quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:35 schreef Quotidien het volgende:
Volgende week maar even met de boys in je winkel langskomen jigggy wees voorbereid
quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:35 schreef Quotidien het volgende:
Echt zo'n gezicht waar je gelijk een vuist op wil leggen ook
@Gary_Oakquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Durf je hem niet meer te mentionen?
tr doodsbedreigingquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:35 schreef Quotidien het volgende:
Volgende week maar even met de boys in je winkel langskomen jigggy wees voorbereid
quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:41 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee hoor we hebben allemaal een pak nodig
Man jij loopt in je joggingpakje de hele dag te hangen bij de appie met een blikje river energy in je klauwenquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:41 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee hoor we hebben allemaal een pak nodig
Haten op energyquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:44 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Man jij loopt in je joggingpakje de hele dag te hangen bij de appie met een blikje river energy in je klauwen
Alsof die Pipo weet wie ik echt benquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:48 schreef Atak het volgende:
QD met z’n slechte rug die even op bezoek gaat bij Jiggy. Dit moet iemand filmen.
Welke van de vier ben jij?quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:35 schreef Quotidien het volgende:
Rij jij nog steeds in de bak van je pa met dat blauwe kenteken?quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:48 schreef Atak het volgende:
QD met z’n slechte rug die even op bezoek gaat bij Jiggy. Dit moet iemand filmen.
Atakquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:48 schreef Atak het volgende:
Daarom ook dat die advertentie opeens weg was toen ik postte dat ik hem had gevondenquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:32 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet want er staat 0 informatie over mij in
Nee QD heeft zn insta gevonden en ik kon nog snel zn ex vinden voor die zn acc op private zette.quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:55 schreef Atak het volgende:
Jigggy heeft de foto van zijn ex gepost?
Je bent je creativiteit kwijt te raken.quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:50 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Rij jij nog steeds in de bak van je pa met dat blauwe kenteken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |