Oh zo heerlijk, met Olivia Colman, ik ben fan!quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Morgen nieuwe seizoen The Crown op NetflixBen dus morgen niet bereikbaar
Zin aanquote:Op zaterdag 16 november 2019 17:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Morgen nieuwe seizoen The Crown op NetflixBen dus morgen niet bereikbaar
Ze doen daar dus ook geen ene flikker, ja Merel 2 uur geleden ff d'r bed verschonenquote:Op zaterdag 16 november 2019 17:17 schreef Poesjuh het volgende:
Ik schakel hier weer even in maar Jezus er is echt niks bij te lezen zeg vandaag. Geen hol te doen daar...
Waarom huilen?quote:
Geloof dat het weer een wedstrijdje is................ Jessie aandacht nodig, nu zij aandacht nodig, gaat niet goed thuis, hoe weet ze dat? Snif snif snifquote:
quote:
Lekker laten janken op die boot tot ze moet watertrappelenquote:Op zaterdag 16 november 2019 17:24 schreef humpty het volgende:
[..]lekker laten janken ...ze heeft anderen daar al zo vaak aan het huilen gemaakt
met haar grote bek en haar houding
Ik hoop dat het nog veel minder gaat lopen dan dat het koningskoppel wil, ze verdient het om iedere avond jankend in haar bed te liggen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 17:26 schreef humpty het volgende:
het is spannend zegt ze en het loopt niet zoals zij zou willen
wat een ongelovelijke trut is het ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |