Pegida is met rust gelaten door de anti-pieten in Apeldoorn. In Apeldoorn was de intocht. De anti-Pieten hebben deze intocht met rust gelaten. Pegida besloot het kinderfeest te willen verstoren door buiten het vak te gaan. Gelukkig greep de politie in en zo werd het kinderfeest daar een groot succes. Overal hebben de pro-pieten agressie getoond en het kinderfeest verstoord. De tegenstanders van Zwarte Piet hebben zich overal netjes gedragen en zich nergens agressief gedragen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik zie alleen veel politie.
De anti-Zwarte Pieters mogen trouwens de Nederlandse staat wel dankbaar zijn, overal staat politie om ervoor te zorgen dat ze veilig kunnen demonstreren. Dat is echt een hele operatie. Als het om het beschermen van Pegida zou gaan, zou er echt niet zoveel werk van gemaakt worden.
Maar was is daarmee je punt? Omdat de mensen die een probleem hebben met zwarte piet niets gesloopt hebben en geen snelwegen hebben geblokkeerd is het dus wel prima om op dezelfde voet verder te gaan?quote:Op zondag 17 november 2019 00:20 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ohja, ik lees het nu. Moet toegeven dat ik het nieuws vanavond niet gevolgd heb dus die opmerking had ik beter niet kunnen maken![]()
Verder prima verlopen.
ANTI-PIETtwitter:UPnetworkNL twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 13:37:08We mogen van de politie ons werk niet doen tijdens de KOZP manifestatie, want de politie vreest voor onze veiligheid, omdat we de verkeerde mening hebben. Lekker inclusief. #UPNL #Sinterklaasintocht https://t.co/cnWd86rHTu reageer retweet
Ben gewoon benieuwd wie, hoe of wat dit uitgespeeld gaat worden door deze of gene.twitter:KevinPRoberson twitterde op zaterdag 16-11-2019 om 23:31:59Here's the footage of my arrest. Watch until the end. https://t.co/oX0WeEorm9 reageer retweet
Een "journalist" die zich als uitgesproken pro- of anti gedraagt is per definitie toch geen journalist?quote:Op zondag 17 november 2019 00:29 schreef Montagui het volgende:
Ok mensen.
Er zijn in Den Haag vandaag 2 incidenten geweest m.b.t. de journalistiek.
Dat een feest mét ZP, op enkele incidenten na, prima gevierd kan worden.quote:Op zondag 17 november 2019 00:28 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar was is daarmee je punt? Omdat de mensen die een probleem hebben met zwarte piet niets gesloopt hebben en geen snelwegen hebben geblokkeerd is het dus wel prima om op dezelfde voet verder te gaan?
Betekent dat dat je de tegenstanders pas serieus neemt als ze besluiten het kinderfeest te gaan verpesten?quote:Op zondag 17 november 2019 00:37 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Dat een feest mét ZP, op enkele incidenten na, prima gevierd kan worden.
Mensen moeten sowieso doen wat ze willen, zolang ze geen wetten breken.quote:Op zondag 17 november 2019 00:28 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Maar was is daarmee je punt? Omdat de mensen die een probleem hebben met zwarte piet niets gesloopt hebben en geen snelwegen hebben geblokkeerd is het dus wel prima om op dezelfde voet verder te gaan?
Nee. Net als dat we de mening van rellende hooligans niet serieus moeten gaan nemen.quote:Op zondag 17 november 2019 00:39 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Betekent dat dat je de tegenstanders pas serieus neemt als ze besluiten het kinderfeest te gaan verpesten?
Je leek net het tegenovergestelde te impliceren, namelijk: er is niet gereld door de tegenstanders dus blijkbaar is er geen probleem.quote:Op zondag 17 november 2019 00:45 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Nee. Net als dat we de mening van rellende hooligans niet serieus moeten gaan nemen.
Ook. Verder heb ik weinig weerstand van de anti's gezien.quote:Op zondag 17 november 2019 00:47 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Je leek net het tegenovergestelde te impliceren, namelijk: er is niet gereld door de tegenstanders dus blijkbaar is er geen probleem.
Dus: je neemt hun protesten niet serieus omdat ze niet gereld hebben, maar je stelt eveneens dat we de protesten van rellende hooligans niet serieus moeten nemen.quote:Op zondag 17 november 2019 01:09 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Ook. Verder heb ik weinig weerstand van de anti's gezien.
Disclaimer: ik heb vanavond niet al het nieuws gevolgd.
Nee, omdat het aantal niet-rellende tegenstanders relatief vrijwel nihiel was. Niet serieus te nemen dus.quote:Op zondag 17 november 2019 01:12 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dus: je neemt hun protesten niet serieus omdat ze niet gereld hebben, maar je stelt eveneens dat we de protesten van rellende hooligans niet serieus moeten nemen.
Vanwaar deze tegenspraak?
Dus als ze niet rellen neem je ze niet serieus omdat ze niet rellen, maar als ze wel rellen neem je ze niet serieus omdat ze wel rellen?quote:Op zondag 17 november 2019 01:18 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Nee, omdat het aantal niet-rellende tegenstanders relatief vrijwel nihiel was. Niet serieus te nemen dus.
Niet helemaal. Rellende tegenstanders neem ik sowieso niet serieus. Een gering aantal niet-rellende tegenstanders ook niet.quote:Op zondag 17 november 2019 01:20 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dus als ze niet rellen neem je ze niet serieus omdat ze niet rellen, maar als ze wel rellen neem je ze niet serieus omdat ze wel rellen?
Ik snap je "logica" niet.quote:Op zondag 17 november 2019 01:55 schreef RobbieRonald het volgende:
Die volg ik ff niet. Wat is je probleem nu precies?
Klopt. Gezien het relatief verwaarloosbare aantal tegendemostranten (ten opzichte van het aantal feestvierende mensen).quote:Op zondag 17 november 2019 02:08 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Ik snap je "logica" niet.
Als er niemand het feest verziekt, dan geef je aan dat protest niet serieus moet worden genomen.
Klopt ook. Geldt wmb voor de voor- en tegenstanders.quote:Als er wel iemand het feest verziekt, dan geef je aan dat relschoppers niet serieus moeten worden genomen.
Dus "vreedzaam protest" ontken of bagatelliseer je, want er is immers niets gesloopt.quote:Op zondag 17 november 2019 02:18 schreef RobbieRonald het volgende:
[..]
Klopt. Gezien het relatief verwaarloosbare aantal tegendemostranten (ten opzichte van de feestvierende mensen).
[..]
Klopt ook. Geldt wmb voor de voor- en tegenstanders.
Nogmaals, het gaat mij om het verwaarloosbare aantal. Dat heb ik nu al meerdere keren aangegeven.quote:Op zondag 17 november 2019 02:28 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dus "vreedzaam protest" ontken of bagatelliseer je, want er is immers niets gesloopt.
Zoals bij alle relschoppers, ja.quote:Maar relschoppers moeten evenmin serieus genomen worden, dus je sluit gewoon je ogen en oren voor alles wat er wel of niet gebeurt?
Gelul. Hier gewoon zwarte Zwarte Pieten, geen enkele actiegroep, en de politie hartstikke druk met kindjes rondrijden (de brandweer ook).quote:Op zondag 17 november 2019 00:27 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Pegida is met rust gelaten door de anti-pieten in Apeldoorn. In Apeldoorn was de intocht. De anti-Pieten hebben deze intocht met rust gelaten. Pegida besloot het kinderfeest te willen verstoren door buiten het vak te gaan. Gelukkig greep de politie in en zo werd het kinderfeest daar een groot succes. Overal hebben de pro-pieten agressie getoond en het kinderfeest verstoord. De tegenstanders van Zwarte Piet hebben zich overal netjes gedragen en zich nergens agressief gedragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |