hier zit een hollander nu?quote:
Volgens mij is 'hie ziet' Zeeuwsquote:
ik zal kerstavond en 1e kerstdag wel bij mn vader of mn zus moeten gaan eten. 2e kerstdag ga ik wegquote:Op woensdag 20 november 2019 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoop op weinig eet-uitnodigingen met kerst.
Jij mag toch niksquote:Op woensdag 20 november 2019 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Zommerkuusjquote:Op woensdag 20 november 2019 14:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens mij is 'hie ziet' Zeeuws![]()
Hij zijt, hij is
Nee Hollanders hebben geen flaporen. Wel mooi kleurenverdeling over de vachtquote:
Ik heb er 1.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Deze snap ik niet in deze contextquote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 14:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Jij mag toch niks![]()
Je mag trouwens bij mij eten als je wiltDaarom, nodigen ze me eerst uit, maar dan mag ik alsnog zelf koken/gerechten verzinnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of het wordt gourmetten en dan heb ik een chagrijnige kerel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
letterlijk: zomervarkenquote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom, nodigen ze me eerst uit, maar dan mag ik alsnog zelf koken/gerechten verzinnen.Of het wordt gourmetten en dan heb ik een chagrijnige kerel.
gourmettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 20 november 2019 14:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom, nodigen ze me eerst uit, maar dan mag ik alsnog zelf koken/gerechten verzinnen.Of het wordt gourmetten en dan heb ik een chagrijnige kerel.
MatigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou het wel tof vinden, iets leuks op tafel zetten
Maar ja, mensen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik heb sowieso drie sets "ouders" om bij langs te gaan, plus het risico op langsgaan bij Joop z'n opa (en die wil ik gezien leeftijd niet weigeren).quote:Op woensdag 20 november 2019 14:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zal kerstavond en 1e kerstdag wel bij mn vader of mn zus moeten gaan eten. 2e kerstdag ga ik weg
Waarom dan zomervarken voor noordelijker figuur/Hollander?quote:Op woensdag 20 november 2019 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
letterlijk: zomervarken
betekenis: mens van boven de rivieren die op vakantie komt in limburg
Maar het wordt ook al gewoon voor "hollander" gebruikt
klinkt als veel te veel sociaal gedoequote:Op woensdag 20 november 2019 14:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb sowieso drie sets "ouders" om bij langs te gaan, plus het risico op langsgaan bij Joop z'n opa (en die wil ik gezien leeftijd niet weigeren).
En de dag daarna wordt m'n neefje 1, dus zie ik de helft mogelijk nog een keer.
Zes vulva'squote:Op woensdag 20 november 2019 14:12 schreef bitterbal het volgende:
Wat vinden jullie hier van?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |