Het enige wat die jongen heeft is een redelijke smaak in vrouwen.quote:
Pls ik heb mannen en vrouwen voor het uitkiezen.quote:Op maandag 18 november 2019 22:21 schreef TTSS het volgende:
[..]
Het enige wat die jongen heeft is een redelijke smaak in vrouwen.
Dat heeft elke vrouwquote:Op maandag 18 november 2019 22:23 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Pls ik heb mannen en vrouwen voor het uitkiezen.
Oké ik heb tienen voor het uitkiezen, dat is iets anders dan hopeloze mensen aantrekken voor wie een gat een gat is.quote:
Haha tuurlijk Myrr. Lekker op de kast weer babequote:Op maandag 18 november 2019 22:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oké ik heb tienen voor het uitkiezen, dat is iets anders dan hopeloze mensen aantrekken.
Ksstksst.
Mijn vijver is vrij ver van de jouwe denk ik.quote:
Klopt you can’t sit with us.quote:Op maandag 18 november 2019 22:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Mijn vijver is vrij ver van de jouwe denk ik.
Schrijven gaat je ook al niet zo geweldig af.quote:
Zoals je exquote:Op maandag 18 november 2019 22:25 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Oké ik heb tienen voor het uitkiezen, dat is iets anders dan hopeloze mensen aantrekken voor wie een gat een gat is.
Ksstksst.
Je bent ook niet iemand waar ik indruk op wil maken en mijn zinnen voor nalees.quote:Op maandag 18 november 2019 22:28 schreef TTSS het volgende:
[..]
Schrijven gaat je ook al niet zo geweldig af.
Nee moet zeggen het is wel een mooi gat waar hij in is gaan hengelen. Maar ik ben redelijk over hem heen dus ga je gang, ik lach wel mee.quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 18 november 2019 22:29 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Je bent ook niet iemand waar ik indruk op wil maken en mijn zinnen voor nalees.
Wel mooi dat je het uiteindelijk gewoon eens bent met elkaarquote:Op maandag 18 november 2019 22:26 schreef TTSS het volgende:
[..]
Mijn vijver is vrij ver van de jouwe denk ik.
Wat een onzin, wie is deze bron?quote:Op maandag 18 november 2019 22:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik heb vernomen uit vertrouwelijke bron dat je niet zo fit bent.
Is ie te dik?quote:Op maandag 18 november 2019 22:31 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik heb vernomen uit vertrouwelijke bron dat je niet zo fit bent.
Is er ook een categorie lekkerste getinte moeder?quote:Op maandag 18 november 2019 22:22 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ga daar echt mijn tijd niet aan verdoen. Ken al die mensen niet eens.
Ik ben in uitstekende shapequote:
Die is hier niet relevant voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |