Ja van den domme houden en hopen dat mensen gaan geloven dat ze het verkeerde account te pakken hebben maar tegelijkertijd al je social media op private zetten uit doodsangst om betrapt te wordenquote:Op zaterdag 16 november 2019 14:00 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je wilt maar niet begrijpen dat het me niks interesseert, er staat namelijk alleen 1 letter van mijn naam bij en je hebt sowieso de verkeerde want ik heb hem niet weggehaald
Insta’s exposes als een bish. Je valt wel flink door de mand. Je rug is niet het enige wat zwak is.quote:Op zaterdag 16 november 2019 14:00 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je wilt maar niet begrijpen dat het me niks interesseert, er staat namelijk alleen 1 letter van mijn naam bij en je hebt sowieso de verkeerde want ik heb hem niet weggehaald
Danquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:40 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik durf er geld op in te zetten dat ik mooiere dames heb geregeld als zo’n verzuurde zak hooi als jij
Wat is er onfatsoenlijk aan de Zeeman? Beetje Nederlands erfgoed afkraken.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:47 schreef jigggy het volgende:
[..]
Die aannames van jou vind ik zo mooi altijd, ik werk gewoon bij een fatsoenlijke kledingzaak ipv de zeeman ,en over die mbo sletjes zat je ook al fout
Aldus de over het paard getilde nepturkquote:Op zaterdag 16 november 2019 14:02 schreef Atak het volgende:
[..]
Insta’s exposes als een bish. Je valt wel flink door de mand. Je rug is niet het enige wat zwak is.
Iedereen heeft al gezien hoe lelijk je bent. Je bent al door de mand gevallenquote:Op zaterdag 16 november 2019 14:00 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wij verwachten niks anders dan lik op stuk beleid van de mods.quote:Op zaterdag 16 november 2019 14:02 schreef pferdfahrer het volgende:
Benieuwd of jigggy #ANONIEM is straks
Standaard botox snol, dat een tokkie als jigggy daar op valt is niets nieuwsquote:Op zaterdag 16 november 2019 14:06 schreef Linkse_krijger het volgende:
Nou moeten die pics van Jigggy's ex ook verdomme gepost worden. Dan kunnen we objectief vaststellen of ze lekker is.
Slechte rug hebben en ook nog roddelen en insta’s exposen. Als je dacht dat je niet verder kon zakken.quote:Op zaterdag 16 november 2019 14:06 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Standaard botox snol, dat een tokkie als jigggy daar op valt is niets nieuws
veel lager zakken dan jou is gelukkig niet mogelijk. kneusjequote:Op zaterdag 16 november 2019 14:12 schreef Atak het volgende:
[..]
Slechte rug hebben en ook nog roddelen en insta’s exposen. Als je dacht dat je niet verder kon zakken.
QD kan officieel gedoopt worden tot roddelnicht.quote:Op zaterdag 16 november 2019 14:06 schreef Linkse_krijger het volgende:
Nou moeten die pics van Jigggy's ex ook verdomme gepost worden. Dan kunnen we objectief vaststellen of ze lekker is.
Dude, jij bent Marokkaan dus lager dan jou kan niemand uitkomen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 14:13 schreef wollah het volgende:
[..]
veel lager zakken dan jou is gelukkig niet mogelijk. kneusje
Ik ben Tunesier en nog altijd beter dan een kutturk zoals jijquote:Op zaterdag 16 november 2019 14:21 schreef Atak het volgende:
[..]
Dude, jij bent Marokkaan dus lager dan jou kan niemand uitkomen.
Of dat een drol uitmaakt wanneer het gaat om wat voor gespuis jij bent. Jij hebt meerdere keren toegeven te stelen bij de zelfscan van de AH. Nota bene bij je eigen werkgever dus dat zegt meer dan genoeg over wat voor een slang je bent.quote:Op zaterdag 16 november 2019 14:24 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik ben Tunesier en nog altijd beter dan een kutturk zoals jij
Ik werk voor uitzend bureau en dus niet voor AH zelf. ken je feiten voordat je komt praten.quote:Op zaterdag 16 november 2019 14:28 schreef Atak het volgende:
[..]
Of dat een drol uitmaakt wanneer het gaat om wat voor gespuis jij bent. Jij hebt meerdere keren toegeven te stelen bij de zelfscan bij de AH. Nota bene bij je eigen werkgever dus dat zegt meer dan genoeg wat voor een slang je bent.
Wollah.quote:Op zaterdag 16 november 2019 14:28 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik werk voor uitzend bureau en dus niet voor AH zelf. ken je feiten voordat je komt praten.
Zet die turk ff op zn plek, Atak is medewerker in een turkse bakker en mag alleen de salades voor de lahmacuns voorbereiden.quote:Op zaterdag 16 november 2019 14:28 schreef wollah het volgende:
[..]
Ik werk voor uitzend bureau en dus niet voor AH zelf. ken je feiten voordat je komt praten.
Uitgeluld en afgeserveerd. Dat je nog achterlijker bent dan @Quotidien verbaast me. Wist niet dat dat mogelijk was.quote:
Ja je zou toch zeggen dat het broeders zijn. Al heeft iedereen natuurlijk een hekel aan Turken..quote:Op zaterdag 16 november 2019 16:03 schreef PausNicolaas het volgende:
Als @:atak en @:wollah elkaar zelfs de hersenpan inmeppen dan weer ik het ook niet meer
quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:27 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Jaja die geweldige vriendin van je met de interessante hobby's zeker?
Echt he ...quote:Op zaterdag 16 november 2019 16:03 schreef PausNicolaas het volgende:
Als @:atak en @:wollah elkaar zelfs de hersenpan inmeppen dan weer ik het ook niet meer
quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:26 schreef jigggy het volgende:
[..]
Jullie zijn samen met @:lachmed en @:tailesss wel echt m’n niffos man
Still standingquote:Op zaterdag 16 november 2019 14:02 schreef pferdfahrer het volgende:
Benieuwd of jigggy #ANONIEM is straks
QDquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:16 schreef Luppie0110 het volgende:
QD heeft weer de benen genomen?
Ik wacht op die foto van jigggy zn ex.
Alleen QD is weer gevlogen. Zoals altijdquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:29 schreef Solotovski het volgende:
Gaat alles nog goed hier? Ja? Ok top
Heeft die niet niffoquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:16 schreef Luppie0110 het volgende:
QD heeft weer de benen genomen?
Ik wacht op die foto van jigggy zn ex.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |