Ik zit er niet meequote:
Eens!quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:04 schreef wdn het volgende:
Ja ik heb het eerder gezegd: bij een eliminatie moet je op zoek gaan naar wat je kent en weet te maken. Bij dat bieden iets lastiger maar daar telde 1 simpel ding: ga voor de dingen die je wilt of voor 3 van de 4 of 2 van de 4. En die dingen die je niet wint gebruikt je als zijdelings ding in je gerecht.
Had hij een goed gerecht neergezet had Tessa er uit gelegen. Dus ik vond het niet erg
* wdn team Larissa + Tessa
Nee Tim lijkt me, Tessa en Simon waren meteen door.quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:04 schreef wdn het volgende:
Ja ik heb het eerder gezegd: bij een eliminatie moet je op zoek gaan naar wat je kent en weet te maken. Bij dat bieden iets lastiger maar daar telde 1 simpel ding: ga voor de dingen die je wilt of voor 3 van de 4 of 2 van de 4. En die dingen die je niet wint gebruikt je als zijdelings ding in je gerecht.
Had hij een goed gerecht neergezet had Tessa er uit gelegen. Dus ik vond het niet erg
* wdn team Larissa + Tessa
quote:Op dinsdag 26 november 2019 19:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee Tim lijkt me, Tessa en Simon waren meteen door.
Simon is echt mega zelfverzekerd steeds tijdens eliminatie opdrachten. Krijg echt het idee dat hij zo naar de finale vliegt. Ik hoop op een finale met Tessa, Simon, Nicole/Larissa.
quote:Op dinsdag 26 november 2019 20:25 schreef Postbus100 het volgende:
Tim wint deze ronde. uitgebreid lovend commentaar.
Ik dacht al: ik loop vast achterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |