idd, las ergens een reactie na bekendmaking van Guns 'n Roses: dan ga ik eerder naar huis op zondag.quote:Op maandag 16 december 2019 14:19 schreef VisStick het volgende:
Je hebt natuurlijk mensen die altijd wat te klagen hebben, maar de line-up is tot nu toe echt wel heel fijn. Zeker voor de gitaarliefhebber een stuk beter dan afgelopen jaren. Hopelijk nog wel wat leuks erbij voor de zaterdag.
Heb je zelf ook een mening?quote:Op maandag 16 december 2019 15:12 schreef KingRadler het volgende:
is de dag van Malone echt een zwakke dag of valt dat wel mee?
De vrijdag is wel stacked maar ook niet zonder clichés.quote:
Redelijk zwak idd. Maar ik ga dan ook puur voor post malonequote:Op maandag 16 december 2019 15:12 schreef KingRadler het volgende:
is de dag van Malone echt een zwakke dag of valt dat wel mee?
Nu officieel bevestigd:quote:Op donderdag 9 januari 2020 19:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Marshmello zou bevestigd zijn door Smeets op de radio.
Lijkt me best geinig.
Hmm, het lijkt best een "geinige" act. Maar dit vind ik wel erg aan de hoge kant. Ben ook wel benieuwd hoeveel kaarten dit duo gaat verkopen (Post Malone en Marshmello). Leuk voor Deftones ookquote:Op dinsdag 21 januari 2020 06:58 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Nu officieel bevestigd:
Marshmello staat op zaterdag 20 juni op de bühne na hiphopzanger Post Malone en sluit de tweede festivaldag in Landgraaf af.
https://m.limburger.nl/cn(...)shmello-naar-pinkpop
Serieus populair die twee hé.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 08:51 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hmm, het lijkt best een "geinige" act. Maar dit vind ik wel erg aan de hoge kant. Ben ook wel benieuwd hoeveel kaarten dit duo gaat verkopen (Post Malone en Marshmello). Leuk voor Deftones ook.
Misschien dat je main zoiets gaat krijgen als Danny Vera - Rag 'N Bone Man - Post Malone - Marshemello... Dat zou best zwak zijn.
Ook In Nederland voor Pinkpop publiek?quote:
Maar op dezelfde dag staat crowded house...quote:
Maar het gebruikelijke probleem;quote:
Mijn punt. Blijkt maar weer dat ze niet weten waar ze heen willen.quote:Op dinsdag 21 januari 2020 10:17 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Maar het gebruikelijke probleem;
Het 'normale' PP publiek moet deze twee acts
De fans van deze acts hebben geen trek in een modderveld in Zuid-Limburg op een ouwe lullen festival.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |