Alleen racisme naar zwarten wordt over gesprokenquote:Op dinsdag 19 november 2019 23:38 schreef MakkieR het volgende:
Hebben die Surinamers, Antillianen, Turken, en Marokkanen het wel eens over eerwraak als we het over racisme hebben of is dat niet hetzelfde.
Ja gewoon neerschietenquote:Op dinsdag 19 november 2019 23:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
We moeten de vloot op die man afsturen. Terug met dat doek.
Ik denk niet dat de huidige kunst en cultuur sector accepteert dat zij worden gekort en dat overheid verzamelaars gaat betalen. Dan zou ik liever hebben dat de Koning ze koopt en de overheid ze conserveert met als voorwaarde dat ze niet verkocht mogen worden.quote:
Maar uiteindelijk klopt dit toch niet? racisme werkt toch vanuit elk ras. Je dochter vermoorden omdat ze een blank vriendje heeft is dat dan geen racisme.quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Alleen racisme naar zwarten wordt over gesproken
Het Rijks heeft onlangs nog 2 Rembrandts gekocht.quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:40 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de huidige kunst en cultuur sector accepteert dat zij worden gekort en dat overheid verzamelaars gaat betalen. Dan zou ik liever hebben dat de Koning ze koopt en de overheid ze conserveert met als voorwaarde dat ze niet verkocht mogen worden.
Haha vet binnen gelopen dus. Ik vraag me nog steeds af wat Stacy er aan overgehouden heeft.quote:
Hm dat snap ik niet en dat kan de koning niet betalen toch?quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:40 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de huidige kunst en cultuur sector accepteert dat zij worden gekort en dat overheid verzamelaars gaat betalen. Dan zou ik liever hebben dat de Koning ze koopt en de overheid ze conserveert met als voorwaarde dat ze niet verkocht mogen worden.
Ja, maar als je álles terug wil halen gaat dat klauwen met geld kosten.quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:41 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het Rijks heeft onlangs nog 2 Rembrandts gekocht.
paar duizend euro naar het schijntquote:Op dinsdag 19 november 2019 23:41 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Haha vet binnen gelopen dus. Ik vraag me nog steeds af wat Stacy er aan overgehouden heeft.
Ja dat is walgelijk racisme maar ja... daar score je geen punten meequote:Op dinsdag 19 november 2019 23:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk klopt dit toch niet? racisme werkt toch vanuit elk ras. Je dochter vermoorden omdat ze een blank vriendje heeft is dat dan geen racisme.
De koninklijke familie dan. Maar welke ministerie moet die kunst terughalen van welk budget gaat dat af?quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hm dat snap ik niet en dat kan de koning niet betalen toch?
quote:
Ja het hoed niet allemaal in een keer maar langzaam alles terughalen en wettelijk regelen dat we niet nog meer kunst kwijtraken naar het buitenlandquote:Op dinsdag 19 november 2019 23:42 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ja, maar als je álles terug wil halen gaat dat klauwen met geld kosten.
deze act begint oud te wordenquote:Op dinsdag 19 november 2019 23:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Weer niet geklikt.
Wat jammer nou.
Dat zijn praktische zaken waar wel uitkomst voor te vinden valt en anders is het iig duidelijkquote:Op dinsdag 19 november 2019 23:43 schreef BlackNero het volgende:
[..]
De koninklijke familie dan. Maar welke ministerie moet die kunst terughalen van welk budget gaat dat af?
Geweldige reeksquote:
Hij spreekt weinig nederlands denk ikquote:
Tot in 2019, wtf.quote:
Zijn geen negers.quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:48 schreef monkyyy het volgende:
Negeert Pauw gewoon de situatie in Hong Kong, sad.
en Trumpf en Andre Hazesquote:Op dinsdag 19 november 2019 23:48 schreef monkyyy het volgende:
Negeert Pauw gewoon de situatie in Hong Kong, sad.
Welke Surinamer vermoordt zijn dochter? De meeste hebben gemengde relaties (gehad)quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk klopt dit toch niet? racisme werkt toch vanuit elk ras. Je dochter vermoorden omdat ze een blank vriendje heeft is dat dan geen racisme.
Gewoon even googelen "Suriname" en "eerwraak" dan vind je vanzelf een artikel hierover.quote:Op woensdag 20 november 2019 06:52 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Welke Surinamer vermoordt zijn dochter? De meeste hebben gemengde relaties (gehad)
Roethof was er gisteravond toch?!quote:Op woensdag 20 november 2019 12:34 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk vanavond Roethoef, Belleman en Peter
Domme gasten. Ik ga wel gamenquote:Op woensdag 20 november 2019 15:40 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |