Fototoestel mee?quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:23 schreef fetX het volgende:
Jullie kunnen mij zo herkennen aan een Oranje shirt. Vak 421.
Stengstwitter:OnsOranje twitterde op dinsdag 19-11-2019 om 19:30:13🔶| De opstelling!Calvin Stengs debuteert vanavond in Oranje 👏👏#NEDEST #TheNewWave https://t.co/PJa5kPUeBv reageer retweet
Nja Promes speelde bij Sevilla ook als back en we hebben een probleem op die positie.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Stengstwitter:OnsOranje twitterde op dinsdag 19-11-2019 om 19:30:13🔶| De opstelling!Calvin Stengs debuteert vanavond in Oranje 👏👏#NEDEST #TheNewWave https://t.co/PJa5kPUeBv reageer retweet
Promes back
Kan Nederland geen eerste meer worden?quote:
Kunnen ze wel als Duitsland punten laat liggen, maar het is toch beter als Nederland 2e wordt.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan Nederland geen eerste meer worden?
Opzich weinig mis met het idee
Oh, geen ideequote:Op dinsdag 19 november 2019 19:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kunnen ze wel als Duitsland punten laat liggen, maar het is toch beter als Nederland 2e wordt.
quote:
Redelijk logisch toch?quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:37 schreef LordVoldermort het volgende:
Nu het nergens meer om gaat durft Koeman wel.
Oh ja, ik was even vergeten dat hij voor PSV heeft gespeeld en dat jij er dan automatisch een hekel aan hebt.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij kan er niks van.
Had liever Boadu gezien.
Ja dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh ja, ik was even vergeten dat hij voor PSV heeft gespeeld en dat jij er dan automatisch een hekel aan hebt.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:40 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Oh ja, ik was even vergeten dat hij voor PSV heeft gespeeld en dat jij er dan automatisch een hekel aan hebt.
Hallo vriendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |