Ongetwijfeld, maar daar moeten toch andere oplossingen voor zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
De dagrijverlichting gaat tijdelijk uit of dimt. Dan zie je de knipper beter is denk ik het idee.
Ja en in de bocht gaat dat dus uit. Moet je niet willen denk ik. Ook niet in het donker. Ook niet als het een soort van stadslicht is vind ik.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:16 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Dan moet je ermee naar de garage.
Tenzij je het inderdaad over dagrijverlichting hebt, maar als het zo donker is dat je verlichting nodig hebt moet je sowieso fatsoenlijk licht aandoen dus is dat geen issue.
Bij mij gaan er in de bocht juist extra leds aan.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja en in de bocht gaat dat dus uit. Moet je niet willen denk ik. Ook niet in het donker. Ook niet als het een soort van stadslicht is vind ik.
Ik vraag me af hoe dat gaat met van baan veranderen op de snelweg?
Als je in het donker met alleen dagrijverlichting of alleen stadslicht rijdt doe je toch echt zelf iets fout.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja en in de bocht gaat dat dus uit. Moet je niet willen denk ik. Ook niet in het donker. Ook niet als het een soort van stadslicht is vind ik.
Daar lijken tegenwoordig juist toch geen knipperlichten meer op te zitten.quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:16 schreef pferdfahrer het volgende:
Dit is wel een terechte klacht. Echt een flutuitvinding om maar uniek te blijven als automerk. Zie het veelal bij de nieuwere wagens van Duitse makelaardij.
Het enige toffe zijn die vloeiende knipperlichten, verder zijn duitse automerken tegenwoordig gewoon ordinaire turken/saudibakken.quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar lijken tegenwoordig juist toch geen knipperlichten meer op te zitten.
[/schuimbekkendeverkeersautist]
Dat is overdag, de normale lampen als het donker is gaan niet uit.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar daar moeten toch andere oplossingen voor zijn.
En de check engine light gaat zeker ook aan in de bochten?quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:01 schreef Zwolsboy het volgende:
Bij mijn auto gaat juist een mistlamp onder aan als ik 1 van de 2 kanten richting geef.
Ook in bochten/rotondes doet ie dat.
(Vw Golf7 en Polo5 in bezit)
Bij mij ook, noemen ze dat bermverlichting of zoiets?quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:01 schreef Zwolsboy het volgende:
Bij mijn auto gaat juist een mistlamp onder aan als ik 1 van de 2 kanten richting geef.
Ook in bochten/rotondes doet ie dat.
(Vw Golf7 en Polo5 in bezit)
Nee maar als het alleen om stadslicht gaat, dan is het toch ook niet wenselijk dat dat overdag uit gaat ten faveure van een knipperlicht?quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:15 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Als je in het donker met alleen dagrijverlichting of alleen stadslicht rijdt doe je toch echt zelf iets fout.
Als dit probleem ook met dimlicht speelt moet je naar de garage, dat kan niet goed zijn..
Wat is dat nu weer voor knakentuning?quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:22 schreef Fer het volgende:
Ik overweeg deze remlichten te instaleren.
[ afbeelding ]
Maar wat heeft het voor zin om dat licht uit te laten gaan?quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:27 schreef marzman het volgende:
[..]
Dat is overdag, de normale lampen als het donker is gaan niet uit.
Ik vind het wel mooi werken.
[..]
En de check engine light gaat zeker ook aan in de bochten?
Dan zie je het knipperlicht beter omdat het tegen de dagrijled aangeplakt zit. En om te pimpen natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar wat heeft het voor zin om dat licht uit te laten gaan?
, maar elke nieuwe Duitse auto heeft het standaard.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:37 schreef KreKkeR het volgende:
Heeft iemand een filmpje met voorbeeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |