Ik sport maar ik heb ook niet echt aanleg om dik te zijn.quote:Op maandag 18 november 2019 22:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sport je daarvoor of gaat dat vanzelf
Alsof dat niet wordt doorgestuurdquote:Op maandag 18 november 2019 22:34 schreef TTSS het volgende:
Sowieso weten 4 mensen op FOK! maar hoe ik eruit zie.
Mag ik het ook wetenquote:Op maandag 18 november 2019 22:34 schreef TTSS het volgende:
5quote:Op maandag 18 november 2019 22:34 schreef TTSS het volgende:
Ecto dusquote:Op maandag 18 november 2019 22:34 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik sport maar ik heb ook niet echt aanleg om dik te zijn.
Ik lach helemaal niet, vind t sneu voor jou en je kiddoquote:Op maandag 18 november 2019 22:30 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee moet zeggen het is wel een mooi gat waar hij in is gaan hengelen. Maar ik ben redelijk over hem heen dus ga je gang, ik lach wel mee.
Twee zijn niet meer actief. Chloro vertrouw ik wel en Stimo heeft alleen mijn insta en die foto's zijn prima.quote:Op maandag 18 november 2019 22:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Alsof dat niet wordt doorgestuurd
Nee dat is je spiegelbeeld, ouwe hardloopopaquote:
Is amarantha niet meer actief?quote:Op maandag 18 november 2019 22:35 schreef TTSS het volgende:
[..]
Twee zijn niet meer actief. Chloro vertrouw ik wel en Stimo heeft alleen mijn insta en die foto's zijn prima.
Jij zou echt een van de laatsten zijn die dingen doorgestuurd krijgt.quote:
quote:Op maandag 18 november 2019 22:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik lach helemaal niet, vind t sneu voor jou en je kiddo
Die is passiefquote:Op maandag 18 november 2019 22:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Is amarantha niet meer actief?
Plaatste zelf ook ooit een foto. Meteen weer eraf gehaald, zoveel dm’s kreeg ik.quote:Op maandag 18 november 2019 22:34 schreef TTSS het volgende:
Ik ook. Boks. Lekker je helemaal het schompes eten.quote:Op maandag 18 november 2019 22:34 schreef TTSS het volgende:
[..]
Ik sport maar ik heb ook niet echt aanleg om dik te zijn.
Dat is maar even leuk johquote:Op maandag 18 november 2019 22:37 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Ja is ook wel een beetje sad, maar heb nu wel vrijheid en er zijn deuren open gegooid waar ik al lang geleden doorheen wilde rennen maar niet kon omdat loyaal.
quote:Op maandag 18 november 2019 22:35 schreef TTSS het volgende:
[..]
Twee zijn niet meer actief. Chloro vertrouw ik wel en Stimo heeft alleen mijn insta en die foto's zijn prima.
Hahaquote:Op maandag 18 november 2019 22:36 schreef TTSS het volgende:
[..]
Nee dat is je spiegelbeeld, ouwe hardloopopa
Je mag er zijn hoorquote:Op maandag 18 november 2019 22:36 schreef TTSS het volgende:
[..]
Jij zou echt een van de laatsten zijn die dingen doorgestuurd krijgt.
Hoop dat je snel een huis vindt en je studie kan oppakkenquote:Op maandag 18 november 2019 22:37 schreef 00wildchild het volgende:
[..]![]()
Ja is ook wel een beetje sad, maar heb nu wel vrijheid en er zijn deuren open gegooid waar ik al lang geleden doorheen wilde rennen maar niet kon omdat loyaal.
Die heb ik alleen een wazige foto gestuurd waarop de helft van mijn gezicht bedekt is door een zonnebril. Bovendien heb ik van haar ook een foto ter blackmail.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |