Die vrouw die met hem ging trouwenquote:Op woensdag 18 december 2019 21:54 schreef ConqueringChaos het volgende:
Ik heb hem afgekeken. Was er interessant weer. Wat een ziek persoon was deze vent...
Heb zelf geen tv-abbo maar ik keek altijd veel Discovery ID.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:24 schreef Meke het volgende:
Aanrader dus Donna? Ga ik hem ook eens opzetten, houd wel van true crime
Ik dacht echt dat ik het vast verkeerd zag, maar jij zag het dus ook..quote:Op donderdag 19 december 2019 13:47 schreef roos94 het volgende:
Ik erger mij helemaal kapot aan dat mens die met het beest v Harkstede was getrouwd. Wat een labiel figuur en waarom zit ze continue tussen haar dijbenen te wrijven
Dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 19 december 2019 13:47 schreef roos94 het volgende:
Ik erger mij helemaal kapot aan dat mens die met het beest v Harkstede was getrouwd. Wat een labiel figuur en waarom zit ze continue tussen haar dijbenen te wrijven
Dit dus.quote:Op donderdag 19 december 2019 17:40 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ik het vast verkeerd zag, maar jij zag het dus ook..
Wat een rare vrouw zeg. 'Oh je hebt 2 vrouwen vermoord, geen probleem zand erover kom laten we trouwen'. En dan weten dat ie naar de hoeren ging en dat blijkbaar normaal vinden?
Ja, nu is ze blij dat hij dood is door die moorden, maar destijds had ze er vrede mee dat hij al twee vrouwen had vermoord?quote:Op donderdag 19 december 2019 17:40 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ik het vast verkeerd zag, maar jij zag het dus ook..
Wat een rare vrouw zeg. 'Oh je hebt 2 vrouwen vermoord, geen probleem zand erover kom laten we trouwen'. En dan weten dat ie naar de hoeren ging en dat blijkbaar normaal vinden?
Haha ja 2 vond ze wel prima.quote:Op vrijdag 20 december 2019 15:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, nu is ze blij dat hij dood is door die moorden, maar destijds had ze er vrede mee dat hij al twee vrouwen had vermoord?
Ben ik nu aan het kijken.quote:Op maandag 9 december 2019 16:00 schreef ConqueringChaos het volgende:
Mensen die Mr. Mercedes hebben gezien? Vind ik wel een Aanrader.
Ik ben al klaarquote:Op zondag 22 december 2019 09:16 schreef laffer het volgende:
[..]
Ben ik nu aan het kijken.
Best een goede serie
Net afgekeken. Erg goede documentaireserie!quote:Op dinsdag 17 december 2019 13:18 schreef Zipportal het volgende:
Documentaire over Willem van E.: Van Gekke Willempie tot het Beest van Harkstede
https://www.dvhn.nl/groni(...)kstede-25151010.html
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ees-moord-moordzaken
Hahaha dit heb ik gehad bij Criminal Minds. 3x opnieuw begonnen bij 1 en nooit helemaal door kunnen kijken. Wel los seizoenen ooit gestreamd.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 21:03 schreef Pizzapuntje het volgende:
Vgm komt 6 januari Grey's anatomy tm seizoen 15 er weer op. Maarja de autist in mij moet dan perse weer bij seizoen 1 beginnen (voor de 5e keer) en tegen de tijd dat ik bij 15 ben is het weer van videoland af.
Vanaf 23 januari.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 04:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vanaf wanneer is Expeditie Robinson te zien?
Spannond.quote:
Ah nog ff dus. Thnx.quote:
Ja, je kan voor minder geld beter Amazon Prime nemen.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:35 schreef roos94 het volgende:
Ja het aanbod is vrij kut de laatste tijd.
Stonden weer een paar Nederlandse films op, die romcoms zijn mijn guilty pleasurequote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:35 schreef roos94 het volgende:
Ja het aanbod is vrij kut de laatste tijd.
Huh dat is bizar. Ik dacht dat overal ondertitels bij zatenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 18:12 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Stonden weer een paar Nederlandse films op, die romcoms zijn mijn guilty pleasure, helaas geen ondertiteling
Waarom ze dat nou niet bij VL bij alle films als optie hebben???
Nope. En geluidskwaliteit van Nederlandse films is vaak om te janken. Tel daar bij op dat ik last heb van doofheid aan 1 kant en een Teckel die als een duif 3 straten verderop een scheet laat gaat blaffen.....dan is het gewoonweg niet relaxt kijken.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 21:43 schreef roos94 het volgende:
[..]
Huh dat is bizar. Ik dacht dat overal ondertitels bij zaten
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 22:19 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Nope. En geluidskwaliteit van Nederlandse films is vaak om te janken. Tel daar bij op dat ik last heb van doofheid aan 1 kant en een Teckel die als een duif 3 straten verderop een scheet laat gaat blaffen.....dan is het gewoonweg niet relaxt kijken.
Zeker ! Was bang dat het teveel gehypex was maar was positief verrast! Vond het een goede serie.quote:Op zondag 12 januari 2020 02:22 schreef freaky40 het volgende:
Begonnen met Handmaids Tale season 1. Dat is op zijn zachts gezegd nog even wat anders tussen al het Netflix geweld. Zeer boeiend.
Maar volgende week begint Expeditie Robinson!quote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:12 schreef roos94 het volgende:
Ga mijn abo opzeggen, het aanbod is de laatste maanden ver onder de maat. Er ķomt nauwelijks wat nieuws op en als er iets komt is het Tino Martin in concert of een suffe kinderfilm, nee dank u.
Niet mijn dingquote:Op zaterdag 18 januari 2020 09:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar volgende week begint Expeditie Robinson!
Kijk nu de eerste aflevering.quote:Op woensdag 18 december 2019 21:45 schreef roos94 het volgende:
Alleen al dat hij in zn jeugd honden in de fik stak en katten verdronk. Dan moeten toch alle alarmbellen afgaan.
Wat maakt videoland voor jou de moeite waard?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 22:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Net videoland genomen! Ben er erg blij mee (maar nu wel even genoeg streamingsdiensten voor mij)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |