand kunnen vinden die beter tech problemen kan troubleshooten dan ik zelf, vrees ik. Daarom ben ik zo geirriteerd. Ik kan eigk altijd alles oplossen. Maar dit is echt een probleem uit het niets. Niks veranderd, niks geinstalleerd.. niks.
Mja. Ik heb wel nog wat aanknopingspunten voor morgen. Heb er weinig vertrouwen in, maarja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |