Kan nog wel D on the side hebben tochquote:Op zondag 17 november 2019 20:33 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Is ze nog niet aan toe.
Wil eerst flink genomen worden door de huidige D.
Wel knap maar beetje een nare air over zichquote:
Wat heb ik aan passieve D die Fifa speelt.quote:Op zondag 17 november 2019 20:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan nog wel D on the side hebben toch
Ja hij heet gewoon Peter Gadiot en ik wil op z'n gezicht zitten.quote:Op zondag 17 november 2019 20:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wel knap maar beetje een nare air over zich
Sommigen zijn het het waard om de controller bij neer te leggenquote:Op zondag 17 november 2019 20:37 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wat heb ik aan passieve D die Fifa speelt.
Vooruit dan maarquote:Op zondag 17 november 2019 20:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb twee keer gekeken om een oordeel te vormen, twijfel daar niet aan.
Ja gewoon anaalquote:Op zondag 17 november 2019 20:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Kan nog wel D on the side hebben toch
Drie keer per dag ja?quote:Op zondag 17 november 2019 20:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sommigen zijn het het waard om de controller bij neer te leggen
Ja dat zal jij weten Nielsquote:Op zondag 17 november 2019 20:42 schreef UitStraling het volgende:
Drie keer is veel bij een lelijke vrouw maar erg weinig bij een mooie vrouw.
Heb je veel weken gehad met mooie vrouwen en hen weken achter elkaar minimaal drie maal per dag weten te vermaken?quote:Op zondag 17 november 2019 20:42 schreef UitStraling het volgende:
Drie keer is veel bij een lelijke vrouw maar erg weinig bij een mooie vrouw.
Jaren.quote:Op zondag 17 november 2019 20:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Heb je veel weken gehad met mooie vrouwen en hen weken achter elkaar minimaal drie maal per dag weten te vermaken?
Ja ik moet vrouwen ook niet willen kaderen.quote:Op zondag 17 november 2019 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pffoe lastige vraag, dit weet ik eigenlijk niet echt, voor mij wel in ieder geval
Van een beetje ghb in de wijn werden ze allemaal makkelijkquote:
Moet ik deze stap zetten in ons contact?quote:Op zondag 17 november 2019 21:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Van een beetje ghb in de wijn werden ze allemaal makkelijk
Hoe heb je die jongens zo ver gekregen dat ze permanent met jou in een discordkanaaltje willen zittenquote:Op zondag 17 november 2019 20:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die kale post stiekem weer maar hapt nog niet, de dikke en de rooie zie je niet meer terug.
Had vannacht ghb gepakt ipv etizolamquote:Op zondag 17 november 2019 21:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Van een beetje ghb in de wijn werden ze allemaal makkelijk
quote:Op zondag 17 november 2019 21:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Had vannacht ghb gepakt ipv etizolam
Moeite met zitten vandaag?quote:Op zondag 17 november 2019 21:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja ik ben niet van het initiatief nemenquote:Op zondag 17 november 2019 21:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Moet ik deze stap zetten in ons contact?
Welkom bij de groep heer Soloquote:Op zondag 17 november 2019 21:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haha lekker tochquote:Op zondag 17 november 2019 21:04 schreef Solotovski het volgende:
[..]
In de meeste andere gevallen wel jaquote:
Ik pakte het uit het verkeerde glasquote:Op zondag 17 november 2019 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of iemand dat in je drankje had gedaan?
Volg mij maarquote:Op zondag 17 november 2019 21:05 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja ik ben niet van het initiatief nemen
Zulke dingen moeten ook lekker in het flesje blijven en niet in glazen op tafel staan. Doe dan in een herkenbare mok ook ofzo waarvan er maar 1 op tafel staat zodat iedereen weet wat waar in zit.quote:Op zondag 17 november 2019 21:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik pakte het uit het verkeerde glas
Heb vannacht ook aan de sos gezeten.quote:Op zondag 17 november 2019 21:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kansloos he, al die drugshoofden hier
Hou je bek nog een keer een verkrachtingsgrapje maken en ik steek mijn droge vuist zonder waarschuwing in je bruine ster.quote:Op zondag 17 november 2019 21:06 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik pakte het uit het verkeerde glas
Ik hoop dat je volgende keer witte heroine snuift en je het ternauwenood overleeft.quote:Op zondag 17 november 2019 21:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Heb vannacht ook aan de sos gezeten.
That escalated quicklyquote:Op zondag 17 november 2019 21:11 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Hou je bek nog een keer een verkrachtingsgrapje maken en ik steek mijn droge vuist zonder waarschuwing in je bruine ster.
Je hoerenmoederquote:Op zondag 17 november 2019 21:11 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Hou je bek nog een keer een verkrachtingsgrapje maken en ik steek mijn droge vuist zonder waarschuwing in je bruine ster.
quote:Op zondag 17 november 2019 21:11 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Heb vannacht ook aan de sos gezeten.
Volgens mij is treinhoers moeder een hele degelijke vrouwquote:
Integendeel, ik heb lang weerstand kunnen bieden maar uiteindelijk hebben ze mij kunnen overtuigen.quote:Op zondag 17 november 2019 21:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe heb je die jongens zo ver gekregen dat ze permanent met jou in een discordkanaaltje willen zitten
Dit. Zij zal nooit vreemdgaan. Ze is geen minderwaardig stuk mensquote:Op zondag 17 november 2019 21:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Volgens mij is treinhoers moeder een hele degelijke vrouw
Nee heb geen goede d dus geen kansquote:Op zondag 17 november 2019 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb jij jezelf al aangeboden als rebound
Je hebt wel dat pindakleurtje wat ze zoekt tochquote:Op zondag 17 november 2019 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee heb geen goede d dus geen kans
Shots fired noelquote:Op zondag 17 november 2019 21:13 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Dit. Zij zal nooit vreemdgaan. Ze is geen minderwaardig stuk mens
Als jij je anus beschikbaar stelt gaat ze misschien overstagquote:Op zondag 17 november 2019 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik zonnebankje neem wel. Heb maar weinig zichtbare indo genenquote:Op zondag 17 november 2019 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je hebt wel dat pindakleurtje wat ze zoekt toch
Bel Baudet. Hij is een trotse Nederlandse Indo en volgens mij heeft hij een dikk leuter.quote:Op zondag 17 november 2019 21:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als ik zonnebankje neem wel. Heb maar weinig zichtbare indo genen
Dit voelt heel onwerkelijk allemaalquote:Op zondag 17 november 2019 21:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Integendeel, ik heb lang weerstand kunnen bieden maar uiteindelijk hebben ze mij kunnen overtuigen.
Vind ik van veel Aziaten.quote:Op zondag 17 november 2019 21:23 schreef 00wildchild het volgende:
Indos vind ik veel minder mannelijk uitzien ook. Beetje skinny vaak.
Hans is erg drammerig.quote:Op zondag 17 november 2019 21:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit voelt heel onwerkelijk allemaal
Heb je liever skinny of een beerquote:Op zondag 17 november 2019 21:23 schreef 00wildchild het volgende:
Beer. Ik kan helemaal niks op dunne mannen.quote:Op zondag 17 november 2019 21:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je liever skinny of een beer
Die Molukker van je was ook goed genoegquote:Op zondag 17 november 2019 21:23 schreef 00wildchild het volgende:
Volgens wie heb jij geen goede dquote:Op zondag 17 november 2019 21:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook niets met jou, ze zoeken het bij andere wijven.quote:Op zondag 17 november 2019 21:27 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Beer. Ik kan helemaal niks op dunne mannen.
Zo dan pewpewquote:Op zondag 17 november 2019 21:29 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Mannen kunnen ook niets met jou, ze zoeken het bij andere wijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |