abonnement Unibet Coolblue
pi_189956107
Met heel veel pijn in mijn hart bied ik mijn Audi A3 8P aan. De reden voor de verkoop is omdat ik er simpelweg niet genoeg kilometers mee kan maken, mijn woon werk verkeer is te kort voor een diesel en heb daarom besloten deze prachtige bak in de verkoop te zetten.

Hierbij dus aangeboden een A3 8P 1.6 TDI S-Line uit het bouwjaar 2012 en voor het eerst geleverd in 2013. De Audi is voorzien van veel optische en technische opties zoals o.a.;


• S-Line lederen interieur en deurkaarten.
• RNS-E met o.a. navigatie, bluetooth, aux
• Climate Control
• Cruise Control
• Bi-Xenon koplampen + LED DRL (Day Running Lights)
• Spiegelverwarming
• S-Line multistuur (radio en telefoon bediening)
• PDC (Parking Distance Control)
• Start-Stop systeem
• Hill Hold Assist
• Trekhaak
• Enz...

Audi is altijd dealer onderhouden geweest, onderhoudshistorie is aantoonbaar en netjes bijgehouden in de boekjes. Bij 200.000 is enkel de distributieriem, waterpomp en riemspanners vervangen door een alternatieve garage. De auto wordt tevens afgeleverd met een gloednieuwe APK. Iets voor de 200.000 is de A3 bij een tuner geweest en is die stage1 gechipped. Dit resulteerd in een vermogen van om en nabij de 145PK en onderin lekker veel koppel.

Foto's zeggen meer dan duizend woorden, voor informatie kunt u bellen, een WhatsApp bericht sturen of een mailtje. Ik probeer alles binnen een dag te antwoorden.

De KM-stand loopt nog iets op omdat er nog mee gereden wordt. De auto is jong en tiptop in orde. Kan nog vele KM's mee!
Auto staat in Almelo, Overijssel.

Richtprijs: ¤8500,-

Met vriendelijke groet,
Tim

























[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2019 11:01:10 ]
pi_189956704
De prijs die je noemt komt meer overeen met de prijs bij de merkdealer mét garantie...
pi_189957169
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 17:40 schreef paardendokter het volgende:
De prijs die je noemt komt meer overeen met de prijs bij de merkdealer mét garantie...
Waarom vul je alleen xenon in als optie?
pindazakje
pi_189964892
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 17:40 schreef paardendokter het volgende:
De prijs die je noemt komt meer overeen met de prijs bij de merkdealer mét garantie...
Ja, zonder het Sline pakket en de rest van de opties :).

Fabrieksaf is het geen Sline, maar dat zit er nu wel in!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2019 01:29:21 ]
  zaterdag 16 november 2019 @ 01:55:58 #5
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189965106
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 november 2019 01:28 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Ja, zonder het Sline pakket en de rest van de opties :).

Fabrieksaf is het geen Sline, maar dat zit er nu wel in!
Dat versleten interieur en chinese spul uit je andere topic maakt hem geen 1500 euro duurder.. :D
Hij is er juist minder waard van geworden.. Als je er 4 a 5 voor krijgt is dat veel imo, want voor dat geld zou ik wel een nettere niet versleutelde auto met minder dan twee ton opzoeken..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  Redactie Frontpage zaterdag 16 november 2019 @ 09:23:39 #6
38148 crew  Innisdemon
pi_189966593
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 november 2019 16:55 schreef henkkeumus het volgende:
Met heel veel pijn in mijn hart
Doe het dan niet. Als het je hartezeer bezorgd

:')
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_189966633
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 09:23 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

Doe het dan niet. Als het je hartezeer bezorgd

:')
Geschreven door geen autoliefhebber.
Ik was hier...
  Redactie Frontpage zaterdag 16 november 2019 @ 09:33:19 #8
38148 crew  Innisdemon
pi_189966665
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 09:27 schreef Nismo91 het volgende:

[..]

Geschreven door geen autoliefhebber.
R.I.P. Nederlands :')
'Me' is géén bezittelijk voornaamwoord
pi_189967318
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2019 01:55 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Dat versleten interieur en chinese spul uit je andere topic maakt hem geen 1500 euro duurder.. :D
Hij is er juist minder waard van geworden.. Als je er 4 a 5 voor krijgt is dat veel imo, want voor dat geld zou ik wel een nettere niet versleutelde auto met minder dan twee ton opzoeken..
Dat interieur zit er niet meer in, is nieuw voor in de plaats gekomen, zie verschil.





quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 09:23 schreef Innisdemon het volgende:

[..]

Doe het dan niet. Als het je hartezeer bezorgd

:')
Als particulier een diesel rijden wordt je door de huidige regelgeving door de neus geboord.
Ik rijd genoeg KM's maar in te kleine stukjes, normaliter zou je hiervoor je roetfilter kunnen aanpassen/verwijderen maar omdat de wet bepaald dat het bij auto's van deze leeftijd niet mag ben ik een terugkomend probleem aan het creëren (een filter vol roet).

Tot nu toe gaat het prima omdat ik nog wat lange stukken rijdt maar voor volgend jaar gaat dit drastisch naar beneden (20KM heen en 20KM terug). Op dat moment is het blok nog niet eens op temperatuur gaat die daarna weer uit om een halve dag niet te draaien.

Daarnaast ik ben een Audi man, er komt hierna gewoon weer een A3 of A4 TFSI voor de deur. Vandaar met pijn in m'n hart...
  zaterdag 16 november 2019 @ 10:53:25 #10
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_189967387
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 10:46 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Dat interieur zit er niet meer in, is nieuw voor in de plaats gekomen, zie verschil.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[..]

Als particulier een diesel rijden wordt je door de huidige regelgeving door de neus geboord.
Ik rijd genoeg KM's maar in te kleine stukjes, normaliter zou je hiervoor je roetfilter kunnen aanpassen/verwijderen maar omdat de wet bepaald dat het bij auto's van deze leeftijd niet mag ben ik een terugkomend probleem aan het creëren (een filter vol roet).

Tot nu toe gaat het prima omdat ik nog wat lange stukken rijdt maar voor volgend jaar gaat dit drastisch naar beneden (20KM heen en 20KM terug). Op dat moment is het blok nog niet eens op temperatuur gaat die daarna weer uit om een halve dag niet te draaien.

Daarnaast ik ben een Audi man, er komt hierna gewoon weer een A3 of A4 TFSI voor de deur. Vandaar met pijn in m'n hart...
Ah.. dus je hebt een interieur eruitgehaald... Toen die ouwe zooi met die gaten erin gezet.. en nu weer iets anders?

En de rest van het spul dan? Hoe origineel is ie uiteindelijk?
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
pi_189967451
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 november 2019 10:53 schreef Snowballed het volgende:

[..]

Ah.. dus je hebt een interieur eruitgehaald... Toen die ouwe zooi met die gaten erin gezet.. en nu weer iets anders?

En de rest van het spul dan? Hoe origineel is ie uiteindelijk?
Er zit nu een ander S-Line interieur in ja, er staat toch ook nergens dat de Audi fabrieks af origineel is? Kenners zien in één opslag wel wat er veranderd is.

En daarnaast zit er in deze A3 niks Chinees, allemaal OEM.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2019 11:40:06 ]
pi_189969037
Wat een haters...
succes met de verkoop!
pi_189999199
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 november 2019 10:58 schreef henkkeumus het volgende:

[..]

Er zit nu een ander S-Line interieur in ja, er staat toch ook nergens dat de Audi fabrieks af origineel is? Kenners zien in één opslag wel wat er veranderd is.

En daarnaast zit er in deze A3 niks Chinees, allemaal OEM.
S line velgen?
Dakhemel?

Je verkoopt een audi s-line als zijnde een audi s-line terwijl het helemaal geen audi s-line is.

Ga iemand anders oplichten met je praatjes maar je kan geen auto verkopen in een bepaalde uitvoering terwijl die niet zo uitgevoerd is.

De s-line heeft een nieuwprijs van x euro's en jouw auto heeft een nieuwprijs van x-y euro's. Het feit dat je zegt dat er in de advertentie niet staat dat ie fabrieksaf s-line uitgevoerd is, terwijl je hem wel als een s-line verkoopt maakt dat je simpelweg illegaal bezig bent.
pi_189999207
Zou helemaal mooi zijn. Een 316 bmw kopen en voor 80 procent m3 maken en dan in je adv zetten dat het een m3 is :D :N
pi_189999339
Waar is het 2012 s-line stuur oplichtertje?
  Moderator maandag 18 november 2019 @ 10:17:20 #16
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_190001151
Dicht op verzoek van TS
Wordt via andere kanalen verkocht, Succes met de verkoop! :9B

wat een stelletje azijn pissers hier...
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')