Niveau Hogan en Jacques?quote:Op vrijdag 22 november 2019 15:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een treurige pot tussen Hopp en Klaasen
Krochten van BDO-niveau
Heeft zich ook 'net aan' geplaatst voor het WK. Ik zie hem in staat om van Suzuki te verliezen op het WK.quote:
Waarom die rare elleboog move, dit was zoveel smoever.quote:
Dit gifje is niet heel duidelijk, of ligt dat aan mij. Zijn err op internet eigenlijk video's waar werpstijlen geanalyseerd worden?quote:
Goede armen, aldus Karsten Klaasen.quote:Op vrijdag 22 november 2019 16:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij het trainen valt alles volgens Jelle.
180?quote:Op vrijdag 22 november 2019 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
Dat boek van Barney is trouwens schandalig duur.
En hij valt morgen op de mat.
Dat heeft al in alle kranten gestaan.quote:Op vrijdag 22 november 2019 16:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik verwacht wel paar screen shots van sappige passages. Ook als het level van Sylvia wordt genoemd.
Dobey is ook best goed.quote:Op vrijdag 22 november 2019 16:22 schreef Mani89 het volgende:
Reyes wordt nooit meer wat, make way for Noguera.
Reyes stond een tijdje in de Pro Tour Top 16 maar is ook nu maar gewoon in de krochten van de Pro Tour Top 64.quote:
Gelukkig ging de DM sneller dan dit.quote:Op zondag 17 november 2019 21:50 schreef Zipportal het volgende:
@:heywoodu, @:Tagliano, @:borisz
Reeksen allen.
quote:Op vrijdag 22 november 2019 16:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Gelukkig ging de DM sneller dan dit.
@Calandtwitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 22-11-2019 om 14:27:17Erg teleurstellend dat de irritante klootzak Bunting onnodig met 6-2 van de erg sympathieke Van den Bergh heeft gewonnen in de eerste ronde van de PCF. Van den Bergh is een betere darter dan Bunting en hij had daarom moeten winnen vandaag #rtl7darts reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |