Maar laat ze gewoon meedoen joh, het is ook weer zo sneu als ze naast het echte leven ook niet op het favoriete forum wat hebben kunnen bereiken.quote:Op maandag 18 november 2019 19:39 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Pz zit aan de beademing nu omdat ie niet mee mag doen
In JUI?quote:Op maandag 18 november 2019 19:17 schreef Plompzakker het volgende:
Ik maak aankomend weekend anders wel fatsoenlijke verkiezingen
Misschien gaan ze dan eens naar buiten. Win-win. Zij krijgen een leven en wij hebben er geen last meer van.quote:Op maandag 18 november 2019 19:42 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Maar laat ze gewoon meedoen joh, het is ook weer zo sneu als ze naast het echte leven ook niet op het favoriete forum wat hebben kunnen bereiken.
Oke, als dat is wat je wil dan plaats ik het in klbquote:
Doe je het weer.....quote:Op maandag 18 november 2019 19:46 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Oke, als dat is wat je wil dan plaats ik het in klb
Lekker democratisch weerquote:Op maandag 18 november 2019 19:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Er is maar een regel - de groep die steevast de sfeer verkankert en in een dag al de verkiezingen kaapt wordt genegeerd. Lekker simpel.
miemiemiequote:Op maandag 18 november 2019 19:51 schreef Solotovski het volgende:
Ik zit hier erg mee in mijn maag, jongens
Beetje als een groenlinks congres dus. Elkaar circlejerken om wie de grootste deuger is waarna de winnaar in de grote mensen wereld compleet voor lul gaatquote:Op maandag 18 november 2019 19:51 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dit zijn particuliere verkiezingen.
quote:Op maandag 18 november 2019 19:29 schreef Harlekien het volgende:
KLB verkiezingen, en ook elke andere verkiezing, zou buiten persoonlijke vetes om georganiseerd moeten worden. Ook al kotsen we elkaar af en toe uit en liggen we elkaar niet, samen maken we toch KLB en we moeten voorkomen dat bepaalde haat naar elkaar ten koste gaat van leuke verkiezingen.
quote:Op maandag 18 november 2019 19:52 schreef Plompzakker het volgende:
Zouden de russen qd ook komen helpen met deze verkiezingen om maar niet als grootste debiel verkozen te worden
Dit was oorspronkelijk ook mijn insteek, maar zoals ik eigenlijk al had verwacht heeft het kliekje de verkiezingen meteen aangegrepen om hun haat te spuwen. Ze hebben een kans gekregen normaal mee te doen, maar ze kunnen het blijkbaar gewoon niet. Dan houdt het op.quote:
Daar val ik niet onder neem ik aan?quote:Op maandag 18 november 2019 18:55 schreef Quotidien het volgende:
Algememe mededeling: het gtwv kliekje doet niet mee. Hun stemmen worden genegeerd en ze zijn niet verkiesbaar. Dit alles in overleg met de hogere heren.
Nee joh. Goed volk is gewoon welkom. Haat ga ik geen platform biedenquote:Op maandag 18 november 2019 20:00 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Daar val ik niet onder neem ik aan?
Gelukkig dankjewelquote:Op maandag 18 november 2019 20:01 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee joh. Goed volk is gewoon welkom. Haat ga ik geen platform bieden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |