Ik doe het vaak en vind het heerlijk. Geen gezeur aan mijn hoofd en gewoon lekker wandelen waar ik wil.quote:Op maandag 18 november 2019 11:27 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Als ik iemand in een Nederlands recreatiegebied in zijn eentje zou zien lopen, zonder hond, zou ik dat ook wel apart vinden.
Ik zou niet weten waarom dat zo opmerkelijk is. Ik zie hier zo vaak mensen alleen in hun eentje recreeeren op de hei of in het bos.quote:Op maandag 18 november 2019 11:27 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Als ik iemand in een Nederlands recreatiegebied in zijn eentje zou zien lopen, zonder hond, zou ik dat ook wel apart vinden.
OK, dan zal het wel tussen mijn oren zitten.quote:Op maandag 18 november 2019 11:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom dat zo opmerkelijk is. Ik zie hier zo vaak mensen alleen in hun eentje recreeeren op de hei of in het bos.
Je bent begonnen met 1 dag? Of een dag en nacht?quote:Op maandag 18 november 2019 10:06 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Mentaal sterk genoeg om 5 dagen in je eentje in de natuur te zijn.
Dat weet je helemaal niet. Probeer het eens een dagje en probeer het dan eens met een overnachting erbij. Go your own way!quote:Op maandag 18 november 2019 10:01 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nee, dat is het hele idee zeg maar. Dat moet je qua mindset echter wel aankunnen. Ik en daar mentaal niet sterk genoeg voor. Ik ben dus jaloers op de mensen die dat wel zijn.
Ik heb het wel eens geprobeerd. Zouden met zijn tweeen een weekendje naar Ardennen gaan. Hadden daar geboekt. IVM sterfgeval in de schoonfamilie van degene waar ik mee ging, kon die toen niet mee. Ik ben toen alleen gegaan, maar vond het helemaal niets.quote:Op maandag 18 november 2019 11:53 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet. Probeer het eens een dagje en probeer het dan eens met een overnachting erbij. Go your own way!
Wellicht omdat het onverwacht was? Dan zou ik er ook moeite mee hebben. Als je je erop instelt dat je alleen loopt, denk ik dat het een stuk natuurlijker aanvoelt.quote:Op maandag 18 november 2019 12:03 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens geprobeerd. Zouden met zijn tweeen een weekendje naar Ardennen gaan. Hadden daar geboekt. IVM sterfgeval in de schoonfamilie van degene waar ik mee ging, kon die toen niet mee. Ik ben toen alleen gegaan, maar vond het helemaal niets.
Nee joh, dat vinden de meeste mensen heus niet vreemd.quote:Op maandag 18 november 2019 11:20 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Hoeveel procent van de mensen loopt solo, denk je?
[..]
Dat is best een goed idee eigenlijk. Maar er zijn er meer mensen die dat doen? Zullen mensen het niet vreemd vinden als ze iemand in zijn eentje in het bos zien lopen?
Waarom niet? Ben je geen leuk gezelschap?quote:Op maandag 18 november 2019 12:03 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens geprobeerd. Zouden met zijn tweeen een weekendje naar Ardennen gaan. Hadden daar geboekt. IVM sterfgeval in de schoonfamilie van degene waar ik mee ging, kon die toen niet mee. Ik ben toen alleen gegaan, maar vond het helemaal niets.
En hoe leer je te genieten van je eigen gezelschap, behalve door dit langzaam op te bouwen?quote:Op maandag 18 november 2019 13:39 schreef _I het volgende:
Als je eenmaal stilte kent en kan genieten van je eigen gezelschap, wil je niet anders meer.
Hou je van jezelf? Zie je jezelf als iets waar je ook voor moet zorgen, aandacht aan moet geven en soms tijd voor moet maken? Net zo als dat je dat men andere mensen doet.quote:Op maandag 18 november 2019 14:27 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
En hoe leer je te genieten van je eigen gezelschap, behalve door dit langzaam op te bouwen?
Je bent mentaal niet sterk genoeg om een paar uurtjes alleen te zijn?quote:Op maandag 18 november 2019 10:01 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nee, dat is het hele idee zeg maar. Dat moet je qua mindset echter wel aankunnen. Ik en daar mentaal niet sterk genoeg voor. Ik ben dus jaloers op de mensen die dat wel zijn.
Het gaat niet om een paar uurtjes, maar om een paar dagen.quote:Op maandag 18 november 2019 17:30 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je bent mentaal niet sterk genoeg om een paar uurtjes alleen te zijn?
quote:Op maandag 18 november 2019 17:53 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het gaat niet om een paar uurtjes, maar om een paar dagen.
Ik overleef het heus wel, maar vind het niet leuk.
quote:Op maandag 18 november 2019 12:45 schreef Lienekien het volgende:
Eigenlijk vind je in je eentje wandelen dus niet leuk, maar je wilt het doen omdat de mensen die erover vloggen onafhankelijkheid uitstralen en jij wilt je ook graag onafhankelijk voelen.
Dan zou ik iets anders zoeken om je onafhankelijk te voelen.
Waar ben je bang voor?quote:Op maandag 18 november 2019 11:20 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat is best een goed idee eigenlijk. Maar er zijn er meer mensen die dat doen? Zullen mensen het niet vreemd vinden als ze iemand in zijn eentje in het bos zien lopen?
Dit dus. Zoek je eigen 'ding'. Is dat wandelen, ga dan lekker wandelen. Is het muziek maken, ga dat dan lekker doen. Maar probeer alsjeblieft niet iemands anders leven te kopiëren. Dan gaat het inderdaad tegenvallen. Leef je eigen leven.quote:Op maandag 18 november 2019 12:45 schreef Lienekien het volgende:
Eigenlijk vind je in je eentje wandelen dus niet leuk, maar je wilt het doen omdat de mensen die erover vloggen onafhankelijkheid uitstralen en jij wilt je ook graag onafhankelijk voelen.
Dan zou ik iets anders zoeken om je onafhankelijk te voelen.
En waarom dan? En wat houdt je tegen om niet bijvoorbeeld naar de duinen te gaan, of naar een bos. Als je zo graag die natuur wil beleven waarom doe je dat dan nog niet?quote:Op maandag 18 november 2019 18:20 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Nee, ik wil juist die natuur zien/beleven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |