Vegaquote:Op woensdag 20 november 2019 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar is het wel.
vega kipkrokantschnitzels
Die zijn best lekkerquote:Op woensdag 20 november 2019 12:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar is het wel.
vega kipkrokantschnitzels
Carnaval vierenquote:
maar waarschijnlijk gaat het toch de echte kip worden, want anders gaat mijn autisme opspelen. woensdag moet rijst of pasta gegeten wordenquote:
Ik ben blij dat ik niet op een bepaalde dag een bepaald soort voedsel gegeten moet wordenquote:Op woensdag 20 november 2019 12:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar waarschijnlijk gaat het toch de echte kip worden, want anders gaat mijn autisme opspelen. woensdag moet rijst of pasta gegeten worden
Limboquote:
nee, zaterdag hetzelfde als woensdag, want als ik rijst of pasta maak is het altijd genoeg voor 2 dagenquote:Op woensdag 20 november 2019 13:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik niet op een bepaalde dag een bepaald soort voedsel gegeten moet wordenheb je dan ook zaterdag patatdag? Inb4, wat is patat.
Wat ben je wel dan jij vuile bosbesquote:
Ze moeten bij dat soort feestjes de zaal dichtsealen en zyklon B naar binnen gooien.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:38 schreef Catkiller het volgende:
Ja jongens een nieuwe set van Thunderdome op hun youtube kanaal
Hahahquote:Op woensdag 20 november 2019 14:52 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ze moeten bij dat soort feestjes de zaal dichtsealen en zyklon B naar binnen gooien.
Louter onrendabel kutvolk vindt dat soort herrie leuk. "Lekker helemaal gek hakkuh"quote:
En ga jij dan zelf muurtjes metselen?quote:Op woensdag 20 november 2019 14:52 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ze moeten bij dat soort feestjes de zaal dichtsealen en zyklon B naar binnen gooien.
Geloof ik ook niks vanquote:Op woensdag 20 november 2019 15:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Altijd ludiek die mensen die nog nooit van Thunderdome hebben gehoord
Weet je hoeveel mensen daarvoor speciaal naar Nederland komen vliegen van over de hele wereld. Best rendabel hoor.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:55 schreef TTSS het volgende:
[..]
Louter onrendabel kutvolk vindt dat soort herrie leuk. "Lekker helemaal gek hakkuh"
Nee rock concerten zijn leukquote:Op woensdag 20 november 2019 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even opgezocht. WAT IS DAT ONGELOFELIJK KUT
Ga godverdomme naar een normaal rock concert waar ze echte instrumenten bespelen
is wel weer slecht voor het milieu hoorquote:Op woensdag 20 november 2019 15:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen daarvoor speciaal naar Nederland komen vliegen van over de hele wereld. Best rendabel hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |