Idem dito.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:36 schreef UitStraling het volgende:
Ik lust altijd wel koffie, soms schiet ik wakker, keertje pissen en dan denk ik heeeyyy koffie en daarna ga ik weer gewoon slapen.
Die site bestaat nietquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is nooit koffietijd... theetijd daarentegen...
Inderdaad! Het is koffie tijd wanneer je zin hebt in koffie. Behalve als het bier tijd is, daar is het namelijk altijd tijd voorquote:
Dit klinkt niet best.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad! Het is koffie tijd wanneer je zin hebt in koffie. Behalve als het bier tijd is, daar is het namelijk altijd tijd voor
Tijd voor de AASC dan...quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad! Het is koffie tijd wanneer je zin hebt in koffie. Behalve als het bier tijd is, daar is het namelijk altijd tijd voor
Kijk je er dan ook zo bij?quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Een kopje earl grey op z’n tijd is best lekker.
[ afbeelding ]
Held.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:43 schreef Budapestenaar het volgende:
Een kopje earl grey op z’n tijd is best lekker.
[ afbeelding ]
Ik had gisteren dat luxe merk van Bavaria. Geen kut aan. Zelfs de naam is niet blijven hangenquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is het zeker niet de moeite waardquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had gisteren dat luxe merk van Bavaria. Geen kut aan. Zelfs de naam is niet blijven hangen
Dat ken k dan weer niet :pquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En dan zeg ik: “Mr Data, set a course for the Andromeda System.”
O, ik dacht dat ze in Duitsland vooral witte wijnen maakten? Was het een Moezelwijn?quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan is het zeker niet de moeite waard![]()
Ik had gister een best lekkere rode wijn vanuit Duitsland, geen idee welk merk maar die was best goed te doen!
Waarom dat nou weer?quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:47 schreef UitStraling het volgende:
Bah cola, dacht dat alleen kapsters dat dronken.
Volgens mij wel, maar zou het niet met zekerheid durven zeggen. Had een verjaardagsfeestje en volgens diegene die inkopen had gedaan kwam het uit de Kaufland in Aken.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, ik dacht dat ze in Duitsland vooral witte wijnen maakten? Was het een Moezelwijn?
Ken niemand die overmatig cola drinkt behalve kapster waar ik mee samenwoonde, kreeg die flessen niet aangesleept.quote:
Cherry coke is best te doen al kan het niet op tegen DrPepper.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een paar dagen geleden Cherry Coke
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar zou het niet met zekerheid durven zeggen. Had een verjaardagsfeestje en volgens diegene die inkopen had gedaan kwam het uit de Kaufland in Aken.
Zou ook best kunnen, heb eigenlijk niet op de fles gelet tbhquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]weet je zeker dat het geen Chileense wijn van de Kaufland was?
En hoe groot is je sociale kring? Ik ken namelijk genoeg coladrinkersquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken niemand die overmatig cola drinkt behalve kapster waar ik mee samenwoonde, kreeg die flessen niet aangesleept.
Pff, dat heb ik lang niet op. Dat heeft wel een apart smaakje.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Cherry coke is best te doen al kan het niet op tegen DrPepper.
Niet alleen kapsters hoorquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken niemand die overmatig cola drinkt behalve kapster waar ik mee samenwoonde, kreeg die flessen niet aangesleept.
Die is vrij groot, ja heb wel een frisdrankvriend, die drinkt zelfs cola bij wagyu of koningskrab .......cringequote:Op zaterdag 16 november 2019 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hoe groot is je sociale kring? Ik ken namelijk genoeg coladrinkers.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is vrij groot, ja heb wel een frisdrankvriend, die drinkt zelfs cola bij wagyu of koningskrab .......cringe
Kreeg al cola van mijn 2e denk ik.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hiaat in je opvoeding.Maar goed, we zullen het door de vingers zien.
Als het maar lekker was. Glaasje rode wijn op z’n tijd is best lekker. Bij mij is dat gemiddeld eens in de vijf jaar of zoquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou ook best kunnen, heb eigenlijk niet op de fles gelet tbh
Waggelwat?quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is vrij groot, ja heb wel een frisdrankvriend, die drinkt zelfs cola bij wagyu of koningskrab .......cringe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toen ik begon met wedstrijd fietsen op de middelbare school heb ik dat een paar jaar alleen maar gedronken als we wedstrijd hadden. Niemand anders van het team waar ik toen bij zat dronk dat, dus ik wist altijd zeker dat er drinken was voor mij alsquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pff, dat heb ik lang niet op. Dat heeft wel een apart smaakje.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kreeg al cola van mijn 2e denk ik.
We hadden het over Picard, niet over Pepsiquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:54 schreef UitStraling het volgende:
Bitterbal, heb je al je tanden nog?
Oh excuus.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hadden het over Picard, niet over Pepsi
De kleine wees laatst ook naar de colafles toen ik vroeg wat hij wilde drinken. Nog geen anderhalf jaar oud en nu al een goede smaakquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Pepsi cola noemen...quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hadden het over Picard, niet over Pepsi
Die drijven vrolijk rond in een suikerbadje.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
JaHoe het met de organen staat weet ik niet
Vanaf wanneer mag hij het drinken?quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
De kleine wees laatst ook naar de colafles toen ik vroeg wat hij wilde drinken. Nog geen anderhalf jaar oud en nu al een goede smaak.
Maar hij wacht nog maar even voor hij het ook echt krijgt
We hebben nog geen datum gepriktquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vanaf wanneer mag hij het drinken?
Wat is er mis met borstvoeding?quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:57 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat je als ouder echt flinke winst boekt als je je kinderen van de frisdrank afhoudt.
Nee dan is het goed. Ik vraag in een restaurant ook altijd of ze cola of Pepsi serveren... is het antwoord Pepsi, bestel ik wat andersquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even voor de alliteratie. Excuus
Coca Cola postmixinstallatie op je tiet aansluitenquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:00 schreef UitStraling het volgende:
Kunt ook gewoon 380 suikerklontjes per dag eten en een Coca Cola sticker op je tiet plakken.
Zou dit wel een keer proberenquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Coca Cola postmixinstallatie op je tiet aansluiten
Dat heb ik met Heineken.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee dan is het goed. Ik vraag in een restaurant ook altijd of ze cola of Pepsi serveren... is het antwoord Pepsi, bestel ik wat anders.
Moedermelk met colasmaak. Gewoon die kleintjes direct na de geboorte verslaafd maken. Ik ga dit idee pluggen bij Coca Colaquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou dit wel een keer proberen
Mijn vader, harde werker, nam altijd paracetamol in het weekend, had ieder weekend ontspanningshoofdpijn tot een huisarts zei misschien geen paracetamol meer pakken en hij heeft nooit geen hoofdpijn meer gehad.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:01 schreef bitterbal het volgende:
Probeer wel eens een dag geen cola te drinken maar krijg echt onwijze hoofdpijn
Hmm jaquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vader, harde werker, nam altijd paracetamol in het weekend, had ieder weekend ontspanningshoofdpijn tot een huisarts zei misschien geen paracetamol meer pakken en hij heeft nooit geen hoofdpijn meer gehad.
Ken dit van Egypte, 05:00 in de ochtend, bordje melige bonen als ontbijt met een liter cola erbij, good for stomach and brain sir........moest beetje huilen van binnen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moedermelk met colasmaak. Gewoon die kleintjes direct na de geboorte verslaafd maken. Ik ga dit idee pluggen bij Coca Cola
Suiker is best belangrijk als je 120 kilometer per dag rent door Death Valley of zo.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hmm ja
Ik denk dat het te maken heeft met de suiker.
Dat doe ik toch?quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Suiker is best belangrijk als je 120 kilometer per dag rent door Death Valley of zo.
Melige bonen als ontbijt...waaromquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ken dit van Egypte, 05:00 in de ochtend, bordje melige bonen als ontbijt met een liter cola erbij, good for stomach and brain sir........moest beetje huilen van binnen.
Was nog het beste te etenquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Melige bonen als ontbijt...waarom
Wil ik best proberen alhoewel ik groot gebracht ben met single malt.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is een lekker Hongaars drankje: druivensap met prik
[ afbeelding ]
Mij lijkt dat een champagne zonder alcohol met een lichte sprite smaakquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Dit is een lekker Hongaars drankje: druivensap met prik
[ afbeelding ]
Single malt in je tuitbeker?quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil ik best proberen alhoewel ik groot gebracht ben met single malt.
Haal een typisch English breakfast meestal alleen de eerste keer dat ik er ben, sausages, black pudding, brown sauce, de dag erna trek ik dat al niet meer.quote:
Het heeft een heel apart smaakje door de druivensoort die ze gebruiken. Moeilijk te omschrijven. Ik dronk het al toen er nog amper cola te krijgen was daarquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mij lijkt dat een champagne zonder alcohol met een lichte sprite smaak
Lijkt me wel lekker om eens uit te proberen als ik ooit weer eens in Hongarije benquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het heeft een heel apart smaakje door de druivensoort die ze gebruiken. Moeilijk te omschrijven. Ik dronk het al toen er nog amper cola te krijgen was daar
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haal een typisch English breakfast meestal alleen de eerste keer dat ik er ben, sausages, black pudding, brown sauce, de dag erna trek ik dat al niet meer.
Soort Britse eilanden equivalent van het verhaaltje voor het slapen gaan.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Single malt in je tuitbeker?
Je bent er geweest?quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lijkt me wel lekker om eens uit te proberen als ik ooit weer eens in Hongarije ben
Moest Haggis eten als kind, veel om gehuild.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Herkenbaar. Ik doe het meestal één of twee keer. Anders moeten ze me het land uitrollen.
Wat vind jij van haggis?
Met een druppeltje water of on the rocks?quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort Britse eilanden equivalent van het verhaaltje voor het slapen gaan.
Ik ben er wel eens een weekend geweest, maar eigenlijk alleen maar gewerkt toen en vrijwel niets van het land zelf gezienquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest Haggis eten als kind, veel om gehuild.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben er wel eens een weekend geweest, maar eigenlijk alleen maar gewerkt toen en vrijwel niets van het land zelf gezien
Ik heb toen aan de rand van Boedapest gezeten en heb de stad vrijwel niet gezien, behalve de buitenwijk waar ons hotel lag. We kwamen daar donderdag ochtend aan, meteen door naar een kartcircuit om op te bouwen. Daarna pas rond 9/10 uur terug naar het hotel, eten, slapen, douchen en dan om 8 uur in de ochtend weer richting het circuit en op maandag middag om 1 uur waren we alweer op weg naar NL.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Het land is mwah. Boedapest is wel tof
Sowieso alles met verse vis daar.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik vind het echt smerig. Rare textuur en de smaak van orgaanvlees die ik echt niet kan handelen.
Cullen skink daarentegen
Ah ja, dan had je niet bepaald tijd om de toerist uit te hangen. En de buitenwijken van Boedapest zijn nogal haveloosquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb toen aan de rand van Boedapest gezeten en heb de stad vrijwel niet gezien, behalve de buitenwijk waar ons hotel lag. We kwamen daar donderdag ochtend aan, meteen door naar een kartcircuit om op te bouwen. Daarna pas rond 9/10 uur terug naar het hotel, eten, slapen, douchen en dan om 8 uur in de ochtend weer richting het circuit en op maandag middag om 1 uur waren we alweer op weg naar NL.
Beetje laf ook met zoveel talent voor 2020 tot 2030 op de bank.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Nederland maakt het zichzelf weer moeilijk
Ja, beetje ongeïnspireerd op de 0-0 gaan spelen met het risico op een tegentreffer terwijl ze genoeg kwaliteit in huis hebben.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje laf ook met zoveel talent voor 2020 tot 2030 op de bank.
Begint met en K en eindigt op oeman.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, beetje ongeïnspireerd op de 0-0 gaan spelen met het risico op een tegentreffer terwijl ze genoeg kwaliteit in huis hebben.
Wil er wel nog een keertje terug gaan, heb van meerdere kanten goede verhalen gehoord over Boedapestquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ah ja, dan had je niet bepaald tijd om de toerist uit te hangen. En de buitenwijken van Boedapest zijn nogal haveloos![]()
Pluisjequote:Op zaterdag 16 november 2019 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begint met en K en eindigt op oeman.
Terecht.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil er wel nog een keertje terug gaan, heb van meerdere kanten goede verhalen gehoord over Boedapest
Ik vind het een zekere boer die weinig risico neemt met zijn gewassen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
PluisjeIk was groot fan van hem als speler.
Als ik ooit plannen ga maken zal ik je wel een DM sturenquote:Op zaterdag 16 november 2019 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terecht.Als je gaat, heb ik wel wat leuke tips.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
PluisjeIk was groot fan van hem als speler.
nee, z'n voorgangers hebben er veel van gebakken na 2014quote:Op zaterdag 16 november 2019 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begint met en K en eindigt op oeman.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 23:57 schreef Bos81 het volgende:
Wat een vrouw, wat een stem, wat een avond
[..]
Wat heeft Maradona hier mee te maken??
Dacht ik alquote:Op zondag 17 november 2019 00:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]bijnamen door elkaar gehaald. Koeman was Sneeuwvlokje.
Ja, zeker thanksquote:Op zondag 17 november 2019 00:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Fijn dat je genoten hebt van je concert trouwens!![]()
Ik duik er maar eens in![]()
![]()
Ik pak er ook nog eentje. En dan misschien even stofzuigen.quote:Op zondag 17 november 2019 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zie de zon schijnt door de bomenVol verwachting pak ik nog een kopje koffie
Ben je nog wezen clubben?quote:Op zondag 17 november 2019 10:41 schreef Karzai het volgende:
Duurde lang voor ik de slaap vatte, daarna wel tot half tien geslapen, voel me wel uitgerust
O, ik dacht juist dat je op zoek ging naar de warmte van een paar vrouwenarmenquote:Op zondag 17 november 2019 10:43 schreef Karzai het volgende:
nee ik ben de deur niet meer uit geweest, vond het toch te koud
quote:Op zondag 17 november 2019 11:28 schreef Karzai het volgende:
ja dat wel, maar ik word ook al een jaartje ouder en om elf uur dacht ik daar anders over
Om elf uur of als je ouder word?quote:Op zondag 17 november 2019 11:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]ik zou er niet aan moeten denken om me dan in het nachtleven te storten.
Om elf uur joh.quote:Op zondag 17 november 2019 11:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Om elf uur of als je ouder word?
Geen Harry Styles fan of ligt het gevoelig? Dan haal ik het weg hoor?quote:
Ik ken die hele gast nietquote:Op zondag 17 november 2019 13:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geen Harry Styles fan of ligt het gevoelig? Dan haal ik het weg hoor?
quote:Op zondag 17 november 2019 13:12 schreef PoezeligDing het volgende:
![]()
Ik stap eens een andere SC binnen.
Wees welkom in de KSCquote:Op zondag 17 november 2019 13:12 schreef PoezeligDing het volgende:
![]()
Mazquote:
U bent de uitbater? En dank u.quote:
De concierge. Ik dweil de gang hierquote:Op zondag 17 november 2019 13:15 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
U bent de uitbater? En dank u.
Ge wel dig!quote:Op zondag 17 november 2019 13:12 schreef PoezeligDing het volgende:
![]()
scrupidoquote:
Okee ik ken niets van Harry Styles noch van de band waar hij in zat. Daar kan het ook wel aan liggenquote:
Ik kwam hem tegen op Nu.nl, misschien was het wel gewoon grappig omdat ik dit niet verwachtte. Of ik heb gewoon een vreemde humorquote:Op zondag 17 november 2019 13:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee ik ken niets van Harry Styles noch van de band waar hij in zat. Daar kan het ook wel aan liggen
Ik druk je wel tegen mijn borst. Kom maar jongen, huil maar lekker uit.quote:Op zondag 17 november 2019 13:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik moet veel te lang wachten om haar weer te zien..![]()
Laat me huilen op je schouder.
Dankjewel ❤quote:Op zondag 17 november 2019 13:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik druk je wel tegen mijn borst. Kom maar jongen, huil maar lekker uit.
Begrijpelijk wel, heb ik tegenwoprdig ook steeds vakerquote:Op zondag 17 november 2019 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Om elf uur joh.Dan wil ik zo onderhand naar bed
@Wopke ♥quote:Op zondag 17 november 2019 13:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel, heb ik tegenwoprdig ook steeds vaker
En ik ben al oud. Bijna 42quote:Op zondag 17 november 2019 13:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Begrijpelijk wel, heb ik tegenwoprdig ook steeds vaker
Gaan we dat nog vieren?quote:
Stellen @Wopke en ik je nu heel erg teleur?quote:Op zondag 17 november 2019 13:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wacht, Wopke is een mannennaam?
Ik trek mijnquote:Op zondag 17 november 2019 13:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Stellen @:wopke en ik je nu heel erg teleur?
Welke dag is het heugelijke feit, de 19e heb ik al een party.quote:
Vrijdagquote:Op zondag 17 november 2019 13:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Welke dag is het heugelijke feit, de 19e heb ik al een party.
Zeg maar gewoon dat ik smaak heb.quote:Op zondag 17 november 2019 13:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik trek mijnin elk geval weer in
22 -11, dat moet het aangetaste brein weten te onthouden.quote:
Hij drinkt koffie. Dat is een pluspunt in deze sc.quote:Op zondag 17 november 2019 13:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon dat ik smaak heb.
Lekkah.quote:
Nee die heb ik helaas niet. Zou het liefst zon groot bitterbalpak willen hebben.quote:Op zondag 17 november 2019 13:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Pyjama met bitterballenmotief?
Ik doe niet aan codesquote:Op zondag 17 november 2019 13:56 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
22 -11, dat moet het aangetaste brein weten te onthouden.
Dresscode?
Lekker cocoonen in een bitterbalquote:Op zondag 17 november 2019 13:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee die heb ik helaas niet. Zou het liefst zon groot bitterbalpak willen hebben.
Hoef je ook niet meer naar buiten?quote:Op zondag 17 november 2019 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lekkah.
Ik hou het bij kleding die vooral voelt als pyjama vandaag.
Ook jij doet aan codes. Gedragscodes bijvoorbeeld.quote:
Ja lijkt mij heerlijkquote:Op zondag 17 november 2019 14:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker cocoonen in een bitterbal
Gewoon casual dan.quote:Op zondag 17 november 2019 14:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ook jij doet aan codes. Gedragscodes bijvoorbeeld.
Nope.quote:Op zondag 17 november 2019 14:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoef je ook niet meer naar buiten?
Ik las net dat het morgen een natte dag wordt dus heb alles al in huis gehaald :p
Gaat lukken.quote:
quote:Op zondag 17 november 2019 14:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik dacht aan een andere Wopke,,,![]()
[ afbeelding ]
Hoe herken ik je?quote:
De mijne ook niet hoor, maar hij was de eerste Wopke die in me opkwam. Ik dacht totaal niet aan Hoekstra..quote:
Ik ben al blij dat je zijn naam kent.quote:Op zondag 17 november 2019 14:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De mijne ook niet hoor, maar hij was de eerste Wopke die in me opkwam. Ik dacht totaal niet aan Hoekstra..
'we hebben elkaar gevonden'quote:Op zondag 17 november 2019 14:19 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
We spreken gewoon een plek af en een tijd, dan vinden we elkaar wel.
Dikke vingers en mobiel en zulksquote:
Ik moet de 30 nog zien te halenquote:
'Ik laat je nooit meer gaan! 'quote:Op zondag 17 november 2019 14:24 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
'en raken elkaar niet meer kwijt'
'Kom hier en je krijgt het van mij!'quote:Op zondag 17 november 2019 14:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
'Ik laat je nooit meer gaan! '
quote:Op zondag 17 november 2019 14:29 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
'Kom hier en je krijgt het van mij!'
Je slaagde er daarnet wel goed in.quote:Op zondag 17 november 2019 14:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik doe nog zo mijn best om dom over te komen.
Ja soms moet ik even leren nadenken. Niet verdrinken in details.quote:Op zondag 17 november 2019 14:47 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je slaagde er daarnet wel goed in.![]()
Dommer dan ik kom je ze niet tegen.
Ik vind jou helemaal niet van de details, integendeel.quote:Op zondag 17 november 2019 14:52 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja soms moet ik even leren nadenken. Niet verdrinken in details.
Volgens mij ben je best slim.
Ik was iets te eager nu.quote:Op zondag 17 november 2019 14:54 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik vind jou helemaal niet van de details, integendeel.
Maar vooral opwindingquote:Op zondag 17 november 2019 15:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat voel je nu?
Ik voel druk, moet nog douchen, aankleden, opmaken en dat allemaal binnen een uur.
O ik..quote:Op zondag 17 november 2019 15:03 schreef PoezeligDing het volgende:
Wat voel je nu?
Ik voel druk, moet nog douchen, aankleden, opmaken en dat allemaal binnen een uur.
Ik neem je vrolijkheid mee onder de douche.quote:Op zondag 17 november 2019 15:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O ik..
Ik voel mij relaxed en vrolijk.
quote:Op zondag 17 november 2019 15:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik neem je vrolijkheid mee onder de douche.
Spreek je later, geniet van alles!
Op wat?quote:Op zondag 17 november 2019 15:06 schreef scrupuleus het volgende:
Denk ik..
En beetje onrustig, afwachtend en hoopvol.
Eens.quote:Op zondag 17 november 2019 15:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het leven met alles erop en eraan
Zo? imgquote:Op zondag 17 november 2019 15:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Meestal gewoon twee streepjes weghalen om de img te laten zien.
Leuk tochquote:Op zondag 17 november 2019 15:41 schreef Budapestenaar het volgende:
https://media.dumpert.nl/foto/964ef462_DSC00131.JPG
Dat wel. En die seniorenkorting is ook mooi meegenomen.quote:Op zondag 17 november 2019 15:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Leuk toch![]()
Die slavendrijver heeft zo genoeg energie over, zo'n ritje met zo'n paard is nog best intensief.
Volgens mij is 'ie nog geen 65.quote:Op zondag 17 november 2019 15:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wel. En die seniorenkorting is ook mooi meegenomen.
Dacht dat je langer weg zou zijn.quote:Op zondag 17 november 2019 17:25 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Volgens mij is 'ie nog geen 65.
Kan toch niet zolang zonder je.quote:Op zondag 17 november 2019 17:28 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dacht dat je langer weg zou zijn.
Fijn dat ik toch eens de 40+sc heb bezochtquote:Op zondag 17 november 2019 17:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Kan toch niet zolang zonder je.
Oh, daar hebben we elkaar voor het eerst ontmoet.quote:Op zondag 17 november 2019 17:57 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Fijn dat ik toch eens de 40+sc heb bezocht![]()
I like you
Hij mij wel. Een cynische toen nog.quote:
En toen was er geen ontkomen meer aanquote:Op zondag 17 november 2019 17:59 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Oh, daar hebben we elkaar voor het eerst ontmoet.
Wat ben je toch een romanticus. ♥
Waarom die PI?quote:Op zondag 17 november 2019 18:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En toen was er geen ontkomen meer aan
Het is een boos kijkende.quote:
Ik kijk via een illegale streamquote:Op zondag 17 november 2019 18:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik vind je aanwezigheid heerlijk.
Keek eerst de kat uit de boom.
Max een goede start!
Hohoquote:Op zondag 17 november 2019 18:15 schreef Karzai het volgende:
ja ik kijk ook, maja het gaat eigenlijk nergens om, hamilton is al kampioen
Ik zoek nog iemand die nu voor me gaat koken.quote:Op zondag 17 november 2019 18:16 schreef Karzai het volgende:
ik eet wat broodjes als diner, geen zin om te koken vandaag
thuisbezorgd.nl weet vast nog wel een paar mensen die graag voor je willen kokenquote:Op zondag 17 november 2019 18:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik zoek nog iemand die nu voor me gaat koken.
Dan moet ik alsnog opstaan.quote:Op zondag 17 november 2019 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
thuisbezorgd.nl weet vast nog wel een paar mensen die graag voor je willen koken![]()
Hier trouwens vegetarisch gegeten
dat doen konijnen meestalquote:Op zondag 17 november 2019 18:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
thuisbezorgd.nl weet vast nog wel een paar mensen die graag voor je willen koken![]()
Hier trouwens vegetarisch gegeten
Heb al genoeg gelopen vandaag en ben bang als ik opsta dat Hamilton Max voorbij gaat.quote:Op zondag 17 november 2019 18:25 schreef Karzai het volgende:
[..]
Sta op en loop zei Jezus, je kan het!
Als je dan meteen een biertje voor me meeneemt op de weg terug blijf ik wel mooi zitten en zorgen dat dat niet gebeurdquote:Op zondag 17 november 2019 18:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Heb al genoeg gelopen vandaag en ben bang als ik opsta dat Hamilton Max voorbij gaat.
Voor bier verlaat ik mijn voorverwarmde sofa al helemaal niet!quote:Op zondag 17 november 2019 18:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je dan meteen een biertje voor me meeneemt op de weg terug blijf ik wel mooi zitten en zorgen dat dat niet gebeurd
Ah, dat was dus wat ik hoorde.quote:
Ik heb stiekem een eitje gebakken. Bleek dus wel dat Hammie Max in die tijd voorbij is gegaan.quote:Op zondag 17 november 2019 19:05 schreef Karzai het volgende:
Broodje kip kerrie komt eraan @:poezeligding
Ik ben inmiddels ook maar zelf een biertje gaan halen.quote:Op zondag 17 november 2019 19:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb stiekem een eitje gebakken. Bleek dus wel dat Hammie Max in die tijd voorbij is gegaan.
quote:Op zondag 17 november 2019 19:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook maar zelf een biertje gaan halen.
Gaat lastig worden nu Max pitquote:
Zijn 2e al, whyyyyyyyyyy???quote:
Zolang hij Hamilton uit de DRS zone kan houden zie ik het nog wel lukken.quote:
Tuurlijk lukt het.quote:Op zondag 17 november 2019 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang hij Hamilton uit de DRS zone kan houden zie ik het nog wel lukken.
quote:
Doe ik regelmatig maar hij luistert niet naar mequote:
Héeeeee MO, had al gehoopt je ergens anders te treffen!quote:
Potverdikkie!quote:Op zondag 17 november 2019 20:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik regelmatig maar hij luistert niet naar me
Daar kom ik niet meer.quote:Op zondag 17 november 2019 20:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Héeeeee MO, had al gehoopt je ergens anders te treffen!
Ik luister altijd naar Soury, ben veel te bang voor haar om niet te luisteren...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |