Wordt ook met het toernooi vetter, smerige dikke spekpensquote:
Terry Temple ook al genoemd, al die zonderlinge toerkaarthouders zijn ook wel weer grappig.quote:
George Killington, kent u die uitdrukking? Gary Eastwood?quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Terry Temple ook al genoemd, al die zonderlinge toerkaarthouders zijn ook wel weer grappig.
Ik noem een Barrie Bates, een Jamie Bain, een Adrian Grey.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
George Killington, kent u die uitdrukking? Gary Eastwood?
Mark Wilson.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik noem een Barrie Bates, een Jamie Bain, een Adrian Grey.
Sasha Grey kennen we wel.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik noem een Barrie Bates, een Jamie Bain, een Adrian Grey.
David Evans staat op het BDO WK.quote:
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 22:05:44Een schande dat Almere City met 0-2 van Den Bosch heeft verloren. De coach van Almere City moet per direct ontslagen worden. Er voetballen op dit moment jammer genoeg veel oetlullen bij het prachtige Almere City en daar moet na de winterstop zeker verandering in komen reageer retweet
En Nick Fullwell is ook een BDO-klant, Jezus.quote:
op zich wel een idee om Den Bosch in Twitter-tags te zetten als je een addblocker hebt.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:06 schreef Zipportal het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 22:05:44Een schande dat Almere City met 0-2 van Den Bosch heeft verloren. De coach van Almere City moet per direct ontslagen worden. Er voetballen op dit moment jammer genoeg veel oetlullen bij het prachtige Almere City en daar moet na de winterstop zeker verandering in komen reageer retweet
Coolbluequote:Op vrijdag 22 november 2019 22:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
op zich wel een idee om Den Bosch in Twitter-tags te zetten als je een addblocker hebt.
Nog niet. In de volgende ronde is dat realistischer. Nu doen er gewoon mensen mee uit de staart van de PC-top 64 die niet enorm bijzonder zijn.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:11 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wel heel erg weinig verrassingen dit toernooi
Ik had wel iets verwacht van McGeenry qua resultaat, alleen had die een pittige loting.quote:Op vrijdag 22 november 2019 22:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nog niet. In de volgende ronde is dat realistischer. Nu doen er gewoon mensen mee uit de staart van de PC-top 64 die niet enorm bijzonder zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |