Zeker weer die gore kippensoep met 3 eetlepels paprikapoederquote:Op woensdag 13 november 2019 13:13 schreef FreshFruit het volgende:
Mariska gaat vrijdag lekker koken.
geen idee waar dit op slaat.
Nou Dotquote:Op woensdag 13 november 2019 13:16 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoor Corrie Konings, nou ik ben weg ppffff
[ afbeelding ]
Yepquote:Op woensdag 13 november 2019 13:17 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Nieuwe inwoner?![]()
Waarom ook niet
ja ik ook lekker makkelijk naariskquote:Op woensdag 13 november 2019 13:18 schreef sjampoeh het volgende:
maris: ik heb je wel eens geziehien
'Wat moet ik zonder jou beginnen'quote:Op woensdag 13 november 2019 13:18 schreef Dotteke het volgende:
Zo streams maar uitgeknikkerd, man o man wat moet je toch met zo zangeres daar ppfff
Veel kijk plezier met die kut muziek
[ afbeelding ]
Echt waar.........ach kan je niets aan doen.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2019 13:18 schreef Dotteke het volgende:
Zo streams maar uitgeknikkerd, man o man wat moet je toch met zo zangeres daar ppfff
Veel kijk plezier met die kut muziek
[ afbeelding ]
Ze komt echt niet gratis, JdM kan dokken.quote:Op woensdag 13 november 2019 13:18 schreef freaky40 het volgende:
Corry leent zich overal voor tegenwoordig...
en ze scoort ook al jaren voor geen meter meerquote:Op woensdag 13 november 2019 13:18 schreef freaky40 het volgende:
Corry leent zich overal voor tegenwoordig...
heel droevigquote:
Kijk, dat zou nu een mooie wending zijn....quote:
Je hebt nu Corry konings.quote:Op woensdag 13 november 2019 13:19 schreef Appeltje het volgende:
[..]
'Wat moet ik zonder jou beginnen'
quote:
Maar helaas, zo creatief zullen ze wel niet zijn bij de Febo...quote:Op woensdag 13 november 2019 13:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kijk, dat zou nu een mooie wending zijn....
Wat is er top aan?...Corry Koningsquote:Op woensdag 13 november 2019 13:20 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik vind het top en ik denk voor die gasten daar de beste haalbare keuze
quote:Op woensdag 13 november 2019 13:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar helaas, zo creatief zullen ze wel niet zijn bij de Febo...
Ze hadden beter deze kunnen doen,iets toepasselijker!quote:Op woensdag 13 november 2019 13:10 schreef Inca het volgende:
[..]
Corry Konings ik krijg een heel apart gevoel van binnen
Ze is gelijk doorgelopen naar de silo, dus helaas.quote:Op woensdag 13 november 2019 13:22 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]
Ze heeft net een zb gedropt in het sanitair gebouw
quote:Op woensdag 13 november 2019 13:20 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik vind het top en ik denk voor die gasten daar de beste haalbare keuze
Beyonce! Lady Gagaquote:Op woensdag 13 november 2019 13:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat is er top aan?...Corry Konings.............Kom dan met Armin van Buren of Waylon....
Ja, maar die komen toch nooit van hun leven daar. Corry past precies bij de kwaliteit van hun teksten/muziek en is nog een gezellig mens (vind ik)quote:Op woensdag 13 november 2019 13:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat is er top aan?...Corry Konings.............Kom dan met Armin van Buren of Waylon....
quote:Op woensdag 13 november 2019 13:23 schreef humpty het volgende:
Lex begint alweer over haarzelf tegen die man over de fototshoot
Kom je straks mijn foto`s bekijken?
Raar mens
quote:Op woensdag 13 november 2019 13:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Nooit gedacht dat iemand deze vrouw top vind
Had dan rollerman Jannes gevraagd, had ik nog wel voor ze kunnen regelen....quote:Op woensdag 13 november 2019 13:23 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ja, maar die komen toch nooit van hun leven daar. Corry past precies bij de kwaliteit van hun teksten/muziek en is nog een gezellig mens (vind ik)
Armin van Buren noem jij top? Knopje indruk herrie!!!!!! USB gewauwel!quote:Op woensdag 13 november 2019 13:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat heft Jessie al genoemd toen een paar artiesten zich hadden aangemeldquote:Op woensdag 13 november 2019 13:22 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ze hadden beter deze kunnen doen,iets toepasselijker!
Lexy zou eens goed naar haar moeten kijken, hoe je ook gewoon oud kunt zijn.quote:Op woensdag 13 november 2019 13:23 schreef 5thencounter het volgende:
Nah.. de lol is er alweer af..
[ afbeelding ]
Ze doet ook altijd of ze Cees al jaaaaren kent. Dit is zo'n wijf wat geilt op 'BN'ers'.quote:Op woensdag 13 november 2019 13:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Mariska doet net alsof ze Coryy al jaren kent.....Wat een wijf..
Corry gaat dinsdag inzingen en dan is het woensdag afquote:Op woensdag 13 november 2019 13:25 schreef BloesBloes het volgende:
Ze staat er ook echt bij van nou kom op met de gein, dan kan ik pleitte
Anouk Trijntje,Famke louise.quote:
Buren is gewoon de beste DJ van de wereld, of je van dat genre houd is een andere discussie..quote:Op woensdag 13 november 2019 13:24 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Armin van Buren noem jij top? Knopje indruk herrie!!!!!! USB gewauwel!
Corry King was heel verrassend in Expeditie Robinson....haar liedjes zijn nix maar prima voor die paupers daarquote:Op woensdag 13 november 2019 13:23 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ja, maar die komen toch nooit van hun leven daar. Corry past precies bij de kwaliteit van hun teksten/muziek en is nog een gezellig mens (vind ik)
Dat op zeker....quote:Op woensdag 13 november 2019 13:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze doet ook altijd of ze Cees al jaaaaren kent. Dit is zo'n wijf wat geilt op 'BN'ers'.
Ja echt he, ik heb al 10 keer Feesttent Zwanenburg gehoordquote:Op woensdag 13 november 2019 13:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Mariska doet net alsof ze Coryy al jaren kent.....Wat een wijf..
daar zal ze vast vaak huilend uitgedragen zijnquote:Op woensdag 13 november 2019 13:26 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ja echt he, ik heb al 10 keer Feesttent Zwanenburg gehoord
Carl Cox is de beste,Armin de meest commerciele.quote:Op woensdag 13 november 2019 13:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Buren is gewoon de beste DJ van de wereld, of je van dat genre houd is een andere discussie..
Die vind ik ook veel te goed voor hen. Vindt Corry gewoon een persiflage op hun rapkunsten, maar denk dat ze het zelf anders zienquote:Op woensdag 13 november 2019 13:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Had dan rollerman Jannes gevraagd, had ik nog wel voor ze kunnen regelen....
Ik heb het eerder aangehaald hier, ik wacht op het moment dat ze zegt dat ze een buitenechtelijk kind is van prins Bernhard....quote:Op woensdag 13 november 2019 13:26 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ja echt he, ik heb al 10 keer Feesttent Zwanenburg gehoord
Mwah, wat scheelt 't ?quote:Op woensdag 13 november 2019 13:27 schreef Zucht.... het volgende:
Ik had eigenlijk op de Red Hot Chili Peppers gerekend, maar Corrie is ook oké.
quote:Op woensdag 13 november 2019 13:27 schreef Zucht.... het volgende:
Ik had eigenlijk op de Red Hot Chili Peppers gerekend, maar Corrie is ook oké.
Zijn de meningen natuurlijk over verdeeld...quote:Op woensdag 13 november 2019 13:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Carl Cox is de beste,Armin de meest commerciele.
Op een schaal van 1 tot 10 ..... - 12quote:Op woensdag 13 november 2019 13:29 schreef danaqui het volgende:
Yesssss Corry Konings hoe leuk is dat dan![]()
![]()
Het is niet wat en het wordt niet wat......Nu zetten ze Corry Konings in om beroemd te worden...Het kan verkeren...quote:Op woensdag 13 november 2019 13:28 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Die vind ik ook veel te goed voor hen. Vindt Corry gewoon een persiflage op hun rapkunsten, maar denk dat ze het zelf anders zien
Ach dat zijn de bewoners ook 1 januari 2020 😃quote:Op woensdag 13 november 2019 13:26 schreef spapaars het volgende:
Ze kunnen voor dat laatste feestje beter De Dag van de Vergeten Artiesten als slogan gebruiken.
quote:Op woensdag 13 november 2019 13:29 schreef danaqui het volgende:
![]()
Niet echt.. een leuk mens, maar totaal uit balans daar..quote:Op woensdag 13 november 2019 13:29 schreef danaqui het volgende:
![]()
quote:
Een echte fan dusquote:Op woensdag 13 november 2019 13:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Niet echt.. een leuk mens, maar totaal uit balans daar..
En het hele team heeft nog nooit Utopia gekeken, inc Corry.. ja toen ze het contract moest tekenen effe snel gekeken waar ze terecht kwamen.. beschamende vertoning weer
Wat een vervelend mens is dat toch.quote:Op woensdag 13 november 2019 13:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Merel zet haar neplach weer op.....Het mediageile tantetje voelt zich weer helemaal in haar sas....
Enige bijdrage van Corry is haar nummer uitlenen ter verkrachting door Mr. NixMan& Toffee Tooniequote:
maar gelukkig zijn wequote:Op woensdag 13 november 2019 13:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Merel zet haar neplach weer op.....Het mediageile tantetje voelt zich weer helemaal in haar sas....
Hoop dat ze er goed aan verdientquote:Op woensdag 13 november 2019 13:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Enige bijdrage van Corry is haar nummer uitlenen ter verkrachting door Mr. NixMan& Toffee Toonie
Gewoon een nepwijf......Diva.............Proest.............Laat ze haar in haar nakie staan, zonder plamuur en iedereen gaat kotsen, laat staan als ze nu al niet gaan kotsen...Vind het een vreselijk nepwijf...quote:Op woensdag 13 november 2019 13:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat een vervelend mens is dat toch.
quote:Op woensdag 13 november 2019 13:37 schreef Giggio het volgende:
[..]
maar gelukkig zijn wesnel kwijt na 01-01-2020
die zien we nooit meer terug
Absoluut, anders was ze er niet om de cashflow te waarborgenquote:Op woensdag 13 november 2019 13:37 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Hoop dat ze er goed aan verdient
Echt. Naar karakter. Hebberig en jaloers.quote:Op woensdag 13 november 2019 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gewoon een nepwijf......Diva.............Proest.............Laat ze haar in haar nakie staan, zonder plamuur en iedereen gaat kotsen, laat staan als ze nu al niet gaan kotsen...Vind het een vreselijk nepwijf...
Oranje poederdoos mee?quote:Op woensdag 13 november 2019 13:38 schreef BloesBloes het volgende:
ER lijkt Merel ook gaaf. Ja hoor, die bolle en overleven op een eiland waar niks te vreten is en dan ook nog fysieke proeven doen.Pleassssse laat haar gaan, laat haar gaan
Kijk jij dat?quote:Op woensdag 13 november 2019 13:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Zie haar shownieuws nog presenteren straks.....
Met een oprechte, leuke en sprankelende persoonlijkheid zou ze nog iets kunnen bereiken maar het is een en al Fakequote:Op woensdag 13 november 2019 13:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gewoon een nepwijf......Diva.............Proest.............Laat ze haar in haar nakie staan, zonder plamuur en iedereen gaat kotsen, laat staan als ze nu al niet gaan kotsen...Vind het een vreselijk nepwijf...
Er is niets moois aan...Snap ook niet dat er marktschuimpjes zijn die zeggen, Goh in het echt ben je nog mooier dan op de streams...Allemaal naar Pearl schoppen....quote:Op woensdag 13 november 2019 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt. Naar karakter. Hebberig en jaloers.
quote:
quote:Op woensdag 13 november 2019 13:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Mijn vrouw zet het er af en toe op.....
Merel heeft geen persoonlijkheid...Iemand die zich op zo'n jonge leeftijd al vol stauwt met botox, heeft geen eigen persoonlijkheid....quote:Op woensdag 13 november 2019 13:39 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Met een oprechte, leuke en sprankelende persoonlijkheid zou ze nog iets kunnen bereiken maar het is een en al Fake
ben je malquote:Op woensdag 13 november 2019 13:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Zie haar shownieuws nog presenteren straks.....
Is al bekend welk nummer?quote:Op woensdag 13 november 2019 13:40 schreef Elounda het volgende:
Ach Corrie..... het idool van mn pa zaliger. Moooooiiiiii was die tijdddddd... 😏Jammer dat Toffe Tanja en Nixman een nummer van haar gaan verkrachten.
Patty Brard straalt ook niets uit....quote:Op woensdag 13 november 2019 13:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
ben je mal
die straalt toch niets uit behalve oranje boei
en Corrie verplicht enthousiast moet doen bij de opnames en denkt 'OMG Fokking Gott wat goed dat er autocorrectie bestaat'quote:Op woensdag 13 november 2019 13:40 schreef Elounda het volgende:
Ach Corrie..... het idool van mn pa zaliger. Moooooiiiiii was die tijdddddd... 😏Jammer dat Toffe Tanja en Nixman een nummer van haar gaan verkrachten.
Géén idee. Ik zie alleen mn vader in extase mooi was die tijd zingen momenteel 🤣 en huilen is voor jou te laat... 😄quote:
😂😂quote:Op woensdag 13 november 2019 13:42 schreef Giggio het volgende:
[..]
en Corrie verplicht enthousiast moet doen bij de opnames en denkt 'OMG Fokking Gott wat goed dat er autocorrectie bestaat'
maar die heeft gewoon DE naamquote:Op woensdag 13 november 2019 13:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Patty Brard straalt ook niets uit....
quote:
Echt hoor.quote:Op woensdag 13 november 2019 13:42 schreef sjampoeh het volgende:
his: t nieuws, we weten nikshou op met me hoor
Ik draag dit nummer op aan enkele cossers hier....quote:
quote:Op woensdag 13 november 2019 13:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik draag dit nummer op aan enkele cossers hier....![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 13 november 2019 13:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Mijn vrouw zet het er af en toe op.....
Merel gunt enkel Merel wat.quote:Op woensdag 13 november 2019 13:45 schreef humpty het volgende:
Merel doet nu misschien leuk maar zag net een jaloerse blik naar Jessie toe
niet normaal maar ze gunt het hem niet
TR geplaatstquote:Op woensdag 13 november 2019 13:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Namen...Ik wil Namen zien!quote:Op woensdag 13 november 2019 13:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
In verband met de privacywet geef ik verder geen commentaar....quote:
Ik wel,het is een product van haar moeder.quote:Op woensdag 13 november 2019 13:47 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Echt, ik gun niemand een moeder zoals haar
Nee, zelfs mn ergste vijand nietquote:Op woensdag 13 november 2019 13:47 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Echt, ik gun niemand een moeder zoals haar
Vooral het snotgehalte is vrij hoog....quote:Op woensdag 13 november 2019 13:48 schreef 5thencounter het volgende:
Snotkuchhoestproestsnotproesthoestkuchkuchsnothoestkuch.. Jessie is bijna klaar
Gelukkig is zijn stem weer helemaal als vanouds. Woehahahahahahaquote:Op woensdag 13 november 2019 13:48 schreef 5thencounter het volgende:
Snotkuchhoestproestsnotproesthoestkuchkuchsnothoestkuch.. Jessie is bijna klaar
Ik heb niet de indruk dat haar moeder haar wat misgunt, ik denk dat zij dit wil bij haar kinderen zal hebben.quote:Op woensdag 13 november 2019 13:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wel,het is een product van haar moeder.
Wat een zanger is die manquote:Op woensdag 13 november 2019 13:49 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Gelukkig is zijn stem weer helemaal als vanouds. Woehahahahahaha
Ik dacht al dat ik dat verkeerd verstondquote:Op woensdag 13 november 2019 13:49 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Hij moet eerst wel nog effe rokenquote:Op woensdag 13 november 2019 13:49 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het is gewoon niet te hopen dat Merel zichzelf voortplant.. het moet stoppen bij haar 🤣quote:Op woensdag 13 november 2019 13:50 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat haar moeder haar wat misgunt, ik denk dat zij dit wil bij haar kinderen zal hebben.
Ze heeft waarschijnlijk een eigen keuken.quote:Op woensdag 13 november 2019 13:51 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Oh, nu had Marika ineens een eigen keukenzaak in Alkmaar, vertelt ze.
wat kan dat mens liegen zegquote:Op woensdag 13 november 2019 13:51 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Compulsive liar ik word zó ziek van haarquote:Op woensdag 13 november 2019 13:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Echt hoor. Die vrouw heeft al minimaal 3 levens achter de rug.
Ik lig dubbel, het wordt steeds gekker met Marisquote:Op woensdag 13 november 2019 13:51 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
heeft ze wel een eigen voordeurquote:Op woensdag 13 november 2019 13:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ze heeft waarschijnlijk een eigen keuken.
Ja. Op de Dam.quote:Op woensdag 13 november 2019 13:52 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heeft ze wel een eigen voordeur
Ja precies. Geen zin an jongens en met 3 pammetjes naar der nestquote:Op woensdag 13 november 2019 13:52 schreef Appeltje het volgende:
Maris vertelt dat zij haar eigen keukenzaak had in alkmaar, maar nu wil ze een zorgboerderij voor probleemjongeren gaan openen (en bij elk probleem in haar bed wegkruipen)
ja, een boerderij openen ( de deur open zetten) en dan probleemjongeren op het rechte pad zetten en dan met haar karakter en ideeënquote:Op woensdag 13 november 2019 13:51 schreef BloesBloes het volgende:
Mariska had een eigen keukenzaak, ......... echt waar? En straks gaat ze werken met probleemjongeren, beetje afmatten en aftuigen en zo, deed ze vroeger thuis ook
Daar heeft ze personeel voorquote:Op woensdag 13 november 2019 13:54 schreef BloesBloes het volgende:
[..]ze mot alleen de sleutel nog effe ophalen na Utopia ....
snap ik wel, zij zat daar en moet ze opbokken voor die fakersquote:Op woensdag 13 november 2019 14:10 schreef 5thencounter het volgende:
Miloontje heeft een heel klein beetje de pleuris in dat Mevr Koning kwam toen Miloontje "Die man met wél een onderbroek aan" moest natekenen…
Begrijp het ook heel goed.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
snap ik wel, zij zat daar en moet ze opbokken voor die fakers
Ze had gisteren nog helemaal geen trek in naaktnaschilderen showtje, maar moest blijkbaar, en dan nu Corry missen vanwege dat flauwekulletje .. precies een Miloontje reactiequote:Op woensdag 13 november 2019 14:11 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
snap ik wel, zij zat daar en moet ze opbokken voor die fakers
ze was er in ieder geval netjes aan begonnen, deed het met plezier en dan wordt je vlak voordat je klaar bent met tekenen door die snotkoker van je plek gestuurd omdat hij zo nodig in die caravan moest.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze had gisteren nog helemaal geen trek in naaktnaschilderen showtje, maar moest blijkbaar, en dan nu Corry missen vanwege dat flauwekulletje .. precies een Miloontje reactie
Dat staat er los van, ze had in eerst instantie geen moer zin in dat verplichte stuntje natekenen..quote:Op woensdag 13 november 2019 14:16 schreef Verida het volgende:
[..]
ze was er in ieder geval netjes aan begonnen, deed het met plezier en dan wordt je vlak voordat je klaar bent met tekenen door die snotkoker van je plek gestuurd omdat hij zo nodig in die caravan moest.
ik geef haar groot gelijk
ja en?quote:Op woensdag 13 november 2019 14:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat staat er los van, ze had in eerst instantie geen moer zin in dat verplichte stuntje natekenen..
Ze had de pest in het hele Corry-Circus gemist te hebben vanwege dat natekenshowtje , niet die laatste 10minquote:Op woensdag 13 november 2019 14:19 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en?
omdat ze zich netjes aan de afspraak houdt die voor haar is gemaakt, mag ze dan toch zeker wel de pest erin hebben als ze van haar plek wordt gestuurd?
Ja en bij ons is meneer Reiners een hele goede fietsenmaker.quote:Op woensdag 13 november 2019 13:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Buren is gewoon de beste DJ van de wereld, of je van dat genre houd is een andere discussie..
op zn rider.......... als het maar gratis isquote:Op woensdag 13 november 2019 14:21 schreef puzziepie het volgende:
Sorry voor het murmelen ..want Jessie is geen zanger maar een rapper![]()
![]()
Met zijn champi![]()
Is ook een heel aardig mens.quote:Op woensdag 13 november 2019 13:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ja hoor daar hebben we Tante Corry, hier in Heemskerk al bijna 30 jaar op rij vaste artiest
tijdens de feestweek. En wordt hier door die zuiperds op handen gedragen.
Het klinkt sowieso niet......Ook al doe je het in een fabriekshal...quote:Op woensdag 13 november 2019 14:40 schreef freaky40 het volgende:
Wat een hopeloze akoestiek in die caravan. Hebben ze ook niet aan gedacht.
Joh. het is maar rap, bijna geen muziekliefhebber die dat serieus neemt, laat ze lekker kloten ...quote:Op woensdag 13 november 2019 14:40 schreef freaky40 het volgende:
Wat een hopeloze akoestiek in die caravan. Hebben ze ook niet aan gedacht.
Doe het dan goed.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:43 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Joh. het is maar rap, bijna geen muziekliefhebber die dat serieus neemt, laat ze lekker kloten ...
Ik ben het wel met je eens hoor, Waylon is een getalenteerd muzikant en van Buren is een plaatjesdraaier, maar er is een markt voor, iedere het zijn natuurlijkquote:Op woensdag 13 november 2019 14:41 schreef mcspicy het volgende:
[..]
Ja en bij ons is meneer Reiners een hele goede fietsenmaker.
2 verschillende dingen.
Armin van Buren en Waylon vergelijken![]()
Die Armin mag de veters nog niet eens vastmaken van Waylon!
twee heel andere takken van sport, Waylon doet van Buren ook niet naquote:Op woensdag 13 november 2019 14:45 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ik ben het wel met je eens hoor, Waylon is een getalenteerd muzikant en van Buren is een plaatjesdraaier, maar er is een markt voor, iedere het zijn natuurlijk
Kan ook niet, de echte rap is net als Blues daar zit gevoel in, de littekens van een leven. Het is toch hilarisch als je Jessie hoort rappen over de tegenslagen die hij heeft overwonnen maar dat de vrouwen nu voor hem in de rij staan omdat hij zo geslaagd is. Het papjong woont nog bij Papa en Mama thuis nota benequote:
dichterlijke vrijheidquote:Op woensdag 13 november 2019 14:49 schreef juul. het volgende:
Gimmie gimmie ik heb vlinders in mijn maag....uhhh in je buik toch, oh nee anders rijmt het niet
Jessie denkt alleen maar aan geld.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:50 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Kan ook niet, de echte rap is net als Blues daar zit gevoel in, de littekens van een leven. Het is toch hilarisch als je Jessie hoort rappen over de tegenslagen die hij heeft overwonnen maar dat de vrouwen nu voor hem in de rij staan omdat hij zo geslaagd is. Het papjong woont nog bij Papa en Mama thuis nota bene
Nee, hij kan ook niet zo goed voetballen als Donny van de Beek, maar ik zei ook alleen dat Waylon een getalenteerde muziekant is en van Buren een plaatjesdraaier .....quote:Op woensdag 13 november 2019 14:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
twee heel andere takken van sport, Waylon doet van Buren ook niet na
Heeft een top 5 hit gehad, hoeren neuken nooit meer werkenquote:Op woensdag 13 november 2019 13:17 schreef Dotteke het volgende:
Echt ik kan me toch zo niet voorstellen dat jonge mensen dit wijf wat vinden he en die muziek van haar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
echt?quote:Op woensdag 13 november 2019 14:53 schreef sjampoeh het volgende:
Markdeajaxfan/MarkvanRinsum overleden
Ik schrok![]()
Een bekende hier in de cos .
of toevallig dezelfde naam?quote:Op woensdag 13 november 2019 14:53 schreef sjampoeh het volgende:
Ik schrok![]()
neequote:Op woensdag 13 november 2019 14:58 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
of toevallig dezelfde naam?
Godsamme zeg, Jeetje daar schrik ik van, godsammequote:Op woensdag 13 november 2019 14:53 schreef sjampoeh het volgende:
Ik schrok![]()
Ik schrok ook, 'kende' hem vooral van DGK, veel te jongquote:Op woensdag 13 november 2019 14:53 schreef sjampoeh het volgende:
Ik schrok![]()
Ow echt? wat een verschikkelijk nieuwsquote:Op woensdag 13 november 2019 14:53 schreef sjampoeh het volgende:
Ik schrok![]()
33 jaar pas, veel te jongquote:Op woensdag 13 november 2019 15:03 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ow echt? wat een verschikkelijk nieuws
och, wat triest, en wat jong nog.quote:Op woensdag 13 november 2019 14:53 schreef sjampoeh het volgende:
Ik schrok![]()
Ik schrik mij helemaal rot, heb het een paar keer doorgelezen om door te laten dringen dat hij het echt was, ik wist niet dat hij zo ziek wasquote:
ik denk niemand, nogmaals fijne gast, te triestquote:Op woensdag 13 november 2019 15:09 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik schrik mij helemaal rot, heb het een paar keer doorgelezen om door te laten dringen dat hij het echt was, ik wist niet dat hij zo ziek was![]()
Ja pfffquote:Op woensdag 13 november 2019 15:11 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik denk niemand, nogmaals fijne gast, te triest
Wat erg 😥😥😥😥😥😥quote:Op woensdag 13 november 2019 14:53 schreef sjampoeh het volgende:
Ik schrok![]()
Volgens mij wist niemand datquote:Op woensdag 13 november 2019 15:09 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik schrik mij helemaal rot, heb het een paar keer doorgelezen om door te laten dringen dat hij het echt was, ik wist niet dat hij zo ziek was![]()
...daar ben ik toch veel te groot voor...quote:Op woensdag 13 november 2019 15:12 schreef cobain1994 het volgende:
Je ziet Corry denken: WTF doe ik hier..
[ afbeelding ]
Ja daar lijkt het wel opquote:
Cashen en daar houdt het voor haar ook wel op denk ik.quote:Op woensdag 13 november 2019 15:12 schreef cobain1994 het volgende:
Je ziet Corry denken: WTF doe ik hier..
[ afbeelding ]
corry konings is niet echt iemand van sterallures. Wel van gewoon hard werken voor je geld.quote:Op woensdag 13 november 2019 15:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
...daar ben ik toch veel te groot voor...
Ja maar mis zoveel namen hier, meeste mensen zijn ook Utopiamoequote:Op woensdag 13 november 2019 15:15 schreef Inca het volgende:
[..]
Had hem al wel een poosje gemist Mario zie ik ook niet meer
mario post nog heel af en toe in het social media topicquote:Op woensdag 13 november 2019 15:15 schreef Inca het volgende:
[..]
Had hem al wel een poosje gemist Mario zie ik ook niet meer
terwijl ik toch dacht met die poepfetish dat ie een klik met Frutsel zou hebben, maar dat ging hem zelfs te verquote:Op woensdag 13 november 2019 15:17 schreef Verida het volgende:
[..]
mario post nog heel af en toe in het social media topic
Maar heeft denk ik met de huidige bewoners weinig.
Dan kun je daar nu wel zitten...met je hoofd, maar verstand van muziek heb je niet vader...quote:
het muzikale talent Jessie ernaastquote:Op woensdag 13 november 2019 15:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan kun je daar nu wel zitten...met je hoofd, maar verstand van muziek heb je niet vader...
quote:Op woensdag 13 november 2019 15:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
terwijl ik toch dacht met die poepfetish dat ie een klik met Frutsel zou hebben, maar dat ging hem zelfs te ver![]()
roep maar niet te hard heb je hem zo weer hier zitten😫quote:Op woensdag 13 november 2019 15:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
terwijl ik toch dacht met die poepfetish dat ie een klik met Frutsel zou hebben, maar dat ging hem zelfs te ver![]()
was dat de geheime artiest?quote:Op woensdag 13 november 2019 15:24 schreef durdur het volgende:
Wat een verschrikking ditte.. Die Corry...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |