Voor de rest is de bar helemaal leeg. Niemand die er meer komt.
zachtjes klinkt er een liedje uit de boxen, "Het is zo stil in mij, nee er zijn geen woorden voor...."
Wat heeft dit te beteken Minkeltje? Dit is niet de manier om met anderen om te gaan en zeker niet met Meiske78!!
* portier ziet de enigzinds aangeschoten Minkeltje zich omdraaien. De spanning is voelbaar in het café, dat gelukkig verder leeg is. Ik wacht op het antwoord van Minkeltje, terwijl ik vanuit mn ooghoeken de boekenkansten in de gaten hou. Ze mogen dan groot en sterk zijn, daarmee hebben ze zeer veel snelheid in moeten leveren waardoor ik weet dat ik ze aankan.
quote:t enige antwoord dat nog uit Minkeltje zijn mond komt is: Vrouwen....wat heeft t toch voor zin.. *zucht*.. en hij neemt nog een slok direct uit de fles..
Op zondag 19 januari 2003 14:10 schreef portier het volgende:
* portier heeft Minkeltje gevolgd vanuit Curiosashop 'De Antieken TheePot' en stormt naar binnenWat heeft dit te beteken Minkeltje? Dit is niet de manier om met anderen om te gaan en zeker niet met Meiske78!!
* portier ziet de enigzinds aangeschoten Minkeltje zich omdraaien. De spanning is voelbaar in het café, dat gelukkig verder leeg is. Ik wacht op het antwoord van Minkeltje, terwijl ik vanuit mn ooghoeken de boekenkansten in de gaten hou. Ze mogen dan groot en sterk zijn, daarmee hebben ze zeer veel snelheid in moeten leveren waardoor ik weet dat ik ze aankan.
Dan begint ie spontaan gewoon te janken...
quote:Jah, jullie hebben zomaar alles felgroen geverfd en das helemaal niet mooi!!
Op zondag 19 januari 2003 16:54 schreef Minkeltje het volgende:
snapt niet helemaal waar portier t over heeft, misschien heeft portier de curiosashop niet goed bekeken
quote:Meiske78 vind t wel mooi dusse
Op zondag 19 januari 2003 19:03 schreef portier het volgende:[..]
Jah, jullie hebben zomaar alles felgroen geverfd en das helemaal niet mooi!!
quote:Is niet!
Op zondag 19 januari 2003 19:47 schreef Minkeltje het volgende:[..]
Meiske78 vind t wel mooi dusse
quote:Is wel !
Op zondag 19 januari 2003 20:34 schreef portier het volgende:[..]
Is niet!
! Golden Earring !
Aanvang 20:00 tot in de vroege morgen
Toegang GRATIS
------------------------------------------------------------------
quote:* Dirty_Harry buigt voorover, legt aan en pot achtereenvolgens de 1, 2 en 3 bal(de hele gele, rode, en blauwe) ...
Op vrijdag 17 januari 2003 10:36 schreef Meiske78 het volgende:[..]
Ja ik geloof het wel, laat jij maar eens zien wat je kunt
Zo. nu ben jij weer....
Tijdens deze grandioze avond natuurlijk van 20:00 tot het einde van het concert HAPPY HOUR (3 drankjes halen en maar 2 betalen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |