Een dag later nog steeds moeten natrappen omdat je viesmad bentquote:
Haha echt he...allemaal op vrijdagavond braggen over hun lekkere, goed opgeleide vriendin op een forum. Ik zou zelf dan op vrijdagavond lekker gaan chillen met haar dan ipv hier zitten kuttenquote:Op zaterdag 16 november 2019 12:04 schreef pferdfahrer het volgende:
Wat een treurnis in dit topic en dat met name Plompzakker weer die echt helemaal niks kan zelfstandig.
Notabene uit pure zieligheid is er een forum aangemaakt om die dikke pad subtiel op te laten hoepelen uit KLB
Jij was degene die viesmad was hoor,ik kan er alleen maar om lachen neefquote:Op zaterdag 16 november 2019 12:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Een dag later nog steeds moeten natrappen omdat je viesmad bent![]()
Ik had je hoger zitten jiggy maar je vertoont erg zielig gedrag
Daarom dat je 3 pagina's loopt te haten en steun gaat zoeken, je kneuzenact prik ik zo doorheen hoor.quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:20 schreef jigggy het volgende:
[..]
Jij was degene die viesmad was hoor,ik kan er alleen maar om lachen neef
Waar zocht ik steun ik heb niemand wat gestuurd hoorquote:Op zaterdag 16 november 2019 12:22 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Daarom dat je 3 pagina's loopt te haten en steun gaat zoeken, je kneuzenact prik ik zo doorheen hoor.
Daarom dat je ook fulltime bij de zeeman werkt, omdat je verbaal zo sterk bentquote:Op zaterdag 16 november 2019 12:24 schreef jigggy het volgende:
[..]
Waar zocht ik steun ik heb niemand wat gestuurd hoor![]()
Jou kan ik verbaal in m’n eentje nog wel hebben hoor
Ik werk fulltime in een goede normale herenzaak ,en ja daar heb ik gehele dag contact met klanten dus ik denk wel dat ik daar redelijk oké in ben jaquote:Op zaterdag 16 november 2019 12:33 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Daarom dat je ook fulltime bij de zeeman werkt, omdat je verbaal zo sterk bent
quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:33 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Daarom dat je ook fulltime bij de zeeman werkt, omdat je verbaal zo sterk bent
Tevens kwam je als 4e hater pas binnen, zo'n held ben je
Je kunt nog geen coherente volzin uiten als je leven ervan af hangt.quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:35 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik werk fulltime in een goede normale herenzaak ,en ja daar heb ik gehele dag contact met klanten dus ik denk wel dat ik daar redelijk oké in ben ja
Qd denkt dat de zeeman de enige kledingwinkel is omdat zijn moeder zijn kleren daar altijd voor hem kooptquote:Op zaterdag 16 november 2019 12:35 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik werk fulltime in een goede normale herenzaak ,en ja daar heb ik gehele dag contact met klanten dus ik denk wel dat ik daar redelijk oké in ben ja
Goeie comeback weer Hans , ik kom vaker in contact met mensen in een dag als jijquote:Op zaterdag 16 november 2019 12:37 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je kunt nog geen coherente volzin uiten als je leven ervan af hangt.
Blijven jullie elkaar aftrekken in dit toppa, ga ik iets nuttigs doen met mijn zaterdag.quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:45 schreef jigggy het volgende:
[..]
Goeie comeback weer Hans , ik kom vaker in contact met mensen in een dag als jij
Daar ga je weer met je achterlijke aannames
Het is meer dat qd iets beters te doen heeft dan op een online forum met junks te bekvechten.quote:Op zaterdag 16 november 2019 12:55 schreef jigggy het volgende:
[..]
QD kan een discussie weer niet winnen en ragequit
Fysiek en verbaal kan ik niks, ik werk de gehele dag met klanten chef, dat gaat mij redelijk goed Afquote:Op zaterdag 16 november 2019 12:57 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Het is meer dat qd iets beters te doen heeft dan op een online forum met junks te bekvechten.
Wel mooi, je bent ecto en verbaal ben je ook ver benedengemiddeld. Dus zowel fysiek als verbaal kan je niks
Maar je bent wel ectoquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:02 schreef jigggy het volgende:
[..]
Fysiek en verbaal kan ik niks, ik werk de gehele dag met klanten chef, dat gaat mij redelijk goed Af
Daarbij sport ik ook nog eens 4x per week ,dus maak je niet druk
Je staat kleding te vouwen en mensen te adviseren over of een broek goed past, dikke skills hoorquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:02 schreef jigggy het volgende:
[..]
Fysiek en verbaal kan ik niks, ik werk de gehele dag met klanten chef, dat gaat mij redelijk goed Af
Daarbij sport ik ook nog eens 4x per week ,dus maak je niet druk
quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je staat kleding te vouwen en mensen te adviseren over of een broek goed past, dikke skills hoor
Durf je hem niet meer te mentionen?quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:13 schreef pferdfahrer het volgende:
Dit topic mist wat zuurheid van Gary_Oak
quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Durf je hem niet meer te mentionen?
Ging jij niet iets nuttigs doen?quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je staat kleding te vouwen en mensen te adviseren over of een broek goed past, dikke skills hoor
Ik meet pakken af neef doe rustigquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:08 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nu heb je teveel gezegd, ik heb je denk ik op insta gevondenquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:19 schreef jigggy het volgende:
[..]
Ik meet pakken af neef doe rustig
Niet je hand overspelen he. Of ben je vergeten dat ik ook nog kennis heb van je fiets advertentie op marktplaats?quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:28 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nu heb je teveel gezegd, ik heb je denk ik op insta gevondenWat een grafkop heb je zeg
Knap als ik een slotje hebquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:28 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nu heb je teveel gezegd, ik heb je denk ik op insta gevondenWat een grafkop heb je zeg
Nee dat heb je niet want er staat 0 informatie over mij inquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Niet je hand overspelen he. Of ben je vergeten dat ik ook nog kennis heb van je fiets advertentie op marktplaats?
Ben nog wel benieuwd voor je me aanzag, insta mag in dm neefquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:32 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet want er staat 0 informatie over mij in
quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:35 schreef Quotidien het volgende:
Volgende week maar even met de boys in je winkel langskomen jigggy wees voorbereid
quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:35 schreef Quotidien het volgende:
Echt zo'n gezicht waar je gelijk een vuist op wil leggen ook
@Gary_Oakquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:13 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Durf je hem niet meer te mentionen?
tr doodsbedreigingquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:35 schreef Quotidien het volgende:
Volgende week maar even met de boys in je winkel langskomen jigggy wees voorbereid
quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:41 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee hoor we hebben allemaal een pak nodig
Man jij loopt in je joggingpakje de hele dag te hangen bij de appie met een blikje river energy in je klauwenquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:41 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee hoor we hebben allemaal een pak nodig
Haten op energyquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:44 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Man jij loopt in je joggingpakje de hele dag te hangen bij de appie met een blikje river energy in je klauwen
Alsof die Pipo weet wie ik echt benquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:48 schreef Atak het volgende:
QD met z’n slechte rug die even op bezoek gaat bij Jiggy. Dit moet iemand filmen.
Welke van de vier ben jij?quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:35 schreef Quotidien het volgende:
Rij jij nog steeds in de bak van je pa met dat blauwe kenteken?quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:48 schreef Atak het volgende:
QD met z’n slechte rug die even op bezoek gaat bij Jiggy. Dit moet iemand filmen.
Atakquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:48 schreef Atak het volgende:
Daarom ook dat die advertentie opeens weg was toen ik postte dat ik hem had gevondenquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:32 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Nee dat heb je niet want er staat 0 informatie over mij in
Nee QD heeft zn insta gevonden en ik kon nog snel zn ex vinden voor die zn acc op private zette.quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:55 schreef Atak het volgende:
Jigggy heeft de foto van zijn ex gepost?
Je bent je creativiteit kwijt te raken.quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:50 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Rij jij nog steeds in de bak van je pa met dat blauwe kenteken?
Jigggy-meister klopt dit of wat?quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:56 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Nee QD heeft zn insta gevonden en ik kon nog snel zn ex vinden voor die zn acc op private zette.
Wollahquote:
Spoiler falenquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:58 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Wollah
[spoiler]kappa knoffo[spoiler]
Intocht is al lang klaar man lulpietquote:
@PausNicolaasquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:59 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Intocht is al lang klaar man lulpiet
Alle rasautiste FOK! commands uit je kop kennenquote:
Je wilt maar niet begrijpen dat het me niks interesseert, er staat namelijk alleen 1 letter van mijn naam bij en je hebt sowieso de verkeerde want ik heb hem niet weggehaaldquote:Op zaterdag 16 november 2019 13:52 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Daarom ook dat die advertentie opeens weg was toen ik postte dat ik hem had gevonden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |