Klopt, er worden momenteel 3499 nieuwe accounts aangemaaktquote:Op zondag 17 november 2019 20:01 schreef Catkiller het volgende:
Wie is het middelpunt van de reünie hier dan, ik ga voor UitStraling omdat hij zo succesvol is in elk opzicht.
Niels en Zeer zou leuk zijn jaquote:Op zondag 17 november 2019 20:02 schreef scrupuleus het volgende:
Nu Hans nog
De Parel
En die dikke
En die kale
En Niels..
O wat veel nog
En zeer
Die kale post stiekem weer maar hapt nog niet, de dikke en de rooie zie je niet meer terug.quote:Op zondag 17 november 2019 20:02 schreef scrupuleus het volgende:
Nu Hans nog
De Parel
En die dikke
En die kale
En Niels..
O wat veel nog
En zeer
Wie is de parelquote:Op zondag 17 november 2019 20:02 schreef scrupuleus het volgende:
Nu Hans nog
De Parel
En die dikke
En die kale
En Niels..
O wat veel nog
En zeer
Welke is de kale danquote:Op zondag 17 november 2019 20:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die kale post stiekem weer maar hapt nog niet, de dikke en de rooie zie je niet meer terug.
Als je dat niet zelf kan inschatten dan verdien je het niet om het te mogen weten.quote:
Zit hij in de sc?quote:Op zondag 17 november 2019 20:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als je dat niet zelf kan inschatten dan verdien je het niet om het te mogen weten.
Denk wel dat hij hier een post heeft gemaakt maar niet echt.quote:
Kom nooit buiten deze veilige safespace dus ik zou het niet wetenquote:Op zondag 17 november 2019 20:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk wel dat hij hier een post heeft gemaakt maar niet echt.
Jammer voor de rest van dit forum.quote:Op zondag 17 november 2019 20:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Kom nooit buiten deze veilige safespace dus ik zou het niet weten
Die kale samen met cachet in 1 topic was altijd goudquote:Op zondag 17 november 2019 20:06 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk wel dat hij hier een post heeft gemaakt maar niet echt.
Beter met mmgymfndksjdb en zijn roze kindergrafjequote:Op zondag 17 november 2019 20:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die kale samen met cachet in 1 topic was altijd goud
Dat zorgde altijd voor vuurwerk in tegenstelling tot @Solotovski en @Cachie in 1 bed haha.quote:Op zondag 17 november 2019 20:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Die kale samen met cachet in 1 topic was altijd goud
Haha doe jij nog beetje knallen in bed danquote:Op zondag 17 november 2019 20:09 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat zorgde altijd voor vuurwerk in tegenstelling tot @:Solotovski en @:cachie in 1 bed haha.
Meh te veel cringequote:Op zondag 17 november 2019 20:09 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Beter met mmgymfndksjdb en zijn roze kindergrafje
Nee die tijd is voorbij.quote:Op zondag 17 november 2019 20:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha doe jij nog beetje knallen in bed dan
Doen alsof hij het te druk heeft om met mensen te communiceren die om hem geven.quote:
Ripquote:
Zit hij zo erg onder de plak weerquote:Op zondag 17 november 2019 20:13 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doen alsof hij het te druk heeft om met mensen te communiceren die om hem geven.
Zit te gamen op discordquote:
Cachet vond ik vaak echt zieligquote:
Lamequote:
Waarom?quote:Op zondag 17 november 2019 20:16 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Cachet vond ik vaak echt zielig
Die werd helemaal de klanker in gestampt en had niet eens een weerwoord manquote:
Staat bij mij in de koelkast.quote:
Kan altijd nog een Myrrman doenquote:
Hahaaatjesquote:Op zondag 17 november 2019 20:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Die werd helemaal de klanker in gestampt en had niet eens een weerwoord man
Ja mooi tochquote:Op zondag 17 november 2019 20:18 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Die werd helemaal de klanker in gestampt en had niet eens een weerwoord man
Wat heeft hij nou gedaan danquote:
Wiequote:
Ja dat wil ze niet zeggen maar ze werd wel mad toen ik vroeg of het de oppas wasquote:
Nou ja, is wel echt zuur als de vader van je kind vreemdgaat dus heb wel beetje medelijdenquote:Op zondag 17 november 2019 20:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja dat wil ze niet zeggen maar ze werd wel mad toen ik vroeg of het de oppas was
Heb jij jezelf al aangeboden als reboundquote:Op zondag 17 november 2019 20:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wisten we dat maar. Moet wel echt goed wijffie zijn
Ja same, je zal er daarna maar mee onder een dak moeten blijven wonenquote:Op zondag 17 november 2019 20:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, is wel echt zuur als de vader van je kind vreemdgaat dus heb wel beetje medelijden
Ze wilde zo graag trouwen ookquote:Op zondag 17 november 2019 20:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ja, is wel echt zuur als de vader van je kind vreemdgaat dus heb wel beetje medelijden
Dubbel zuurquote:Op zondag 17 november 2019 20:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja same, je zal er daarna maar mee onder een dak moeten blijven wonen
Ik wil ook trouwenquote:
James Valdezquote:
Ken ik niet maar ik wens je een fantastische dag en een mooie jurkquote:
quote:Op zondag 17 november 2019 20:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ken ik niet maar ik wens je een fantastische dag en een mooie jurk
Hoe kan ik je vindenquote:Op zondag 17 november 2019 20:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Misschien moet ik ook maar op tinder gaan
Afgunst ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |