Erg sympathieke Buntingquote:Op vrijdag 22 november 2019 16:40 schreef Zipportal het volgende:
@:calandtwitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 14:27:17Erg teleurstellend dat de irritante klootzak Bunting onnodig met 6-2 van de erg sympathieke Van den Bergh heeft gewonnen in de eerste ronde van de PCF. Van den Bergh is een betere darter dan Bunting en hij had daarom moeten winnen vandaag #rtl7darts reageer retweet
Witlok.quote:Op vrijdag 22 november 2019 16:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
De Zwaan tegen White is wel een krakertje. Ben benieuwd.
Ik dacht net nog aan hem. Haal hem altijd door de war met Ryan Joycequote:Op vrijdag 22 november 2019 17:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een paar hele gelukkige maanden niet meer aan Ryan Searle gedacht.
Hup Noppie.
landloper.quote:Op vrijdag 22 november 2019 17:13 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een paar hele gelukkige maanden niet meer aan Ryan Searle gedacht.
Hup Noppie.
Spijtig dat Almere City verdomme niet lijkt te willen promoveren.quote:Op vrijdag 22 november 2019 17:14 schreef maxi-mus het volgende:
Een schande dat de erg irritante klootzak Whitlock een 3-0 achterstand heeft goedgemaakt tegen de Zwaan in de PCF. De Zwaan mag met zijn talent in 2019 niet meer van Whitlock verliezen. Ik zou het niet erg vinden als Whitlock vandaag nog wordt aangereden door een auto #rtl7darts
Almere krijgt vanavond het altijd onsympathieke FC Mani op bezoek.quote:Op vrijdag 22 november 2019 17:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Spijtig dat Almere City verdomme niet lijkt te willen promoveren.
Drinken > Wijf weg > Hoeren > Willekeurige plakplaatjes nemen > Prestaties die afnemenquote:Op vrijdag 22 november 2019 18:18 schreef El-Stinho het volgende:
Ik probeer me te herinneren wanneer Whitlock voor het eerst als een TBS-patiënt ging schreeuwen na iedere score met een triple. Peak Whitlock was een ontspannen man.
Zat ie toen niet zwaar aan de drank?quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:18 schreef El-Stinho het volgende:
Ik probeer me te herinneren wanneer Whitlock voor het eerst als een TBS-patiënt ging schreeuwen na iedere score met een triple. Peak Whitlock was een ontspannen man.
[ afbeelding ]
West speelt vanavond nog tegen O'Connor, maar Durrant (v Hopp) en Noppert (v Suljovic/Huybrechts) kunnen 5.000 pond extra pakken en over Van den Bergh heen gaan.
Heeft Barney tattoo's?quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:29 schreef wimderon het volgende:
[..]
Drinken > Wijf weg > Hoeren > Willekeurige plakplaatjes nemen > Prestaties die afnemen
Er is een patroon waar te nemen.
Oh jaquote:
Karim El Mahadi heeft dat ook, net als Amrabat.quote:
Het lijkt me vooral awkward worden als je zijkanten grijs worden. Misschien kan je dan nog beter een "haarwerk" nemen als Museeuw.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Oh ja![]()
[ afbeelding ]
Voor was toch stuk beter? Hij had zowaar nog best veel haar ook.
Ik verdenk hem er nu ook van dat hij zijn wenkbrauwen epileert.
Ik vind wat ie nu heeft met alle respect level 25.quote:Op vrijdag 22 november 2019 18:42 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Oh ja![]()
[ afbeelding ]
Voor was toch stuk beter? Hij had zowaar nog best veel haar ook.
Ik verdenk hem er nu ook van dat hij zijn wenkbrauwen epileert.
Jezus, heeft Dekker dit toernooi niet gehaald?quote:Op vrijdag 22 november 2019 20:09 schreef El-Stinho het volgende:
Maijer heeft geen vooranalyse gedaan (haha wat verwacht je dan); doet verbaasd als Dekkertje denkt dat Ratajski ruim gaat winnen van een dit jaar heel matige Lennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |