quote:Narcostaat
In het vierluik ‘Narcostaat’ krijgen de mensen uit de boven- en onderwereld een gezicht. Criminelen, slachtoffers, gebruikers en opspoorders komen aan het woord.
In de 4-delige serie Narcostaat onderzoekt Danny Ghosen de wereld van de Nederlandse drugscriminaliteit. In de drugsindustrie gaan tientallen miljarden om, er vallen doden, ambtenaren worden omgekocht, drugsafval wordt gedumpt én er wordt gretig afgenomen door steeds meer gebruikers. Wie zijn de mensen achter de krantenkoppen en nieuwsberichten? In deze serie komen ze aan het woord. Mensen uit de boven- én uit de onderwereld. Anonieme criminelen - die normaal de schaduw opzoeken - praten nu vrijuit. Danny spreekt de agenten die op hen jagen of experts die veel weten van de illegale wereld. En hij praat met slachtoffers van het groeiende drugsgeweld.
Een boeiend en urgent verslag van de dreigende situatie waarin Nederland terecht is gekomen.
Nederland is een grote speler in de internationale drugswereld. We produceren en verhandelen grote hoeveelheden drugs en zijn een ideaal land voor maffiabazen. Lage straffen, goede infrastructuur. Ons land dreigt in de greep van zware criminelen te komen, een narcostaat ligt op de loer. De extreem winstgevende illegale industrie zorgt voor harde strijd tussen rivaliserende bendes. Met steeds meer doden tot gevolg.
Duizenden mensen die iedere dag bezig zijn met drugshandel/productie, duizenden die zich bezig houden met opsporing én een steeds groter wordende groep mensen die recreatief illegale drugs gebruiken. Hoe verhouden die werelden zich?
Danny Ghosen geeft de mensen uit de drugsindustrie een gezicht, zowel uit de boven- als de onderwereld. Ze vertellen hem wat hen drijft, wat hun dilemma’s zijn en wat hun toekomstverwachting is. Hij trekt op met dealers, praat met gebruikers, portretteert agenten en rechercheurs, interviewt crimejournalisten en burgemeesters. Zo ontstaat in vier afleveringen een gedetailleerd en menselijk beeld van een verboden wereld die groter en groter wordt.
Narcostaat, vanaf 18 november bij de NTR op NPO 3
Afleveringsinformatie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uitzending: Maandagen van 18 nov t/m 9 dec, om 21.25 uur bij de NTR op NPO 3
https://www.npo3.nl/narcostaat/VPWON_1308697
Mink Kok... Slimme jongen en draait al een eeuwigheid mee..
Ik ben reuze benieuwd!![]()
Jammer dat ik daarom ook naar Ghosen moet loeren..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Absoluut.. hij gaat ook echt ver terug en kan goed met iedereen.. geen kapsones ofzo.. en daardoor behoorlijk wat aanzien, maar kan niet naar Nederland vanwege de fiscus..quote:Op maandag 18 november 2019 17:41 schreef cherrycoke het volgende:
wow, ik denk dat deze man nog best hoog in de hiërarchie staat
is een merk hequote:Op maandag 18 november 2019 21:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hooligans!
Geen idee waarom eigenlijk, is toch duidelijk?
Dat zal het zijn.quote:
Is makkelijk natuurlijk. Je kan ook je best doen.quote:Op maandag 18 november 2019 21:39 schreef TargaFlorio het volgende:
Geef een ander, de overheid in dit geval, maar de schuld.
Heeft zich prima ontwikkeld inderdaad.quote:Op maandag 18 november 2019 21:54 schreef StephanL het volgende:
Toch weer een topproductie van Danny.
Is ook een superslimme gast.. Enkel door hem erin te luizen kunnen ze hem pakken.. hij heeft de overheid te veel voor lul gezet en dan verzinnen ze gewoon wel iets..quote:
En die poen was dus legaal verdiend met medeweten van de politie die het doorlaten faciliteerde, en mocht ie dus ook houdenquote:Indertijd werd K. gezien als een lid van het middenkader van de zogenoemde Delta-organisatie. Met dit Delta-onderzoek begon de IRT-affaire.
In de nasleep van deze affaire, die draaide om de import van hasj met medeweten van politie en justitie, werd K. bekend als de ‘man van 1200 miljoen gulden’. K. zou van het doorlaten van containers hasj hebben gebruikgemaakt om cocaïne te smokkelen: maar liefst 15 duizend kilo met een straatwaarde van 1,2 miljard gulden (zo’n 550 miljoen euro). De commissie-Kalsbeek bracht de smokkel naar buiten toen zij, drie jaar na de IRT-affaire, een evaluatie uitvoerde.
https://www.volkskrant.nl(...)%2Fwww.google.com%2F
Ik vind het nog steeds een lulletje..quote:Op maandag 18 november 2019 21:54 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Heeft zich prima ontwikkeld inderdaad.
Verklaring Mink Kok: 'Holleeder is een meewaaier en slachtoffer'quote:Op maandag 18 november 2019 19:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Absoluut.. hij gaat ook echt ver terug en kan goed met iedereen.. geen kapsones ofzo.. en daardoor behoorlijk wat aanzien, maar kan niet naar Nederland vanwege de fiscus..
Anders zou ie ook getuigen in de zaak tegen Holleeder.. hij zou hem vrij kunnen pleiten en dat willen ze nou net niet laten gebeuren natuurlijk..
Het eeuwige kat en muisspel..
Hier zit een stukje interview van hem in, met een ambassadeur in de Roumieh-gevangenis in Libanon waar ie toen nog zat..
https://panorama.nl/misda(...)door-mijn-eigen-land
Dacht het niet.. Hij is ook helemaal niet aanwezig geweest tijdens het proces..quote:
Je zou bijna medelijden met Holleeder en Kok krijgen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Verklaring Mink Kok: 'Holleeder is een meewaaier en slachtoffer'
3 september 2018
Een opvallende verklaring van Mink K. tijdens het Holleeder-proces. De crimineel was maandag aanwezig in de zwaarbeveiligde rechtbank De Bunker in Amsterdam. Willem Holleeder was in het criminele milieu een ‘windenmeewaaier’ en een slachtoffer van de omstandigheden. Dat heeft crimineel Mink K. deze zomer als getuige gezegd in de strafzaak tegen ‘de Neus’.
Volg hieronder de tweets van Thijs Zeeman die aanwezig is bij de zwaarbeveiligde rechtbank de Bunker.
De rechtbank citeerde maandag uit de verklaringen van K. Die noemde de tragiek van Holleeder dat hij ,,na zijn straf te hebben uitgezeten voor de Heinekenontvoering een nieuw leven wilde, dat toch een andere wending nam.”
Dat zou zijn gebeurd doordat zijn voormalige ‘bloedgabber’ Cor van Hout zich tegen de afspraken in opnieuw op het boevenpad begaf en vijanden maakte. Volgens K. werden de twee Heinekenontvoerders destijds als één gezien. Na de eerste aanslag op Van Hout in 1996 had ook Holleeder een groot probleem, aldus K.
Volgens hem was Holleeder een dominante, manipulatieve en sociopathische man, maar niet degene die in de onderwereld aan de touwtjes trok.
Liquidaties
De getuigenis van K. was een van de laatste onderdelen bij de behandeling van de moord op vastgoedman Willem Endstra. Donderdag gaan de advocaten van Holleeder de rechtbank vragen het voorarrest van ‘de Neus’ in die zaak wegens gebrek aan bewijs op te heffen.
Vanaf vrijdag staat de moord op John Mieremet centraal. Die werd in 2005 doodgeschoten, nadat eerder een poging hem om te brengen was mislukt.
Kok, die ook wel de denker wordt genoemd heeft gezegd dat Holleeder vooral een meewaaier is en vooral een slachtoffer is. ”Willem wilde in de jaren ’90 een normaal leven, hij is er gewoon in mee in gezogen en daarom is hij juist een slachtoffer.”
Onderbreking
Na een onderbreking van bijna acht weken pakt de rechtbank in Amsterdam maandag de draad weer op in het megaproces tegen Willem Holleeder. ‘De Neus’ (60) staat terecht voor zijn vermeende betrokkenheid bij een reeks afrekeningen in de Amsterdamse onderwereld.
Dertig zittingsdagen heeft de rechtbank er sinds begin februari op zitten in de extra beveiligde gerechtsbunker in Osdorp. Daarin werd Holleeder zelf ondervraagd, werden onder anderen zijn zussen Sonja en Astrid als getuigen gehoord en werd gestart met de behandeling van de moordzaken waarin ‘De Neus’ verdachte is.
https://www.hartvannederl(...)aier-en-slachtoffer/
Kan gewoon in Nederland gaan wonen.
Een IS-strijder een paspoort weigeren is zowat onmogelijk maar o wee als je de belastingsdienst wat verschuldigd bent... dan is het allemaal geen probleem.quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:21 schreef Snowballed het volgende:
Paspoort
Vervolgens bleek in 2016 dat de Nederlandse staat Mink Kok een paspoort weigerde, zolang hij een miljoenenschuld die uit zou staan bij de Belastingdienst niet zou vereffenen. Anderzijds weigerde Kok zonder verdere bewegingsvrijheid op een laissez-passer naar Nederland te komen. Kok heeft zich altijd wel ten volle bereid verklaard om te getuigen over de zaak.
Die is nog vanuit de irt affaire.. de overheid bestreed misdaad met misdaad en hadden een drugslijn om mensen te kunnen volgen die uiteindelijk niet bestonden.. de "tussenpersonen" mochten de winst houden, want legaal verdiend omdat de lijn van de overheid was... Dan moet je niet opeens jaren later gaan zeuren bij de mensen die voor je hebben gewerkt.. De overheid was immers zelf crimineel..quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Waarom wil hij geen belasting betalen?
Je zegt zelf dat hij 500 miljoen euro legaal verdiend heeft met smokkel, dan lijkt het me logisch dat hij daarover belasting moet betalen.quote:Op woensdag 20 november 2019 07:59 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Die is nog vanuit de irt affaire.. de overheid bestreed misdaad met misdaad en hadden een drugslijn om mensen te kunnen volgen die uiteindelijk niet bestonden.. de "tussenpersonen" mochten de winst houden, want legaal verdiend omdat de lijn van de overheid was... Dan moet je niet opeens jaren later gaan zeuren bij de mensen die voor je hebben gewerkt.. De overheid was immers zelf crimineel..
Oh en tegenwoordig werken ze weer op dezelfde manier met criminele infiltranten (tussenpersonen) dus hebben ze niets geleerd en is de overheid nog altijd een criminele organisatie die legaal opereert..
Waarom is dat logisch? De overheid runde die drugslijn.. Denk je dat zij belasting en loonadministratie bijhielden? En hoe zit dat met vakantiedagen?quote:Op woensdag 20 november 2019 11:23 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat hij 500 miljoen euro legaal verdiend heeft met smokkel, dan lijkt het me logisch dat hij daarover belasting moet betalen.
Maar goed types als Kok kunnen we in NL missen als kiespijn dus laat hem maar lekker in Libanon zitten.
quote:Op woensdag 20 november 2019 11:38 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Waarom is dat logisch? De overheid runde die drugslijn.. Denk je dat zij belasting en loonadministratie bijhielden? En hoe zit dat met vakantiedagen?![]()
Types als Kok zijn prima lui.. daar zul jij nooit van je leven enig last van hebben..
Net als al die witte boorden..
Kok is alleen maar iemand die er geen doekjes om windt en gewoon open is... prima gast..
Lees je eerst maar eens in mbt de irt affaire.. praten we daarna weer verder...quote:Op woensdag 20 november 2019 11:42 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Fanboy van zware crimineel gespot.
Jij betaalt toch ook belasting over je legale inkomsten? Waarom zou dat voor Kok dan niet gelden?
Dus jij bent een fanboy van de overheid die samenwerkt met criminelen en dus een criminele organisatie is?quote:"Het gerechtshof Amsterdam heeft in hoger beroep de verdachte vrijgesproken van het witwassen van vermogen dat hij in de jaren 1991-1993 (de IRT periode) met de handel in softdrugs heeft verkregen. De verdachte heeft met zijn verdiensten als tussenpersoon/chauffeur in 1995 een woning in eigendom verkregen door middel van de aankoop van aandelen. In de IRT-periode was sprake van een situatie waarin personen met een criminele achtergrond in het kader van een bijzondere opsporingsmethode zijn ingezet ten dienste van de overheid. De overheid was ervan op de hoogte dat uit die methode grote winsten voortkwamen. Door desondanks de afwikkeling daarvan op officieel niveau onbesproken en onbeslist te laten, heeft de overheid feitelijk de praktijk gedoogd dat deze winsten door de informant(en) en tussenpersonen werden behouden. Bij die stand van zaken kan naar het oordeel van het hof niet worden gesteld dat die verdiensten uit crimineel handelen van verdachte afkomstig waren. Het witwassen van de aandelen en/of de woning kan daarom niet worden bewezen."
quote:Mink Kok laat weekblad Panorama's Vico Olling op zijn beurt weten vanuit Beiroet dat hij het eveneens triest vindt: "Dit gaat echt nergens over. Er is geen belastingdossier, geen beschikkingen, niets waar deze operette-aanslagen op gebaseerd zijn. Het betreft alle drie 'ambtshalve aanslagen' van 25 jaar geleden die ze uit hun dikke duim hebben gezogen. Allemaal geregisseerd door Teeven die dit in elkaar heeft laten zetten door zijn collega's bij de Belastingdienst. Is allemaal bekend dit."
Waarom zou ik dan wel fanboy moeten zijn?quote:Op woensdag 20 november 2019 12:49 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik ging er al vanuit dat die winsten 'legaal' waren dus dat stukje van rooie Ron heeft weinig toegevoegde waarde.
En bovendien ben ik geen fanboy van de overheid en al helemaal niet van de werkwijze van het IRT.
Ik vind jou een lulletje met je kennis over al deze gasten en het ook goedpraten van die criminele activiteiten. Doet mij een beetje vbo achtig aan. Is dat jouw niveau?quote:Op maandag 18 november 2019 22:00 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds een lulletje..
En dat ie zn nek een keer scheert...
Je bent Fries en komt dan met dat soort gelul aan.. Laten we het even niet over niveau hebben zeg..quote:Op woensdag 20 november 2019 15:46 schreef Fries1956 het volgende:
[..]
Ik vind jou een lulletje met je kennis over al deze gasten en het ook goedpraten van die criminele activiteiten. Doet mij een beetje vbo achtig aan. Is dat jouw niveau?
Fries is een schuilnaam, jou wel bekend waarschijnlijk. Jij doet toch ook niet aan sneeuwballet?quote:Op woensdag 20 november 2019 15:48 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je bent Fries en komt dan met dat soort gelul aan.. Laten we het even niet over niveau hebben zeg..
En waar exact gaat het over criminele activiteiten die ik dan ook nog eens goed zou praten?
Waarom post je in dit topic als het allemaal zo onbelangrijk is?quote:Op woensdag 20 november 2019 15:57 schreef Fries1956 het volgende:
[..]
Fries is een schuilnaam, jou wel bekend waarschijnlijk. Jij doet toch ook niet aan sneeuwballet?
Man, jouw hele bijdragen aan dit forum is een groot grootsprakerij. Eerst al die foto met die criminelen. Die is zus, die is zo. Allemaal zo onbelangrijk, behalve voor mensen die vroeger op de vbo zaten. Welk niveau dat nu is weet ik niet.
Tevens vind je het goed dat mensen die vanuit criminele activiteiten geld verdienen geen belasting betalen. Omdat het geen criminele activiteiten waren? Dus als ik een legaal bedrijf run in tulpen hoef ik daar geen belasting over te betalen? Of geld dit alleen voor criminelen?
En dan de laatste bewering dat Mink Kok een prima vent is waar niemand last van heeft. Neen, het is de overheid die fout zit en de criminelen zijn gewoon genaaid. Wist je dat in de gevangenis duizenden mensen zitten waar niemand last van heeft, die genaaid zijn door de overheid?
Serieus, ga met je matties stoer praten. Misschien dat zij vallen voor jouw kennis.
Aan je reacties in dit topic te zien vindt je hem wel een toffe kerel, wat ik toch vreemd vind voor iemand die verschillende keren is veroordeeld voor drugs- en wapenhandel.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:44 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Waarom zou ik dan wel fanboy moeten zijn?
Ik heb ook geen last van Ridouan Taghi of Martien R, zullen we die dan ook maar met rust laten?quote:Op woensdag 20 november 2019 16:06 schreef Snowballed het volgende:
[..]
En geef eens een voorbeeld waar jij last van Mink hebt?
Ik heb meer op met individuen die netjes zorgen dat iedereen zonder gedoe zijn snuifje op de zuidas krijgt, dan een overheid die zelf een druglijn runt, 50 jaar lang elke dag bergen geld over de balk flikkert om diezelfde drugs te bestrijden terwijl men dondersgoed weet dat het geen enkel nut heeft.. (gek he als je het zelf met containers tegelijk aan rukt en vrij geeft voor verkoop)quote:Op woensdag 20 november 2019 16:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Aan je reacties in dit topic te zien vindt je hem wel een toffe kerel, wat ik toch vreemd vind voor iemand die verschillende keren is veroordeeld voor drugs- en wapenhandel.
Ik vind verhalen over dit soort types ook wel interessant maar dat wil niet zeggen dat ik sympathie of respect voor ze heb. Het blijven zware criminelen die ik het liefst 20 jaar de bak in zie gaan.
De Reuvers is/zijn ook uit hetzelfde lijstje als Ron, Mink en de anderen uit de irt tijd..quote:Op woensdag 20 november 2019 16:12 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb ook geen last van Ridouan Taghi of Martien R, zullen we die dan ook maar met rust laten?
Hehe, jij stond ook niet voorin toen het intellect werd uitgedeeld?quote:Op woensdag 20 november 2019 16:06 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Waarom post je in dit topic als het allemaal zo onbelangrijk is?
Dus jij vindt "die gast heette zo, die gast heet zus" en dat voor de hele foto geen grootspraak? Wij kunnen die namen ook googlen. Je zit toch niet bij de gasten op de koffie of thee of alcohol? Waarom dan zo groot denken te doen?quote:Wat voor grootsprakerij (goed niveau btw) bedoel je exact?
Ach kerel, laat naar je kijken. Je gaat precies af op wat die criminelen beweren en geeft de overheid meteen de schuld.quote:Welke criminele activiteiten bedoel je?
En waarom en aan wie moet je belasting betalen als de hele zaak nooit officieel bestaan heeft? En waar is dan de administratie en waar zijn de overzichten? Er is een hele heldere afspraak gemaakt..
Dus als jij geen last hebt van criminelen dan moet je ze maar laten gaan?quote:En geef eens een voorbeeld waar jij last van Mink hebt?
Dus het waren criminele activiteiten? Anders had de overheid zich niet met criminelen hoeven in te laten...quote:Die criminelen zijn niet genaaid.. het is de overheid die zich liet/laat runnen door criminelen, dat is namelijk het direct en onvermijdelijke gevolg van "samenwerken" met criminelen
Met je matties.. trekpik...
Haha, op dit niveau moeten we denken? Een crimineel is een crimineel die overal een slaatje uit wil slaan zonder 40 uur te moeten werken. Zouden tulpen illegaal zijn dan smokkelt hij tulpen en vermoord mensen daarvoor..quote:Op woensdag 20 november 2019 16:20 schreef Snowballed het volgende:
Taghi is een nieuwe speler die door het handelen van de overheid alle ruimte heeft gekregen...
Als drugs gewoon officieel gereguleerd waren, had er geen Taghi bestaan..
Buiten alle persoonlijke onzin klopt er geen hol van wat je verder blaat...quote:Op woensdag 20 november 2019 16:25 schreef Fries1956 het volgende:
[..]
Hehe, jij stond ook niet voorin toen het intellect werd uitgedeeld?
Wat jij postte is erg onbelangrijk, wie wie allemaal was. Het lijkt een beetje op "kijk mij eens stoer zijn, ik ken alles van criminelen"... Wat ik tegen jou postte was wel belangrijk.
[..]
Dus jij vindt "die gast heette zo, die gast heet zus" en dat voor de hele foto geen grootspraak? Wij kunnen die namen ook googlen. Je zit toch niet bij de gasten op de koffie of thee of alcohol? Waarom dan zo groot denken te doen?
[..]
Ach kerel, laat naar je kijken. Je gaat precies af op wat die criminelen beweren en geeft de overheid meteen de schuld.
[..]
Dus als jij geen last hebt van criminelen dan moet je ze maar laten gaan?
[..]
Dus het waren criminele activiteiten? Anders had de overheid zich niet met criminelen hoeven in te laten...
De criminelen hebben misbruik gemaakt van de activiteiten van de overheid. Door meer te smokkelen dan nodig was. Dat is crimineel. Klaar.. Slotje..
Criminelen moet je nooit een tv programma geven.
Koop een waterpas..quote:Op woensdag 20 november 2019 16:26 schreef Fries1956 het volgende:
[..]
Haha, op dit niveau moeten we denken? Een crimineel is een crimineel die overal een slaatje uit wil slaan zonder 40 uur te moeten werken. Zouden tulpen illegaal zijn dan smokkelt hij tulpen en vermoord mensen daarvoor..
Je bent gewoon criminelen aan het goedpraten omdat jij er zelf geen last van hebt..quote:Op woensdag 20 november 2019 16:28 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Buiten alle persoonlijke onzin klopt er geen hol van wat je verder blaat...
Heb je bronnen bij je beweringen?
Of heeft dat ook weer met niveau te doen huilhuilhuil
Je snapt gewoon niet hoe criminelen denken. Als tulpen illegaal zijn en ze kunnen daar vette winst op pakken dan handelen ze daarin. Dus niet de overheid de schuld geven van een figuur als Taghi.quote:
Ah je hebt dus geen bronnen voor je beweringen.. Helder..quote:Op woensdag 20 november 2019 16:37 schreef Fries1956 het volgende:
[..]
Je bent gewoon criminelen aan het goedpraten omdat jij er zelf geen last van hebt..
Lachwekkend gewoon.. En ja, dan komen de termen onzin en geen hol om de hoek kijken.
Beetje zoals criminelen ook doen.
[..]
Je snapt gewoon niet hoe criminelen denken. Als tulpen illegaal zijn en ze kunnen daar vette winst op pakken dan handelen ze daarin. Dus niet de overheid de schuld geven van een figuur als Taghi.
Maar goed, de overheid krijgt de schuld weer. De crimineel is slechts slachtoffer.
quote:Op woensdag 20 november 2019 16:20 schreef Snowballed het volgende:
[..]
De Reuvers is/zijn ook uit hetzelfde lijstje als Ron, Mink en de anderen uit de irt tijd..
Gecreeert door de overheid, rijk gemaakt door de overheid, en dan moet de overheid niet over hun eigen geboekte resultaten gaan zeuren op het moment dat het anders loopt dan ze verwacht hadden...
Taghi is een nieuwe speler die door het handelen van de overheid alle ruimte heeft gekregen...
Als drugs gewoon officieel gereguleerd waren, had er geen Taghi bestaan..
Als je een discussie wilt stoppen door te zeggen dat je het niet eens gaat worden.. roep dan niet van die achterlijke dingen, staat zo sneu, vraag gewoon wat je wilt weten..quote:Op donderdag 21 november 2019 11:28 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]Je zou bijna denken dat je zelf ook in de drugshandel zit.
We gaan het niet eens worden.
Ware woorden.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:17 schreef Snowballed het volgende:
Ik heb meer op met individuen die netjes zorgen dat iedereen zonder gedoe zijn snuifje op de zuidas krijgt, dan een overheid die zelf een druglijn runt, 50 jaar lang elke dag bergen geld over de balk flikkert om diezelfde drugs te bestrijden terwijl men dondersgoed weet dat het geen enkel nut heeft.. (gek he als je het zelf met containers tegelijk aan rukt en vrij geeft voor verkoop)
En dan wel vrolijk op elke straathoek alcohol kan kopen..
En maar roepen dat ze goed bezig zijn.. Ondertussen gebruiken zij hun wapens en personeel op exact dezelfde foute manier... Het is dus de grootste criminele organisatie van het land..
En ik zou nog verder willen gaan door te stellen dat de overheid dus de grote baas is achter alle liquidaties en andere drugsmarkt gerelateerde criminaliteit..
Echt waar heb jij logisch na leren denken? Nergens zeker?quote:Op woensdag 20 november 2019 16:17 schreef Snowballed het volgende:
En ik zou nog verder willen gaan door te stellen dat de overheid dus de grote baas is achter alle liquidaties en andere drugsmarkt gerelateerde criminaliteit..
Ik mag het toch zeer opmerkelijk vinden dat jij criminelen als Taghi, Kok, etcetera leuke gasten vindt en waar je veel respect voor hebt? Die ben ik hier op FOK of in real life nog niet vaak tegengekomen.quote:Op donderdag 21 november 2019 11:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Als je een discussie wilt stoppen door te zeggen dat je het niet eens gaat worden.. roep dan niet van die achterlijke dingen, staat zo sneu, vraag gewoon wat je wilt weten..
Die kerel is niet wijs TargaFlorio. Laat hem gaanquote:Op donderdag 21 november 2019 20:21 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik mag het toch zeer opmerkelijk vinden dat jij criminelen als Taghi, Kok, etcetera leuke gasten vindt en waar je veel respect voor hebt? Die ben ik hier op FOK of in real life nog niet vaak tegengekomen.
En dat we het niet eens gaan worden lijkt me onderhand toch wel duidelijk of geloof jij wel dat je mij kunt overtuigen?
Alleen een beetje jammer dat dit topic om zeep geholpen is en je nu in je eentje hier aan het posten bent vind je zelf ook niet?quote:
Dat straalde er ook echt van af ja.quote:Op dinsdag 26 november 2019 11:10 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Eigenaar van bedrijfspand wist zogenaamd niets.
Ja vraag ik me ook af. Het is echt bizar duur.quote:Op maandag 2 december 2019 21:41 schreef fespo het volgende:
waarom blijft die coke zo duur als er een overschot is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |