abonnement Unibet Coolblue
pi_189969481
quote:
Kinderen staan in groten getale klaar in Apeldoorn, waar Sinterklaas met zijn gevolg hoopt te arriveren. Per stoomtrein dit jaar. Traditiegetrouw verzorgt Dieuwertje Blok de presentatie op deze feestelijke dag.

Hij komt, hij komt, die lieve goede Sint! De goedheiligman arriveert dit jaar samen met zijn gevolg in Apeldoorn. Zijn aankomst is live te zien in Intocht Sinterklaas. Als alles meezit tenminste, want elk jaar gebeurt er wel iets wat roet in het eten dreigt te gooien. Het is altijd maar de vraag of de problemen rond de intocht weer op tijd zijn opgelost.

Boemel naar Amersfoort
Sinterklaas en zijn Pieten arriveren dit jaar niet met Pakjesboot 12, maar per stoomtrein. De burgemeester van Apeldoorn, Petra van Wingerden-Boers, is ter plekke om het hoog bezoek te verwelkomen. Sinterklaas heeft alvast laten weten uit te kijken naar de intocht. Traditiegetrouw verzorgt Dieuwertje Blok de presentatie op deze feestelijke dag en ook verslaggever Jeroen Kramer is er weer bij..

12:00-13:20 - NPO3
<O) <O) <O) <O) <O) <O) <O) <O)
pi_189969498
Toch nog een tweede deel gehaald. Heb ik hem niet voor niks gereekst. :9
  Knapste mannelijke user 2022 zaterdag 16 november 2019 @ 13:19:23 #3
206731 Mortaxx
Doomer
pi_189969512
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Toch nog een tweede deel gehaald. Heb ik hem niet voor niks gereekst. :9
Wat ben je toch een goede moderator
Op dinsdag 31 oktober 2023 22:09 schreef Ama het volgende:
Poepie
  Forum Admin zaterdag 16 november 2019 @ 13:19:31 #4
35723 crew  GGMM
pi_189969515
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 13:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Toch nog een tweede deel gehaald. Heb ik hem niet voor niks gereekst. :9
:D
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_189969522
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 13:19 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Wat ben je toch een goede moderator
Bedankt maat.
pi_189969692
quote:
Niks bijzonders. Alleen een paar zwarte pieten opgepakt. Omdat ze zwart waren.
pi_189970142
Heb het maar half kunnen volgen, aankomst met de trein was leuk op tv maar bijzonder karig in real life denk ik. Volgend jaar weer met die majestueuze boot hoor!

Overigens zag je duidelijk dat de trein vanaf een bepaald moment pas met stoom/rook (geen idee of het echt functioneel was) mocht gaan rijden. Hij was al een tijd in beeld, met die gemonteerde stoomfluit, voor er pas een flinke pluim in beeld kwam waardoor je hem mocht zien.

Die afscheiding voor dat station was ook wel een enorme mood-killer. Ligt dat station verhoogd ofzo? Had daar even een leuk pakjes-printje tegenaan geplakt.
't Echte en 't ware!
pi_189970511
De Belgische Sinterklaas heeft wel een erg gele baard
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_189983058
Het moge duidelijk zijn dat Ozosnel nog niet zo bekend is met Nederland.

Ik had gisterenavond mijn schoentje neergeplempt bij de haard en vanochtend bleek die even leeg als de avond ervoor. Zelfs de worteltjes zijn niet meegenomen. :o :'( :{ ;( :N
pi_189984211
quote:
15s.gif Op zondag 17 november 2019 09:38 schreef Gruj0 het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat Ozosnel nog niet zo bekend is met Nederland.

Ik had gisterenavond mijn schoentje neergeplempt bij de haard en vanochtend bleek die even leeg als de avond ervoor. Zelfs de worteltjes zijn niet meegenomen. :o :'( :{ ;( :N
Heb je wel je adres ingevuld op de site van het Sinterklaasjournaal? :P

Overigens vroeg iemand gisteren wat er in de uitgedeelde kadootjes zou zitten. Ik denk alleen een briefje van Malle Pietje met 'gefopt' erop, omdat hij schoenkadootjes had verwisseld voor lege dozen met dat briefje er in _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')