Ja dat is wel waar maar we zijn bg dus fuck die film wil friemelen niet loveydovey doen.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Er is niet eens een leuke film momenteel dus het is hoe dan ook weggegooid geld
afwimpelenquote:Op woensdag 13 november 2019 21:57 schreef 00wildchild het volgende:
Nou error. De nieuwe D wil ipv naar de film morgen (lees friemelen) met me gaan eten.
Is het al lang uit met je vriend dan?quote:Op woensdag 13 november 2019 22:01 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee wil hem zien ben wel beetje verliefd.
Naar de film lees friemelenquote:Op woensdag 13 november 2019 21:57 schreef 00wildchild het volgende:
Nou error. De nieuwe D wil ipv naar de film morgen (lees friemelen) met me gaan eten.
Wel meer dan een beetje.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:01 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Nee wil hem zien ben wel beetje verliefd.
Ja kan thuis niet, moet je speciaal voor naar de bios.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Naar de film lees friemelen
Friemelen in de biosquote:Op woensdag 13 november 2019 22:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Naar de film lees friemelen
Snap dat niet zo tbh. Als k überhaupt al naar bios ga, wil ik gvd die film zien ookquote:Op woensdag 13 november 2019 22:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Friemelen in de bios
Dat schijnt te gebeuren.
Oh ja herkenbaar.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kan thuis niet, moet je speciaal voor naar de bios.
quote:Op woensdag 13 november 2019 22:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Friemelen in de bios
Dat schijnt te gebeuren.
Nooit gezien. Ik kom weinig in biossen.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Friemelen in de bios
Dat schijnt te gebeuren.
Half jaar geleden dat de break begon en op zich ging alles toen vrij rap bergafwaarts, maar sinds augustus dat het echt definitief was.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is het al lang uit met je vriend dan?
Toen zat ik nog gewoon braaf op Habbo.quote:Op woensdag 13 november 2019 22:07 schreef Amarantha het volgende:
Dat doe je toch alleen als je 16 bent ofzo?
Kan idd thuis niet want hij woont gescheiden bij zijn ouders nu en ik woon samen met mijn vriend. Ga echt geen man hier in huis uitnodigen. :’)quote:Op woensdag 13 november 2019 22:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja kan thuis niet, moet je speciaal voor naar de bios.
Man man manquote:Op woensdag 13 november 2019 22:10 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Kan idd thuis niet want hij woont gescheiden bij zijn ouders nu en ik woon samen met mijn vriend. Ga echt geen man hier in huis uitnodigen. :’)
Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 13 november 2019 22:07 schreef Amarantha het volgende:
Dat doe je toch alleen als je 16 bent ofzo?
Kusjesquote:Op woensdag 13 november 2019 22:09 schreef Solotovski het volgende:
Ik ga slapen.
Geen zin om hier met 3 mods te zitten. Arme users
Xoxo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |