Zit jij niet ook bij de GTWV kliek?quote:
Hahaaaatjesquote:Op maandag 18 november 2019 20:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zit jij niet ook bij de GTWV kliek?
Wat een mietje ben je toch ookquote:Op maandag 18 november 2019 18:55 schreef Quotidien het volgende:
Algememe mededeling: het gtwv kliekje doet niet mee. Hun stemmen worden genegeerd en ze zijn niet verkiesbaar. Dit alles in overleg met de hogere heren.
Maar je bent welkom voor een kort maar krachtige sollicitatie, vriend.quote:Op maandag 18 november 2019 20:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hahaaaatjes
Dat hadden ze graag gewild.
DEZE COWBOY RIJDT SOLO VRIEND !!!!!
Lekker vriendquote:Op maandag 18 november 2019 20:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hahaaaatjes
quote:Op maandag 18 november 2019 20:12 schreef Plompzakker het volgende:
Hoeveel geldige stemmen zijn er eigenlijk al binnen na onze uitsluiting?
Moest hardop lachen om je viesmadde reactiequote:Op maandag 18 november 2019 20:59 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat een mietje ben je toch ook
Ook totaal niet verbazingwekkend dat je je hiertoe moet wenden na mijn eclatante successen van de drie voorgaande jaren
Hebben jullie overigens al door dat kutodien gewoon guusgeluk7 is? Wat hem de drie voorgaande jaren niet lukte probeert hij nu te bereiken door een hele groep uit te sluiten
Als zijn polen eens een keer niet iedereen afstoten!quote:Op maandag 18 november 2019 20:05 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zeg eens kanselier qd, wanneer ga je polen binnenvallen?
Bek houden tegen meneer questular, penis agraricum.quote:
De waarheid is hard hè?quote:Op maandag 18 november 2019 21:01 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Moest hardop lachen om je viesmadde reactie![]()
Schitterend om de onstabieltjes uit hun plaat te zien gaan hierom
Het enige dat jij volpompt is een opblaaspop, volgevreten varken dat je bentquote:Op maandag 18 november 2019 21:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De waarheid is hard hè?
Als je dit al uit je plaat gaan vindt, wil je je moeder niet meemaken nadat ik haar de hele nacht heb volgepompt.
Grappig dat zulk soort praat uit de mond van een cuck komt.quote:Op maandag 18 november 2019 21:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De waarheid is hard hè?
Als je dit al uit je plaat gaan vindt, wil je je moeder niet meemaken nadat ik haar de hele nacht heb volgepompt.
In de jaren 80 hadden ze qualudes, ook wel ludes genoemd, ook wel lemons genoemd. Vooral in trek bij wall street handelaren. Oorspronkelijk bedoeld als slaapmiddel, maar als je daar overheen kwam kickten de bijwerkingen in en begon je te trippen.quote:Op maandag 18 november 2019 18:57 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Hoe het hoort, ze bokken maar lekker op naar Juichbaak waar ze elkaar kunnen lemonpartyen
Pferdelulquote:Op maandag 18 november 2019 21:07 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Grappig dat zulk soort praat uit de mond van een cuck komt.
quote:Op maandag 18 november 2019 20:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Hahaaaatjes
Leuk uit Wolf of Wall Street gejatquote:Op maandag 18 november 2019 21:09 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
In de jaren 80 hadden ze qualudes, ook wel ludes genoemd, ook wel lemons genoemd. Vooral in trek bij wall street handelaren. Oorspronkelijk bedoeld als slaapmiddel, maar als je daar overheen kwam kickten de bijwerkingen in en begon je te trippen.
Zo te horen heb jij er ook een paar op.
Je mocht willen dat je moeder een opblaaspop was, opgeblazen dwerghamster.quote:Op maandag 18 november 2019 21:06 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het enige dat jij volpompt is een opblaaspop, volgevreten varken dat je bent
Mijn moeder loopt met een boog om types als jij heen. Ik weet precies wat voor een smerig varken jij bent, dat heb ik vernomen van mensen die jou gemeet hebben.quote:Op maandag 18 november 2019 21:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je mocht willen dat je moeder een opblaaspop was, opgeblazen dwerghamster.
Was ook werkelijkheid. Zo te horen heb jij er last vanquote:Op maandag 18 november 2019 21:10 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Leuk uit Wolf of Wall Street gejat
Ah noem eens wat namen?quote:Op maandag 18 november 2019 21:12 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Mijn moeder loopt met een boog om types als jij heen. Ik weet precies wat voor een smerig varken jij bent, dat heb ik vernomen van mensen die jou gemeet hebben.
Je weet dat het zo is. Ik weet dat het zo is. Elke poging tot comeback is futiel.quote:Op maandag 18 november 2019 21:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ah noem eens wat namen?
Heb je niet hè. Ontzettende bourgeois van een kutloser
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |