Ik vond Oldenheim stukken beter. Dit plot sloeg nergens op en was totaal ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 21 november 2019 11:12 schreef freaky40 het volgende:
De 12 van Schouwendam ook weer verslonden. Wat. Een. Goede. Serie. Beter dan Oldenheim. Erg goed verhaal en plot. Meer van dit soort Nederlandse series op Videoland graag. Daar zullen ze het toch van moeten hebben, de Engelse content vinden we wel op Netflix en is daar ook veel beter in.
Alleen De Sleutel staat er niet op, waarom is een raadsel.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zie dat Bassie en Adriaan reeksen erop staanWat een leuke televisie was dat.
Bij mij wel hoor.quote:Op vrijdag 22 november 2019 09:00 schreef J83 het volgende:
[..]
Alleen De Sleutel staat er niet op, waarom is een raadsel.
Never mind. Sorryquote:Op vrijdag 22 november 2019 09:39 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Bassie en adriaan en het geheim van de sleutel ja?
Ja die heb ik vorig jaar niet gezien maar daar ga ik dit weekend maar eens aan beginnenquote:Op woensdag 20 november 2019 23:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
De 12 van Schouwendam is ook zeker de moeite waard, zelfde sfeer, zelfde mindfuck.
Klopt, ik ook. Ik kijk tegenwoordig meer Videoland dan Netflix.quote:Op donderdag 21 november 2019 08:03 schreef Samhain het volgende:
Ik nam ooit Videoland tijdelijk om het tweede seizoen van Zwarte Tulp te kijken en heb het nooit meer opgezegd.
Beide "De 12" series, Meisje Van Plezier, Nieuwe Buren, Younger, New Amsterdam, The Handmaids Tale, Switched At Birth (op tv aan begonnen, gestopt met uitzenden); allemaal fijne series.
Oh en van de zomer Greys Anatomy weer helemaal gekeken ❤
Tof, nu kan ik de rest kijken.quote:Op vrijdag 22 november 2019 08:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zie dat Bassie en Adriaan reeksen erop staanWat een leuke televisie was dat.
Ik heb dat met mocromaffia, ik versta er niks van en er zit geen ondertiteling bij.quote:Op zaterdag 23 november 2019 16:52 schreef Pizzapuntje het volgende:
Ik vind bureau burgwallen erg leuk, én ondertiteling, zo fijn. Ik wou laatst kees van der spek kijken maar geen ondertiteling, dan wordt het toch al lastig.
Ik ben dus niet de enigequote:Op zondag 24 november 2019 00:10 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Ik heb dat met mocromaffia, ik versta er niks van en er zit geen ondertiteling bij.
Ik heb bij Nederlandse series/films altijd de ondertiteling aan. Videoland laat hier in best wat steken vallen.quote:Op zondag 24 november 2019 00:16 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Nope, ik ben vaak een beetje blij als er wel ondertiteling bij zit. Thank God![]()
Videoland is daar goed in ja, Netflix is wel goed.quote:Op zondag 24 november 2019 00:30 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb bij Nederlandse series/films altijd de ondertiteling aan. Videoland laat hier in best wat steken vallen.
(Ik ben ook aan 1 kant nagenoeg doof en een Mocro Maffia is voor mij echt niet te volgen)
Netflix is echt perfect daarin. NPOplus kijk ik ook veel en daar heb je ook altijd ondertiteling gelukkig.quote:Op zondag 24 november 2019 00:34 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Videoland is daar goed in ja, Netflix is wel goed.
Valt mij toch echt tegen, ik heb bij Videoland altijd ondertiteling. Bij Netflix zie ik heel veel Spaanse films zonder Nederlandse ondertiteling.quote:Op zondag 24 november 2019 01:27 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Netflix is echt perfect daarin. NPOplus kijk ik ook veel en daar heb je ook altijd ondertiteling gelukkig.
Ja alleen gaatie er 2 december weer af.quote:Op zaterdag 23 november 2019 09:27 schreef Michellee het volgende:
[..]
Dat vond ik ook zon leuke serie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |