quote:Op zondag 17 november 2019 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar koffie is het bindmiddel hier?
Dit is correct.quote:Op zondag 17 november 2019 22:52 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar koffie is het bindmiddel hier?
Hm hm, er is wat beschaving je domein binnengetreden.quote:Op zondag 17 november 2019 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Die TT is heel beschaafd als ik zie hoe we ons vorige deeltje besloten
Nee joh, we waren hier al behoorlijk beschaafd. Nette mensen hier hoorquote:Op zondag 17 november 2019 22:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Hm hm, er is wat beschaving je domein binnengetreden.
Nu je het zegt ja, zou ik dan toch volwassen worden?quote:Op zondag 17 november 2019 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Die TT is heel beschaafd als ik zie hoe we ons vorige deeltje besloten
Het lijkt er wel op johquote:Op zondag 17 november 2019 22:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu je het zegt ja, zou ik dan toch volwassen worden?
Veel werk dat.quote:Op zondag 17 november 2019 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik moet nog wel mijn FOK! verkiezingen lijstje invullen. Hebben jullie al gestemd?
Nee, ik mis teveel categorieën en de mogelijkheid om bij een categorie meerdere namen te noemen.quote:Op zondag 17 november 2019 22:57 schreef Budapestenaar het volgende:
O, ik moet nog wel mijn FOK! verkiezingen lijstje invullen. Hebben jullie al gestemd?
Ja dan nogquote:Op zondag 17 november 2019 22:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee joh, je hoeft niet alle categorieën te doen.
Meerdere namen?quote:Op zondag 17 november 2019 22:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, ik mis teveel categorieën en de mogelijkheid om bij een categorie meerdere namen te noemen.
Ja, je kunt toch meerdere users prima debaters vinden. Als voorbeeld.quote:
It wasn’t mequote:Op zondag 17 november 2019 23:00 schreef PoezeligDing het volgende:
En ik wil weten wie mij die laatste 2 lachwekkende notes heeft gegeven.
That's for sure.quote:
Mja. Maar ze vragen naar de beste. Dat kan er dan maar eentje zijnquote:Op zondag 17 november 2019 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, je kunt toch meerdere users prima debaters vinden. Als voorbeeld.
Notes bespreken we nietquote:Op zondag 17 november 2019 23:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
That's for sure.
Wie was het wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |