Als je elke dag nieuwe schoenen aan hebt krijg je blaren...net goed voor haarquote:Op dinsdag 19 november 2019 09:32 schreef Fritsie1960 het volgende:
Klapvoet van Merel is weer helemaal over, 3 kwartier geleden nog janken
dat haar voet zo\n pijn deed door 'n hele grote blaar.
Juistquote:Op dinsdag 19 november 2019 09:35 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
op zich niks mis mee, gaat om de manier waarop
te erg dit, wat een aso, ik vind het niet meer normaalquote:Op dinsdag 19 november 2019 09:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
Jessie gaat tekeer tegen Alexandra.
x7o6fcy
hard schreeuwen ook, ze moet er maar ff over nadenken, met dr rare smoel OMGquote:Op dinsdag 19 november 2019 09:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7o6fcy
Jessie: Ga d'r maar ff over nadenken wat je hebt gedaan........ Alsof Alexandra 'n klein kind isquote:Op dinsdag 19 november 2019 09:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7o6fcy
ongelooflijk Fritsie, btw is haar zoon beter gelukt dan Jessiequote:Op dinsdag 19 november 2019 09:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie: Ga d'r maar ff over nadenken wat je hebt gedaan........ Alsof Alexandra 'n klein kind is![]()
Dankje, dit had ik gemist. Wat erg weer..quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[ afbeelding ]
x7o6fcy
En dat die Jessie durfde te zeggen dat zijn leven wel gelukt isquote:Op dinsdag 19 november 2019 09:52 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ongelooflijk Fritsie, btw is haar zoon beter gelukt dan Jessie
Jessie kan het gewoon niet hebben dat hij niet kan winnen verbaalquote:Op dinsdag 19 november 2019 09:55 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dankje, dit had ik gemist. Wat erg weer..
Heb je ook dat stukje over dat ze 80 jaar is etc. ? Dat was ook heel laag van hem.
Vond het ook knap van Lex dat ze niet ging janken en sorry zeggen etc. Ze bleef bij haar standpunt.quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie kan het gewoon niet hebben dat hij niet kan winnen verbaal
Ja, ben ik nu aan het monteren, nog nooit een dubbeltje om aan je kut te krabben ...quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:55 schreef Maria44 het volgende:
Dankje, dit had ik gemist. Wat erg weer..
Heb je ook dat stukje over dat ze 80 jaar is etc. ? Dat was ook heel laag van hem.
Vast het vuurtje aangemaakt met onbetaalde rekeningenquote:Op dinsdag 19 november 2019 09:58 schreef juul. het volgende:
Merel maakt eerst een vuurtje in een schoenendoos om het daarna in de kachel te stoppen
quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ben ik nu aan het monteren, nog nooit een dubbeltje om aan je kut te krabben ...
Ja dat lukt ook nooit tegen mensen met hersenen niet groter dan een erwt.quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jessie kan het gewoon niet hebben dat hij niet kan winnen verbaal
Ja dat, lager dan laag.quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, ben ik nu aan het monteren, nog nooit een dubbeltje om aan je kut te krabben ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |