Je meent hetquote:Op maandag 18 november 2019 22:19 schreef Bill_Hillie het volgende:
Het is net alsof een paar mensen hier elkaar niet zo mogen
Misschien een KLB-meet houden ergens in een cafe...levert misschien wel een leuk kroeggevecht op.quote:
Wordt dit ook gefilmd?quote:Op maandag 18 november 2019 22:25 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Misschien een KLB-meet houden ergens in een cafe...levert misschien wel een leuk kroeggevecht op.
Oh laat maar komen. Ik weet wat guus voor een mietje isquote:Op maandag 18 november 2019 22:25 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Misschien een KLB-meet houden ergens in een cafe...levert misschien wel een leuk kroeggevecht op.
Dit schrééuwt om een meet!quote:
We zouden eigenlijk met z'n allen moeten zuipen en wokkenquote:Op maandag 18 november 2019 22:25 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Geestig dit uit jouw mondquote:Op maandag 18 november 2019 19:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Er is maar een regel - de groep die steevast de sfeer verkankert en in een dag al de verkiezingen kaapt wordt genegeerd. Lekker simpel.
Ik komquote:Op maandag 18 november 2019 23:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk met z'n allen moeten zuipen en wokken
Durft toch niemand, pussiessss
Best hoor maar niet in Groningen...ik wil me nog normaal kunnen vertonenquote:Op maandag 18 november 2019 23:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk met z'n allen moeten zuipen en wokken
Durft toch niemand, pussiessss
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |