abonnement Unibet Coolblue
pi_189971378
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:34 schreef Ringo het volgende:
“Ik ben wit en we zijn met veel, dus heb ik meer recht op mening dan jij. Eigenlijk mag jij alleen iets zeggen wanneer het in mijn straatje past. En we zijn met veel, dus pas op. En houd je bek. En laat ons. En houd je bek.”
Jij snapt de witte Nederlander.

"En nu je kankerbek dicht en alle zwarte kankahr negers moeten ons land uitkankahrruh".

Toch? Of niet?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_189973543
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:34 schreef Ringo het volgende:
“Ik ben wit en we zijn met veel, dus heb ik meer recht op mening dan jij. Eigenlijk mag jij alleen iets zeggen wanneer het in mijn straatje past. En we zijn met veel, dus pas op. En houd je bek. En laat ons. En houd je bek.”
Er is best veel voor te zeggen dat een tyrannie van de meerderheid geen goed idee is.

Echter, deze vervangen door een tyrannie van de minderheid heeft tot dusver nog geen enkele keer een beter alternatief opgeleverd.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_189973561
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:34 schreef Ringo het volgende:
“Ik ben wit en we zijn met veel, dus heb ik meer recht op mening dan jij. Eigenlijk mag jij alleen iets zeggen wanneer het in mijn straatje past. En we zijn met veel, dus pas op. En houd je bek. En laat ons. En houd je bek.”
Ja ringo hou inderdaad gewoon je mui.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_189973618
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2019 12:34 schreef Ringo het volgende:
“Ik ben wit en we zijn met veel, dus heb ik meer recht op mening dan jij. Eigenlijk mag jij alleen iets zeggen wanneer het in mijn straatje past. En we zijn met veel, dus pas op. En houd je bek. En laat ons. En houd je bek.”
Oke Hans.
Land of the free. Home of the brave.
  zaterdag 16 november 2019 @ 19:45:17 #105
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_189974259
quote:
6s.gif Op zaterdag 16 november 2019 18:55 schreef Litpho het volgende:

[..]

Er is best veel voor te zeggen dat een tyrannie van de meerderheid geen goed idee is.

Echter, deze vervangen door een tyrannie van de minderheid heeft tot dusver nog geen enkele keer een beter alternatief opgeleverd.
En Nederland heeft de oplossing, daar staan Nederlanders om bekend: polderen. Lang vergaderen, dingen uitpraten, beetje geven, beetje nemen, win/win.
Dat is in deze discussie ook gebeurd. Daarom is Piet al veranderd. De meerderheid heeft al veel gegeven, maar de minderheid (KOZP cs) heeft nog niets gegeven. Het is nu aan de minderheid om over de brug te komen en water bij de wijn te doen.
Bij etnische Nederlanders zit het polderen in het bloed, en die voelen heel goed aan dat KOZP het polderen niet meer eerlijk speelt door alleen te nemen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189974677
quote:
‘Zwarte Piet’ met twee nepvuurwapens aangehouden
In de gemeente Midden-Drenthe is vanochtend een man aangehouden die op sociale media verkleed als Zwarte Piet met twee vuurwapens zwaaide. Volgens de politie waren de wapens nep.
https://www.ad.nl/binnenl(...)angehouden~a50c9678/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')