SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:06 schreef El-Stinho het volgende:
Deze wedstrijd laat ik denk ik voor wat het is na deze break.
Lekker biertje straks en een mooi boek lezen.Ik heb net een Maredsous opengetrokkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Vinnie ook niet.quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:10 schreef Szura het volgende:
Volgens Zjak is er geen dartersdieet. Barney is het daar niet mee eens.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 22:10 schreef Szura het volgende:
Volgens Zjak is er geen dartersdieet. Barney is het daar niet mee eens.
Hahahahaaaaaaaaquote:
Had hem al gelezen jaquote:Op zaterdag 16 november 2019 10:46 schreef El-Stinho het volgende:
Van Barneveld spreekt.
[..]
@:Caland.
Wat een interview man, tering.quote:Op zaterdag 16 november 2019 10:46 schreef El-Stinho het volgende:
Van Barneveld spreekt.
[..]
Altijd tegen mij (lol)quote:Op zaterdag 16 november 2019 10:46 schreef El-Stinho het volgende:
Van Barneveld spreekt.
[..]
Zeer vermakelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 16 november 2019 11:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat interview verdient zijn eigen topic, of op zijn minst een kickje in het RayBar topic, het was echt hilarisch![]()
We halen de expert erbij @Zipportalquote:Als ik hier iets ga roepen over alcohol heb ik een groot probleem.’
@Lenny_Leonardquote:Op zaterdag 16 november 2019 11:38 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
We halen de expert erbij @:zipportal
#altijdtegenmijquote:Op zaterdag 16 november 2019 10:46 schreef El-Stinho het volgende:
Van Barneveld spreekt.
[..]
Dit is geweldig!quote:Op zaterdag 16 november 2019 10:46 schreef El-Stinho het volgende:
Van Barneveld spreekt.
[..]
In Eurodisney maar drie kwartier in de rij hoeven staan en dan nog klagen.quote:Op zaterdag 16 november 2019 10:46 schreef El-Stinho het volgende:
Van Barneveld spreekt.
[..]
Barneymisttram.gif @Taglianoquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:05 schreef DKUp het volgende:
Vanavond Het verdriet van een wereldkampioenGOD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |