Als Cadby daadwerkelijk meedoet, juich ik uiteraard voor Cadby. Verder gun ik het Norris en Kist wel.quote:Op zondag 17 november 2019 20:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stijn en ik juichen voor een deelname van Jamie Lewis
Ik snap het ook niet helemaal. Zijn beste spel was met de set-up uit de poulefase. Dan gaat hij aanpassen tegen Chisnall om het na 10 legs weer terug te veranderen. En vandaag staan ze anders, dus zal hij toch weer hebben gespeeld met gewicht, flights of wat dan ook.quote:Op zondag 17 november 2019 20:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze twee legs voorspellen niet veel goeds voor de rest van de pot.
Ik heb niet het idee dat we de bommetjes weer op de PC Finals gaan zien. Of in de groepsfase-setup, of naar het setje rond de WMP vind ik. Dat verlies tegen Gurney was destijds meer pech dan dat hij zichzelf de vangrail inreed.quote:Op zondag 17 november 2019 20:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal. Zijn beste spel was met de set-up uit de poulefase. Dan gaat hij aanpassen tegen Chisnall om het na 10 legs weer terug te veranderen. En vandaag staan ze anders, dus zal hij toch weer hebben gespeeld met gewicht, flights of wat dan ook.
@poepzorquote:Op zondag 17 november 2019 20:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat ik maar geen users mentionen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |