Ja je doet idd erg je best om er vanaf te blijvenquote:Op woensdag 13 november 2019 21:16 schreef Solotovski het volgende:
En nu is het wel weer leuk geweest he
Heftigquote:Op woensdag 13 november 2019 21:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik houd nog liever mijn haar bruin dan dat
Wat is je favo sc van de ziljoen waar je met je kadaver in zit?quote:Op woensdag 13 november 2019 21:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja je doet idd erg je best om er vanaf te blijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 november 2019 21:22 schreef Kiid het volgende:
Als ik morgen Messi krijg met Fifa rewards dan is mijn leven compleet. Als ik dan mijn haren grijs heb geverfd dan zou het mij geen reet interesseren als ik die dag dodelijk verongelukOns ook niet hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
Ja maar dan is getrouwd zijn niet zo handig hè. Dan kost vreemdgaan geld.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vreemdgaan hoort er ook bij. Op gegeven moment ben je je eigen wijf gewoon zat. Niet moeilijk doen en door naar de volgende.
Niet als jij degene bent met schulden en vreemdgaatquote:Op woensdag 13 november 2019 21:24 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja maar dan is getrouwd zijn niet zo handig hè. Dan kost vreemdgaan geld.
Iedere dagquote:Op woensdag 13 november 2019 21:25 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je dit vaker doordeweeks
Leef toch eens een beetjequote:Op woensdag 13 november 2019 21:26 schreef Kiid het volgende:
Nog slechts een paar minuten en het is alweer bedtijd
Zodat je ook in uiterlijk een grijze muis bentquote:Op woensdag 13 november 2019 21:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarom verf ik mijn haren grijs broer
Uuuuuuhm klbsc uiteraard.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat is je favo sc van de ziljoen waar je met je kadaver in zit?
Ik heb al gepiektquote:Op woensdag 13 november 2019 21:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zodat je ook in uiterlijk een grijze muis bent
Vind je een biertje bij het ontbijt ook zo lekkerquote:Op woensdag 13 november 2019 21:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heerlijk, maar maakt je wel dik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |