Is dat het EK 96 spel? Met Jack van Gelder? Ook van Davilexquote:Op zondag 17 november 2019 04:06 schreef De_Kraam het volgende:
Degene die ouwe Davilex meuk uploadt naar archive.org is een wereldgozer. Ik ben zelf op zoek naar een MS-DOS game die Oranje Kampioen heet. Ook een Davilex game Lijkt op Kick-Off en Sensible Soccer. Kun je niks over vinden online.
Heb hier nog een paar ouwe Redcat en A2 Racer games liggen. Genot. Misschien maar eens uploaden.
Sensible Soccerquote:Op zondag 17 november 2019 04:06 schreef De_Kraam het volgende:
Degene die ouwe Davilex meuk uploadt naar archive.org is een wereldgozer. Ik ben zelf op zoek naar een MS-DOS game die Oranje Kampioen heet. Ook een Davilex game Lijkt op Kick-Off en Sensible Soccer. Kun je niks over vinden online.
Heb hier nog een paar ouwe Redcat en A2 Racer games liggen. Genot. Misschien maar eens uploaden.
Nee, ouder. Kwam op diskette. Had teams uit het EK van 88 geloof ik.quote:Op zondag 17 november 2019 07:41 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Is dat het EK 96 spel? Met Jack van Gelder? Ook van Davilex
Soms per ongeluk in de thee van je eigen teamquote:Op zondag 17 november 2019 15:37 schreef Chiappucci het volgende:
Ik heb alleen de 98/99 versie gespeeld, maar die was ook geniaal.
Vooral die nieuwsberichten: "Je speler Jari Litmanen heeft een karatetrap uitgedeeld en krijgt een schorsing van 14 wedstrijden". Of dat er in de rust slaapmiddel in de thee zat en dat je daarom met 4-0 had verloren
Haha, ja inderdaad. De makers moeten toch wel lol hebben gehad.quote:Op zondag 17 november 2019 18:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Soms per ongeluk in de thee van je eigen team
maken boekhoud softwarequote:Op zondag 17 november 2019 18:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
Davilex is wel echt keiharde cult! Wat is er van dat bedrijf overgebleven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |