Dat gaat ze nooit lukken ook, daar is het concept op zichzelf gewoon te kaal voor en de doelgroep te onduidelijk. De grote namen zijn bepalend .quote:Op maandag 10 februari 2020 14:22 schreef KingRadler het volgende:
Jammer dat Pinkpop de LL hype niet kon overnemen.
Die is toch van wandereksjun?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:16 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zie plots op Twitter dat Pinkpop trending is op Twitter.
Gaat enkel maar over die Liam, ik wist echt even niet wie het was.
Oh dat kwartje valt hier nu ook pasquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is toch van wandereksjun?
Ik wist het ook niet hoorquote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die is toch van wandereksjun?
Dit verbaast mij.quote:
Dan ken je mijn muzieksmaak niet goed genoeg.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit verbaast mij.
Ik zie geen namen waarvoor jij naar Landgraaf zou komen.
Balthazar, Keane en Nothing BUt Thieves. Maar die heb jij toch al 15x gezien?quote:Op maandag 17 februari 2020 19:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan ken je mijn muzieksmaak niet goed genoeg.
RHCP, Supergrass.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Balthazar, Keane en Nothing BUt Thieves. Maar die heb jij toch al 15x gezien?
Dacht dat jij niet zo kapot was van RHCP live. Supergrass wist ik niet of je dat écht leuk zou vinden of 'gewoon geinigquote:Op maandag 17 februari 2020 21:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
RHCP, Supergrass.
Op Supergrass na allemaal al eens gezien. Maar geen straf om die nog eens te zien. Zeker NBT niet.
Iedereen verdient een tweede kans. Ook RHCP.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dacht dat jij niet zo kapot was van RHCP live. Supergrass wist ik niet of je dat écht leuk zou vinden of 'gewoon geinig
Gewoon 3 dagen Pinkpop, is gezelligquote:Op maandag 17 februari 2020 22:11 schreef tompsv18 het volgende:
Vrijdag is een heel leuk programma ja. Twijfel nog tussen Pinkpop vrijdag en TW Classic op de zondag of gewoon 3 dagen Pinkpop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |