Ja ook gekregen inderdaadquote:Op maandag 25 november 2019 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
SNES posters besteld, Splatoon posters ontvangen.Nintendo
![]()
Schijnt in heel Europa verkeerd gegaan te zijnNu sturen ze die SNES posters alsnog op. Lekkere kostenpost jongens!
Je kunt het niet beter omschrijven. Precies dit inderdaad!quote:Op maandag 25 november 2019 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben ook niet helemaal overtuigd. Het checkt alle boxen, maar uiteindelijk is het eindproduct hier minder dan de som der delen.
Graphics? Prachtig!
Soundtrack? Prima!
Humor? Check!
Variatie eindbazen? Aanwezig!
Besturing? Voldoet.
Collectibles? Meerdere per verdieping.
Toch loop ik gewoon enkel een beetje rond door het hotel van verdieping naar verdieping. Heb geen zin om terug te gaan naar andere verdiepingen. De game heeft geen enkele vorm van spanning. Het is allemaal wat gezapig.
Zijn dat deze:quote:Op maandag 25 november 2019 20:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
SNES posters besteld, Splatoon posters ontvangen.Nintendo
![]()
Schijnt in heel Europa verkeerd gegaan te zijnNu sturen ze die SNES posters alsnog op. Lekkere kostenpost jongens!
Yup. Eindelijk iets kunnen doen met de platinum punten. De verzendkosten negeer ik dan even.quote:Op dinsdag 26 november 2019 00:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zijn dat deze:
[ afbeelding ]
Zien er wel heel vet uit!
Zo randomquote:
Dit is nog erger dan dat kerstnummer...quote:
Nintendo heeft sowieso de beste UI/Menu muziek van alle consoles ooit. Ik zocht die van de DSi en deze werd gelijk aangeraden.quote:
twitter:LeakyPandy twitterde op maandag 25-11-2019 om 22:29:31Nintendo is planning 2 new Metroid titles that will release in the next two fiscal years respectively. One is a re-release of Metroid Prime Trilogy HD, the second one is a Super Metroid Remake that mimics Samus Returns in style and scope. reageer retweet
Halleluja.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
twitter:LeakyPandy twitterde op maandag 25-11-2019 om 22:29:31Nintendo is planning 2 new Metroid titles that will release in the next two fiscal years respectively. One is a re-release of Metroid Prime Trilogy HD, the second one is a Super Metroid Remake that mimics Samus Returns in style and scope. reageer retweet
Yes die muziek van de Mii channel en van de shop channel van de wii is tof.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nintendo heeft sowieso de beste UI/Menu muziek van alle consoles ooit. Ik zocht die van de DSi en deze werd gelijk aangeraden.![]()
Alsjeblieft jaaaaaquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
Nintendo heeft sowieso de beste UI/Menu muziek van alle consoles ooit. Ik zocht die van de DSi en deze werd gelijk aangeraden.![]()
GENOTquote:Op dinsdag 26 november 2019 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Metroid Prime 4 dus in 2022.quote:Op dinsdag 26 november 2019 17:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat was ook wat ik eruit haalde ja.quote:
Ik vond het een super leuk spel om te spelen met mijn vriendin. Vanaf het moment dat Gooigi beschikbaar was heb ik ook geen seconde singleplayer gespeeld.quote:Op maandag 25 november 2019 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben ook niet helemaal overtuigd. Het checkt alle boxen, maar uiteindelijk is het eindproduct hier minder dan de som der delen.
Graphics? Prachtig!
Soundtrack? Prima!
Humor? Check!
Besturing? Voldoet.
Toch loop ik gewoon enkel een beetje rond door het hotel van verdieping naar verdieping. Heb geen zin om terug te gaan naar andere verdiepingen. De game heeft geen enkele vorm van spanning. Het is allemaal wat gezapig.
Precies dit. Het voelt niet als een echte game. Eerder een soort uitstapje in een virtuele wereld.quote:Op maandag 25 november 2019 17:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Graphics? Prachtig!
Soundtrack? Prima!
Humor? Check!
Besturing? Voldoet.
Die game is 1 van de redenen dat ik een Switch wilquote:Op donderdag 28 november 2019 07:44 schreef Gutanoth het volgende:
Ring fit adventure is oprecht een vette game. Mijn vriendin heeft hem gehaald omdat ze vindt dat ik teveel krachttraining doe in de sportschool en te weinig cardio.
Na een uur spelen ben je cht helemaal kapot.
Hele grote aanrader vanuit mijn kant dusquote:Op donderdag 28 november 2019 08:59 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Die game is 1 van de redenen dat ik een Switch wil. Lees er heel veel positieve verhalen over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |