Dan zeg je je abo op en ga je iets nuttigs doenquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan betaal ik maandelijks voor niks.
Nee, dit is geen optie!
NEE DAT WIL IK NIET OKEquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:02 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Dan zeg je je abo op en ga je iets nuttigs doen
Betaal je hier serieus voor?quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan betaal ik maandelijks voor niks.
Nee, dit is geen optie!
Kun je beter 2 goeie kappa knoffos voor klappenquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, niet heel serieus.
Iets van 8 euro per maand ofzo
Beetje vervelend dat ik de hele tijd mijn geluid uit of zachter moet zetten tijdens het kiezen van een serie en dan als ik er één gekozen heb weer aan moet zetten.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:09 schreef Solotovski het volgende:
Dan zet je je geluid even wat zachter of uit.
Ofzo
En als je het toetsenbord gebruikt ipv de muis?quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje vervelend dat ik de hele tijd mijn geluid uit of zachter moet zetten tijdens het kiezen van een serie en dan als ik er één gekozen heb weer aan moet zetten.
Ik ben niet zo tevreden over deze oplossing.
Dan kan ik wel van boven naar onder, maar dan kan ik niet in zo'n lijst van 'Trending' bijvoorbeeld naar links en rechts, daar heb ik dan de muis weer voor nodig.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
En als je het toetsenbord gebruikt ipv de muis?
Kijk, hier heb ik iets aan.quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:31 schreef I het volgende:
Verder komt er, als je over zo'n vlakje hovert, een geluidsicoontje tevoorschijn waarmee je het geluid kan dempen. Wanneer je die eenmalig ingeklikt hebt, blijft het voor de andere vlakjes ook gedempt. Ook in de toekomst, wanneer je Netflix weer bezoekt.
Klopt ja, bij mij is dat The Avatar oid.quote:Op zondag 17 november 2019 00:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik hoor nooit geluid van die trailers.
Wel irritant als er een grote trailer afspeelt bovenin je scherm en je het nergens weg kan klikken
Ik heb dat altijd met series en films die ik al gezien heb.quote:Op zondag 17 november 2019 00:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt ja, bij mij is dat The Avatar oid.
MIJN GROOTMOEDER!!
Héél irritant.
Zijn die Chinese dingen nog wat of wat?quote:Op zondag 17 november 2019 11:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zeer terechte klacht!
Volledig eens met TS. Maar zelfs op tv vind ik het kut.
Wat een ellende. Beter gewoon Kodi
De ene mod corregeert de andere?quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:38 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door GGMM op 16-11-2019 23:28:55 ]
Noem het dan mouseoverquote:Op zaterdag 16 november 2019 23:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo heet dat toch
Edit: nee het is Hover
Godverdomme, even aanpassen.
@GGMM is geen mod hè!quote:Op zondag 17 november 2019 11:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De ene mod corregeert de andere?
Ja dat is ook heel erg irritant ja.quote:Op zondag 17 november 2019 11:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik wil graag films en series die ik al heb gezien verbergen maar dat kan ook niet
Ik snap ook niet waarom ze dat niet toevoegen. Lijkt me vrij simpel te implementeren. En ook dat je aan kan geven dat je iets al gezien hebt.quote:Op zondag 17 november 2019 11:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Ik wil graag films en series die ik al heb gezien verbergen maar dat kan ook niet
Welke Chinese dingen?quote:Op zondag 17 november 2019 11:06 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Zijn die Chinese dingen nog wat of wat?
Daarom Kodiquote:Op zondag 17 november 2019 11:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat is ook heel erg irritant ja.
corregeertquote:Op zondag 17 november 2019 11:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
De ene mod corregeert de andere?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |