Niks uitje, heen, auto vol laden en weer naar huisquote:
Zonde johquote:Op zondag 17 november 2019 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niks uitje, heen, auto vol laden en weer naar huis
Je wordt meteen de lucht ingeschoten?quote:
stekker er uit halenquote:
Glimlachje waard.quote:Op zondag 17 november 2019 23:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
stekker er uit halen
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
Stoer hoor!quote:Op zondag 17 november 2019 23:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Niks uitje, heen, auto vol laden en weer naar huis
Ik wil je helemaal niet kwetsenquote:Op zondag 17 november 2019 23:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben blij dat je dat eindelijk ontdekt hebt
[..]
doei he
[..]
dit dus
Nee, jammer hé?quote:Op zondag 17 november 2019 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je wordt meteen de lucht ingeschoten?
:squote:
ohquote:Op zondag 17 november 2019 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik wil je helemaal niet kwetsen
Gewoon doenquote:Op zondag 17 november 2019 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik wil je helemaal niet kwetsen
Omdat vuurwerkquote:
Niet aan denkenquote:
wat is datquote:
geef gewoon antwoordquote:Op zondag 17 november 2019 23:08 schreef I het volgende:
[..]
Een topic waar de stekker al lang en breed uitgetrokken had moeten worden.
Het is ook een teringlange lijst. Niet best. Wie maakt nou ook zoiets.quote:Op zondag 17 november 2019 23:08 schreef Flippiee het volgende:
Mijn topic blijft angstvallig stil. Ik denk dat iedereen heel druk is met lijstjes invullen
Helaas geen doortastende leiding hier :squote:Op zondag 17 november 2019 23:08 schreef I het volgende:
[..]
Een topic waar de stekker al lang en breed uitgetrokken had moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |