Malen en Bergwijn zijn weer fit toch?quote:Op zondag 17 november 2019 18:48 schreef Scarface88 het volgende:
Volgende wedstrijd angstgegner Heerenveen. Uit verlies je die sowieso elk seizoen thuis ook vaak lastig. Zal wel gelijkspel worden maximaal.
Geen idee. Dat scheelt wel een slok op een borrel. Maar het maakt mij eigenlijk niet zoveel meer uit of we winnen of verliezen. Het seizoen is toch al over. Hopelijk kunnen we Europees nog overwinteren. Hebben de punten hard nodig aangezien de helft volgend seizoen weg valt. Maar ook daar heb ik een hard hoofd in. Beker kunnen we wel nog winnen.quote:Op zondag 17 november 2019 18:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Malen en Bergwijn zijn weer fit toch?
Je hebt 'mazzel' dat Bergwijn, Ihatarren en Malen niet met het Nederlands elftal mee zijn gegaan als PSV zijnde.quote:Op zondag 17 november 2019 18:48 schreef Scarface88 het volgende:
Volgende wedstrijd angstgegner Heerenveen. Uit verlies je die sowieso elk seizoen thuis ook vaak lastig. Zal wel gelijkspel worden maximaal.
Ik snap hier niks van. Waarom ga je niet gewoon naar Spanje ofzo?quote:Op zondag 17 november 2019 19:45 schreef Cyanide- het volgende:
Ajax krijgt volgens mij een miljoen @:scarface88, PSV kost het 'tonnen';
https://nos.nl/l/2310685
Het gevoel mee te mogen doen met de grote jongens denk ik.quote:Op zondag 17 november 2019 20:01 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik snap hier niks van. Waarom ga je niet gewoon naar Spanje ofzo?
quote:Op zondag 17 november 2019 20:02 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het gevoel mee te mogen doen met de grote jongens denk ik.
Dat Frank Arnesen naar Feyenoord gaat als TD vind ik nog erger. Wij zitten met die kut John.quote:
Ik snap er geen flikker van. Na al het drama dat we met die gast hebben moeten meemaken is hij nooit gebruikt. Kan me niet voorstellen dat hij slechter is dan dat we nu hebben staan.quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
45 Minuten speeltijd gehad in het eerste elftal?
Zakte tegen Wolfsburg behoorlijk door het ijs, daarna geen kans meer gekregen in het eerste.quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik snap er geen flikker van. Na al het drama dat we met die gast hebben moeten meemaken is hij nooit gebruikt. Kan me niet voorstellen dat hij slechter is dan dat we nu hebben staan.
We hebben wel meer spelers die zo nu en dan flink door het ijs zakken. Lato zakte door het ijs na nog geen 2 weken te trainen met het teamquote:Op dinsdag 19 november 2019 10:01 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zakte tegen Wolfsburg behoorlijk door het ijs, daarna geen kans meer gekregen in het eerste.
Ik vind het hele linksbackdossier erg apart. Maar dat hij zó weinig kansen heeft gekregen zal toch ook wel aan zijn eigen prestaties liggen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:01 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
We hebben wel meer spelers die zo nu en dan flink door het ijs zakken. Lato zakte door het ijs na nog geen 2 weken te trainen met het team
Die zal er wel geen fuck van kunnen lijkt mij, anders had die toch wel eens gespeeld. Op het moment lijkt het een zegen dat we daar geen 5 miljoen voor hebben betaald in de zomerquote:Op dinsdag 19 november 2019 10:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vind het hele linksbackdossier erg apart. Maar dat hij zó weinig kansen heeft gekregen zal toch ook wel aan zijn eigen prestaties liggen.
We kankeren wel altijd op de opstelling maar we moeten ook zo eerlijk zijn om toe te geven dat als er door blessures of schorsingen andere spelers de kans krijgen dat die dan vooral laten zien waarom ze niet in de basis staan....
Verschillende Spaanse clubs blijkbaar.quote:
Waarheid als een koe.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die zal er wel geen fuck van kunnen lijkt mij, anders had die toch wel eens gespeeld. Op het moment lijkt het een zegen dat we daar geen 5 miljoen voor hebben betaald in de zomer![]()
Ik snap dat gezeik op spelers ook nooit zo. Lozano vorig jaar moest en zou eruit, nu hebben we 2 vervangers met Bruma en Doan, man, ik zou willen dat Lozano er nog wasZelfde met Schwaab ipv Baumgartl. Hendrix/Rosario moest eruit voor een ander, nu heb je 2 potjes met Thomas gespeeld ofzo, nee dat ging lekker. Guti speelt ook als een natte krant na al het gesmeek dat hij er echt in moest. En zo gaat het vaak naar mijn gevoel.
Dat zeg ik. Meestal laten de vervangers vooral zien dat ze niet in de basis thuis horen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die zal er wel geen fuck van kunnen lijkt mij, anders had die toch wel eens gespeeld. Op het moment lijkt het een zegen dat we daar geen 5 miljoen voor hebben betaald in de zomer![]()
Ik snap dat gezeik op spelers ook nooit zo. Lozano vorig jaar moest en zou eruit, nu hebben we 2 vervangers met Bruma en Doan, man, ik zou willen dat Lozano er nog wasZelfde met Schwaab ipv Baumgartl. Hendrix/Rosario moest eruit voor een ander, nu heb je 2 potjes met Thomas gespeeld ofzo, nee dat ging lekker. Guti speelt ook als een natte krant na al het gesmeek dat hij er echt in moest. En zo gaat het vaak naar mijn gevoel.
Exact, maar de supporters leren er niet echt van. Dat is ook best frustrerend, want op een gegeven moment krijgt zo'n speler (Thomas, Guti, Doan etc) dan de kans vanwege de druk van de supporters, blijkt het niet aan te kunnen, en dan heeft je eerste keus er ook de pleuris in. Handig allemaal.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Meestal laten de vervangers vooral zien dat ze niet in de basis thuis horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |