Misschien kan het wilde kind met haar wilde kind bij je komen wonenquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb maandag een bezichtiging voor een huis in Utrecht
Gun haar wel maar heeft maar 1 slaapkamerquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Misschien kan het wilde kind met haar wilde kind bij je komen wonen
Ah dat is wel lief eigenlijk.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Gun haar wel maar heeft maar 1 slaapkamer
Eigenlijk staat je eigen leven al op de rem voordat je goed en wel begonnen bent of voelt dat niet zo?quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:38 schreef 00wildchild het volgende:
Maar als de goede ouder die ik ben met de prioriteiten op een rij blijf ik bij mijn ex in de buurt en also bij de school van mijn kinder.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
Als je goede ouder bent vergeef je je ex en geef je je kind een stabiele thuissituatie
Ja hoorquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:45 schreef Mortaxx het volgende:
Als je goede ouder bent vergeef je je ex en geef je je kind een stabiele thuissituatie
Mmm ja anders had je lekker samen kunnen douchenquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Gun haar wel maar heeft maar 1 slaapkamer
Oh ik dacht dat je uit eigen ervaring sprakquote:Op zaterdag 16 november 2019 19:55 schreef Catkiller het volgende:
Mja als je nooit buiten komt zal je daar geen ervaring mee hebben.
Zijn 3 mannen tegelijkertijd op mijn vrouw gevallen, als ze zegt dat het een ongeluk is dan twijfel ik daar niet aan.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je uit eigen ervaring sprak
Bij elkaar blijven als je niet van elkaar houdt lijkt me ook niet bevorderlijk voor het kindquote:
Ben je nu ook al pedagoog zuster Clivia?quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:11 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Bij elkaar blijven als je niet van elkaar houdt lijkt me ook niet bevorderlijk voor het kind
Wat een geile slet is het eigenlijkquote:Op zaterdag 16 november 2019 20:03 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn 3 mannen tegelijkertijd op mijn vrouw gevallen, als ze zegt dat het een ongeluk is dan twijfel ik daar niet aan.
Werk met wat oudere kinderen maar jaquote:Op zaterdag 16 november 2019 20:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben je nu ook al pedagoog zuster Clivia?
Je eigen leven staat al op een rem zodra je een kind krijgt. Draait dan niet meer om jou. Hoeft ook niet, het draait om zijn comfort.quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eigenlijk staat je eigen leven al op de rem voordat je goed en wel begonnen bent of voelt dat niet zo?
Hoezo haat als ze het goedmaken? Dat krijg je juist in gebroken gezinnen met slechte schoolresultaten en criminaliteit tot gevolg.quote:Op zaterdag 16 november 2019 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Haat tussen pappie en mammie lijkt me inderdaad een geweldige opvoedkundige omgeving.
Kanaleneiland?quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb maandag een bezichtiging voor een huis in Utrecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |