Dat gezeik over kinderen kan je die jongens toch niet aandoenquote:Op woensdag 13 november 2019 20:55 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Keek daar vanmiddag in een topic over hoogbegaafde kindjes en heb toen toch zitten klagen op mijn incrowd discordkanaal zeg. Niks hoogbegaafd, allemaal autisten.
Nou prof dat heb je redelijk snel door hoorquote:Op woensdag 13 november 2019 21:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat gezeik over kinderen kan je die jongens toch niet aandoen
Op welke leeftijd kan je zien of je ook zo'n pareltje hebt of dat je het met noel moet doen
quote:Op woensdag 13 november 2019 21:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ben je bang dat hij anders volledige voogdij krijgt
Ging over vreemdgaan met een ex, dusja die link met jou is dan snel gelegdquote:Op woensdag 13 november 2019 21:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Snap sws niet dat je er überhaupt over begint hoor maar goed
Tegen wie moet Feyenoord van t weekend?quote:Op woensdag 13 november 2019 21:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ging over vreemdgaan met een ex, dusja die link met jou is dan snel gelegd
Jij begon natuurlijk al heel snel je eigen poep op te etenquote:Op woensdag 13 november 2019 21:07 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou prof dat heb je redelijk snel door hoor
Ik zou het proberen in een andere hoek te zoeken als je wilt terugslaan vriendquote:Op woensdag 13 november 2019 21:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tegen wie moet Feyenoord van t weekend?
Bijna onmiddellijk jaquote:Op woensdag 13 november 2019 21:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij begon natuurlijk al heel snel je eigen poep op te eten
Dit had eigenlijk helemaal niks met terugslaan te maken, vriendquote:Op woensdag 13 november 2019 21:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou het proberen in een andere hoek te zoeken als je wilt terugslaan vriend
Miemiemiemiequote:Op woensdag 13 november 2019 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je hebt er nu ook nog last van zie ik
Kunnen de vogels alvast uitkijken naar een broedplaatsquote:Op woensdag 13 november 2019 21:10 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Nog slechts twee weken en jullie boy loopt er zo bij
Cringequote:Op woensdag 13 november 2019 21:12 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dit had eigenlijk helemaal niks met terugslaan te maken, vriend![]()
Ik probeerde op een luchtige manier het onderwerp te doen veranderen maar ja hè
DAN MOET JE WEL MEEWERKEN
Dat is een mooi compliment vriend. Ondanks dat ik bijna de 28 aan tik heb ik nog gedekt haarquote:Op woensdag 13 november 2019 21:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Kunnen de vogels alvast uitkijken naar een broedplaats
Zo lang je maar niet de grip verliest tijdens het masturberenquote:Op woensdag 13 november 2019 21:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo ver ben je al heen, verslaafden verliezen de grip daarop
Ga lekker naast haar liggen joh.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:15 schreef Kiid het volgende:
Mevrouw Kiid is naar bed en nu ik ineens zoveel vrijheid heb weet ik niet meer wat ik ermee moet
Ik houd nog liever mijn haar bruin dan datquote:Op woensdag 13 november 2019 21:16 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ga lekker naast haar liggen joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |